Skocz do zawartości

Lovely Man

Pasjonat
  • Postów

    147
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Lovely Man

Informacje

  • Imię
    Lovely
  • Miasto
    Sląsk

Auto

  • Model
    A4 B9 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2024
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    INNY
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

715 wyświetleń profilu
  1. Panowie powiem krótko: bawią mnie tego typu dywagacje przy budżecie 45 k jak gdyby kolega miał 300 k w kieszeni to może iść do salonu Audi i wybrzydzać, ale przy tej kwocie cieszyłbym się gdybym znalazł bezwypadkowe auto do jazdy bez konieczności dodatkowych inwestycji
  2. Lovely Man

    A4 B8 3.0 Tdi

    Masz rację, sorry, niemiecki nie jest moim ulubionym jezykiem
  3. Lovely Man

    A4 B8 3.0 Tdi

    Dziwna ta książka serwisowa, olej w s-tronicu wymieniany za każdym serwisembgdzie interwał jest 60 tyś. km, do tego w haldexie, którego tam nie ma też
  4. Może być że od temperatury ściemniało nad żarówką, ale jak przechodzi przegląd to bym się specjalnie nie przejmował, chyba że słabo świeci i Ci przeszkadza.
  5. Muskel1 mam pytanie w związku z tym: czy w moim aucie z 2024 roku da się zrobić tak żeby lane assist działało tylko z załączonym ACC i czy da się trwale wyłączyć ostrzeganie o prędkości?
  6. Obejrzyjcie i powiedzcie co myślicie o tym temacie aut które robią wszystko za kierowcę:
  7. Świeci, przechodzi przegląd na stacji?
  8. Te typy tak mają, to powłoka ori, nie przejmuj się
  9. OW30 zaleca serwis i taki też lałem do A4B9 Allroad 2.0 TDI z 2021 roku
  10. Sprawdzałem, to co piszesz to są tryby jazdy czyli obroty zmiany biegów, zmiana charakterystyki zawieszenia jak jest adaptacyjne oraz wspomagania kiery. Sam tempomat w systemie nie ma zbyt wielu opcji. Jezdzę w trybie jazdy dynamic, zamula przy ruszaniu i zostawia po 20 m do auta poprzedzającego tak że ładują się goście z pasa obok przed maskę, jego zasięg działania jest kiepski, np jak z daleka ok. 200 - 500 m widzę czerwone światło czy korek to normalnie redukuje bieg czy ściągam nogę z gazu i wytracam prędkość, a tak musze wyłączyć tempomat bo będzie jechał do końca z zadaną prędkością, a 50 - 100 m przed nagle da po heblach w zależności od prędkości auta. Sam zwalnia prędkość w zakrętach na granicy utraty przyczepności, do tego zamiast najpierw zredukować bieg i dopiero hamować jak być powinno, to jest odwrotnie, najpierw heble, a redukcja dopiero jak wyhamuje, zamula silnik nawet w dynamicu nawet do 1000 obr/min czego raczej nie ma bez tempomatu bo skrzynia wcześniej zredukuje. Generalnie jak dla mnie porażka, tak samo trzeba go włączać i wyłączać jak zwykły tempomat tylko trochę rzadziej, do tego ciągle dohamowuje, idź pan na drzewo z takim durnowatym sprzętem. Najgorsze jednak jest to, że traci się czujność za kierą, przyzwyczajasz się że samo hamuje aż tu nagle zonk i po heblach nagle ciśniesz bo się zapomniałeś, ACC był nie włączony i mało nie wylądowałeś na d*pie gościa przed toba Oddałbym to g*wno razem z S-tronicem za dobrego manuala i wzmocnione, najlepiej ceramiczne sprzęgło, chce się ktoś zamienić?
  11. To kwestia osobistych preferencji, mnie drażnią wszelkie systemy które decydują i działają za kierowcę, łącznie z automatyczną skrzynią biegów, więc jak pisałem Patrykowi na priv, najchętniej zamówiłbym auto w manualu i bez tych pierdół ale takich nie ma w sprzedaży To oczywiście moja prywatna opinia ale wychowałem się bez ABS
  12. Na otomoto jest wiele modeli Audi z podanymi przebiegami ponad 500 tyś. km, w większości to diesle, więc widać jaki potencjał mają te auta Dlatego jezdzimy AUDI
  13. Tempomat aktywny właśnie tak działa, przyspiesza do zadanej prędkości lub do prędkości pojazdu poprzedzającego i zwalnia oraz zatrzymuje pojazd, a później sam rusza gdy pojazd przed nami rusza. Mnie natomiast wnerwia wszystko co samochód robi sam bez mojego udziału, nawet automatyczna skrzynia Kwestia gustu, ale zdrzemnąć się faktycznie można Szkoda że nie masz większego budżetu bo mam w ogłoszeniach wystawioną fajną B9 z przebiegiem 61.000 km i gwarancją. Luknij na dział ogłoszeń. Kolega Donq kupił auto od handlarza i już na drugi dzień zaczeły się problemy ze skrzynią, a sprzedający wysłał go na drzewo
  14. Miałem przed lifta z jednostrefową, a mam drugiego polifta z 3-strefową i dokłądnie potwierdzam słowa Muskel1, chłodzi i grzeje wydajnie, brakuje jedynie czasem dokładności regulacji, można się jednak przyzwyczaić. Aktywny tempomat jest niby fajny ale za dużo hamuje (zamiast hamować silnikiem) próbując utrzymać ciągle tą samą odległość i pozostawia dystans akurat do wepchnięcia się dla innych. Generalnie to szukałbym auta nie ze względu na gadżety, a jedynie na stan techniczny czyli krajowy z udokumentowanym przebiegiem i lakierem ori, tylko od osób prywatnych bądź dealerów żeby nie nadziać się jak ostatnio kolega ze skrzynią od handlarza oszusta. I koniecznie sprawdzić auto w serwisie przed zakupem jeśli się nie znasz.
  15. A jaki masz budżet na auto?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...