Skocz do zawartości

Lovely Man

Pasjonat
  • Postów

    285
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Lovely Man

Informacje

  • Imię
    Lovely
  • Miasto
    Sląsk

Auto

  • Model
    A4 B9 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2024
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    INNY
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

2111 wyświetleń profilu
  1. Wkładanie LED-ów zamiast oryginalnych halogenów jest podstawą do zabrania dowodu rejestracyjnego pojazdu. Rodzaj źródła światła jest dedykowany do reflektora, w tym przypadku to żarówka halogenowa, wszelkie inne typu LED czy xenon mogą powodować olśnienie innych kierowców. Wywal to i załóż H7.
  2. Te butelki do samodzielnego nabijania to lipa 🤭 jedynie dedykowane urządzenie do napełniania klimy jest w stanie sprawdzić szczelność robiąc próżnię, odpompować pozostały czynnik oraz ponownie napełnić czynnikiem z olejem, koniecznym do bezawaryjnej pracy kompresora. Koszt tej usługi przy czynniku 134a to ok 200 zł, gdzie tu oszczędność w zalaniu instalacji propanem bez oleju z butelki za 100zł? 😆
  3. Wszystkie VAG marki bazują na tych samych komponentach, płytach podłogowych, silnikach i skrzyniach biegów, jedyną odmianą jest to że Audi od A4 w górę ma silniki wzdłużne, a cała reszta w poprzek osi pojazdu. Różnica jest też w jakości komponentów, najlepsze idą do Audi, później VW, Skoda, a na końcu Seat. Tiguan to dobry wybór, jest w miarę tani, a żonka przynajmniej nie urwie zderzaka na krawężniku
  4. Lovely Man

    B9 Fellows

    Przy quattro na torsenie dużo zależy od stylu jazdy, a przy ultra dochodzi do tego jeszcze ustawienie trybu jazdy, w trybie dynamic idzie więcej na tył, a przy efficiency ciągnie przód co daje niższe zużycie paliwa. Generalnie przy sezonowej zmianie opon dobrze zrobić zamianę przód - tył za każdym razem, wyrównuje sie ich zużycie.
  5. Obawiam się że w tej kwocie tylko powypadkowe i przebiegi też duże czyli skarbonka. Choć zdarzają się okazje z krajowych aut, Tiguan to dobry wybór.
  6. Regeneracja turbin w większości przypadków pozostawia wiele do życzenia bo robią po taniości, zamiast wymienić cały środek, więc później puszcza olej do intercoolera
  7. Wymiana paska i napinacza nie pomoże, pompa ma robić ciśnienie i robi, rób jak pisze Langista 🙂
  8. Moim jest problem z przepływem oleju, na pompie pasek się ślizga bo ta buduje ciśnienie w układzie które nie ma ujścia i stawia większy opór dla napędu. Może jakieś zaworki się pozapychały, ktoś ma lepszy pomysł?
  9. Muskel miał rację jak zwykle 👍 Brak w tym modelu sprzęgła elektromagnetycznego w kole napędowym Moim zdaniem poroniony pomysł że przy awarii klimy auto musi trafić na lawetę aby nie zniszczyć kompresora ale czego to ludzie nie zrobią dla pieniędzy
  10. Dzięki za info, jeśli tak jest to wyciek czynnika z klimy oznacza konieczność transportu auta na lawecie, porażka inżyniera 🤔 Natomiast kolega który ten temat zaczął ma auto z 2006 roku, masz nr katalogowy tej sprężarki? Z ciekawości zbadam temat bo mnie to wciągnęło, wiedzy nigdy dość 🙂
  11. Dziwne, widzę że nawet w B9 występuje sprzęgło kompresora jako część zamienna sprężarki Denso o numerze 8W5820803A
  12. Napęd jest przenoszony mechanicznie paskiem od silnika na koło kompresora w którym zamontowane jest elektromagnetyczne sprzęgło. W momencie jak dostaje napięcie to zaprzęgli i klima się włącza. Jaka jest w tym funkcja zaworu o którym piszesz?
  13. A jak jest realizowane różnicowanie obrotów że zwalnia?
  14. A jak wyłączysz klimatyzację to kompresor też chodzi?
  15. To kicha, kiedyś nie załączało sprzegła klimy jak nie było cisnienia w układzie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...