Skocz do zawartości

mati91lv

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mati91lv

  1. Możesz połączyć,z tym że raczej wyciek z nagrzewnicy widać na szybie jako taki tłustawy nalot , no i paruje szyba bardziej niż normalnie...
  2. Według etki,podważasz dekiel 26 i odkręcasz imbusy 18 dwie sztuki i całe ustrojstwo wychodzi W środku zostają klapy czy jak to nazwać nie martwisz się jak były,bo inaczej nie pasują...Niestety główny feler,to strzelona guma w gruszce 25-nienaprawialne-można ją rozerwać delikatnie,ale guma jest nie do sklejenia!!! Na dzień dobry sprawdzasz czy to działa w ten sposób,że po ściągnięciu tego dekla gwałtownie dodajesz gazu i widzisz ruch suwaka i powrót po ok sekundzie...
  3. Podziękował za "dobre słowo",bo by mi się debeściacki olej zmarnował-wiem ,wiem,że tu zboczenie motulowe ,ale ten mobil jest niezły...
  4. Panowie ,pytanie mam takie jeździłem 2 razy po 15 tyś km na mobil 10w40,wcześniej auto jeździło na syntetyku.Teraz przypadkowo stałem się posiadaczem czterech litrów mobila 0w40 lać to w silnik czy zostać przy półsyntetyku....Auto spala na 15tysia jakieś od max do min,więc jest w niezłym stanie.Popychacze słychać jakąś sekunde po odpaleniu,plus jakieś rzężenie jakieś trzy sekundy-pewnie napinacz,ale to chyba nic dziwnego-na świeżym oleju to zniknie,tylko czy na tym fullu nie będzie jakichś jaj....Silnik 1.8 wolnyssak
×
×
  • Dodaj nową pozycję...