pucha10
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O pucha10
Informacje
-
Imię
Bartosz
-
Miasto
Wałcz
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BEX
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
591 wyświetleń profilu
-
pucha10 obserwuje zawartość Problem z ubytkiem płynu chłodniczego w A4 B6 1.8T , Klekotanie silnika 1.8T BFB po remoncie w Audi A4 B7 , Analiza logów w Audi A4 B6 1.8 T BFB i 7 innych
-
Podobny dźwięk miałem jak urwał się ślizg w napinaczu łańcucha. Tylko częstotliwość większa.
-
Wtryski pętlą, i trochę wysokie wartości w gr20, lekki overboost z dołu, ale poza tym te logi ok wyglądają. Co to za turbo?
-
Utlenione albo ułamane piny we wtyczce zamka. Wymiana zamka rozwiązuje temat.
-
Brak przyśpieszenia w Audi A4 B7 1.8T BFB
pucha10 odpowiedział(a) na Big Lebowski temat w Audi A4 B6/B7
Warto by zacząć od pierwszych rzeczy. Przejrzeć/wymienić wężyki przy n75. Koszt niewielki, a pozwala wyeliminować jedną opcję. U mnie tak było. Wewnątrz paproch się odklejał i zatykał wężyk, ale tylko przy większym doładowaniu i wywalało overboost. Przy delikatnej jeździe był spokój. Wymiana na silikon rozwiązała problem. -
Kpower to tylko jak chce się podnieść na duchu mocno zawyża, szczególnie moment. U mnie w okoenku 120- 305nM. W kpower wypluł 350 Moc też kilka koni więcej niż wskazywał na to przepływ.
-
Tak. Mam wrażenie, że minimalnie ciszej pracuje ciepły silnik niż na Motulu Specific. Ani jednego ani drugiego nie miałem potrzeby uzupełniać między wymianami(dolewam ok 200ml na 8000km, żeby utrzymać max poziom) więc nic więcej nie powiem na ten temat. LM ok 100zł droższy za 5l.
-
Błędy P0299, P0411, P0420, P01292 i P1103 w Audi A4 B6 1.8T BFB
pucha10 odpowiedział(a) na Dragon7820 temat w Audi A4 B6/B7
No widać po tych logach z 20 roku, że program. W tych świeżych jakby ktoś ukradł turbo. -
Immo. Zacząć od wymiany baterii w kluczyku. Albo obalić te teorię wcześniej próbując z drugim kluczykiem.
-
Wygląda jak rozrząd przesunięty o ząbek.
-
O ubytku płynu nie pisałem, bo nie wiem czy może uciekać przez turbo. Nieszczelności natomiast są 3 najczęściej występujące: zaślepka bloku silnika, króciec z tyłu głowicy, obudowa termostatu. Miałem wszystkie
-
Te silniki szybko łapią temp. Normalna sprawa. Zresztą zegar pokazuje 90 już przy 75stopniach.
-
Zestaw dobry. Techniczne aspekty nie pomogę 😛 na pewno prowadnic z przodu się nie smaruje. Zostały mi po swapie przewody w oplocie Hel na przednią oś, nie potrzebujesz?
-
FR6KI332S
-
Dzięki!
-
Witam. Czy wszystkie a4b7 3.0 tdi miały 288mm z tyłu? Konkretnie BKN silnik. Czy ten zacisk będzie 288?