Skocz do zawartości

pucha10

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O pucha10

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Miasto
    Wałcz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

591 wyświetleń profilu
  1. Podobny dźwięk miałem jak urwał się ślizg w napinaczu łańcucha. Tylko częstotliwość większa.
  2. Wtryski pętlą, i trochę wysokie wartości w gr20, lekki overboost z dołu, ale poza tym te logi ok wyglądają. Co to za turbo?
  3. Utlenione albo ułamane piny we wtyczce zamka. Wymiana zamka rozwiązuje temat.
  4. Warto by zacząć od pierwszych rzeczy. Przejrzeć/wymienić wężyki przy n75. Koszt niewielki, a pozwala wyeliminować jedną opcję. U mnie tak było. Wewnątrz paproch się odklejał i zatykał wężyk, ale tylko przy większym doładowaniu i wywalało overboost. Przy delikatnej jeździe był spokój. Wymiana na silikon rozwiązała problem.
  5. Kpower to tylko jak chce się podnieść na duchu mocno zawyża, szczególnie moment. U mnie w okoenku 120- 305nM. W kpower wypluł 350 Moc też kilka koni więcej niż wskazywał na to przepływ.
  6. Tak. Mam wrażenie, że minimalnie ciszej pracuje ciepły silnik niż na Motulu Specific. Ani jednego ani drugiego nie miałem potrzeby uzupełniać między wymianami(dolewam ok 200ml na 8000km, żeby utrzymać max poziom) więc nic więcej nie powiem na ten temat. LM ok 100zł droższy za 5l.
  7. No widać po tych logach z 20 roku, że program. W tych świeżych jakby ktoś ukradł turbo.
  8. Immo. Zacząć od wymiany baterii w kluczyku. Albo obalić te teorię wcześniej próbując z drugim kluczykiem.
  9. pucha10

    Logi 1.8T

    Wygląda jak rozrząd przesunięty o ząbek.
  10. O ubytku płynu nie pisałem, bo nie wiem czy może uciekać przez turbo. Nieszczelności natomiast są 3 najczęściej występujące: zaślepka bloku silnika, króciec z tyłu głowicy, obudowa termostatu. Miałem wszystkie
  11. Te silniki szybko łapią temp. Normalna sprawa. Zresztą zegar pokazuje 90 już przy 75stopniach.
  12. Zestaw dobry. Techniczne aspekty nie pomogę 😛 na pewno prowadnic z przodu się nie smaruje. Zostały mi po swapie przewody w oplocie Hel na przednią oś, nie potrzebujesz?
  13. FR6KI332S
  14. Dzięki!
  15. Witam. Czy wszystkie a4b7 3.0 tdi miały 288mm z tyłu? Konkretnie BKN silnik. Czy ten zacisk będzie 288?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...