Warto by zacząć od pierwszych rzeczy. Przejrzeć/wymienić wężyki przy n75. Koszt niewielki, a pozwala wyeliminować jedną opcję. U mnie tak było. Wewnątrz paproch się odklejał i zatykał wężyk, ale tylko przy większym doładowaniu i wywalało overboost. Przy delikatnej jeździe był spokój. Wymiana na silikon rozwiązała problem.
Kpower to tylko jak chce się podnieść na duchu mocno zawyża, szczególnie moment. U mnie w okoenku 120- 305nM. W kpower wypluł 350 Moc też kilka koni więcej niż wskazywał na to przepływ.
Tak. Mam wrażenie, że minimalnie ciszej pracuje ciepły silnik niż na Motulu Specific. Ani jednego ani drugiego nie miałem potrzeby uzupełniać między wymianami(dolewam ok 200ml na 8000km, żeby utrzymać max poziom) więc nic więcej nie powiem na ten temat. LM ok 100zł droższy za 5l.
O ubytku płynu nie pisałem, bo nie wiem czy może uciekać przez turbo. Nieszczelności natomiast są 3 najczęściej występujące: zaślepka bloku silnika, króciec z tyłu głowicy, obudowa termostatu. Miałem wszystkie
Zestaw dobry. Techniczne aspekty nie pomogę 😛 na pewno prowadnic z przodu się nie smaruje. Zostały mi po swapie przewody w oplocie Hel na przednią oś, nie potrzebujesz?