
mati91lv
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O mati91lv

-
Możesz połączyć,z tym że raczej wyciek z nagrzewnicy widać na szybie jako taki tłustawy nalot , no i paruje szyba bardziej niż normalnie...
-
[B5 ADR] Jak rozebrać element zaznaczony na fotce
mati91lv odpowiedział(a) na marko367 temat w Audi A4 B5
Według etki,podważasz dekiel 26 i odkręcasz imbusy 18 dwie sztuki i całe ustrojstwo wychodzi W środku zostają klapy czy jak to nazwać nie martwisz się jak były,bo inaczej nie pasują...Niestety główny feler,to strzelona guma w gruszce 25-nienaprawialne-można ją rozerwać delikatnie,ale guma jest nie do sklejenia!!! Na dzień dobry sprawdzasz czy to działa w ten sposób,że po ściągnięciu tego dekla gwałtownie dodajesz gazu i widzisz ruch suwaka i powrót po ok sekundzie... -
Podziękował za "dobre słowo",bo by mi się debeściacki olej zmarnował-wiem ,wiem,że tu zboczenie motulowe ,ale ten mobil jest niezły...
-
Panowie ,pytanie mam takie jeździłem 2 razy po 15 tyś km na mobil 10w40,wcześniej auto jeździło na syntetyku.Teraz przypadkowo stałem się posiadaczem czterech litrów mobila 0w40 lać to w silnik czy zostać przy półsyntetyku....Auto spala na 15tysia jakieś od max do min,więc jest w niezłym stanie.Popychacze słychać jakąś sekunde po odpaleniu,plus jakieś rzężenie jakieś trzy sekundy-pewnie napinacz,ale to chyba nic dziwnego-na świeżym oleju to zniknie,tylko czy na tym fullu nie będzie jakichś jaj....Silnik 1.8 wolnyssak
-
Może nim wydasz kupe kasy na nówke podłącz bezpośrednio podciśnienie na membrane i zobacz czy przełączy...Bo jeżeli ona jest szczelna a dźwignia cała,to nie wiem co tam może być uszkodzone...
-
Według mnie nie zaprzątaj sobie tym głowy,bo pewnie i tak ta gumowa membrana w środku ma dziure(nie da się zakleić)kupić nowe to ok 8 stówek!!!Sterowanie tego idzie z ecu na elektrozawór,a ten z kolei puszcza podciśnienie na membrane i klapy w kolektorze się obracają...Poprawia to nieco moment na niskich obrotach i "ciąg"na ok powyżej 4000-nic nadzwyczajnego,raczej więcej z tym problemów szczególnie w mercach i bmkach bo te klapy lubią się rozpadać motor to wciąga no i .......koniec
-
Niko ten napinacz wygląda zaje...fajnie,ale nie ma przełączania do zmiennych faz,a w AWT chyba takowe są...Chyba,że mowa o AEB wtedy gitara gra!!!Oczywiście wygląd to nie wszystko
-
nie znam się aż tak bardzo-telewizor bym szybciej naprawil,bo jestem elektronikiem...ale może to być powiązane z tym,że nowsze adry miały zmienne fazy rozrządu i może jest potrzebne ecu jakieś dodatkowe info o położeniu wałka..Tak tylko gdybam
-
Ta blaszka po lewej to przedłużenie wałka i to ona kręcąc się daje sygnał dla halla w obudowie na prawo...Tymi wycięciami,bo to działa magnetycznie....
-
Raftik jeżeli faktycznie robisz tylko 2-3 km,to może tyle palić-auto jest zimne,dopiero po tych kilometrach zaczyna się zagrzewać i mniej palić...a Ty....gasisz!Natomiast jeżeli jeździ się zagrzanym w mieście to w tych 10 ma się zmieścić i na trasie do 120 ok 6,5 utrzymywanie 130 to już ok 7,5 Gadanie,że duże silniki mniej palą bo się nie męczą jest bez sensu,miałem kiedyś vr w golfie i on bez jakiegokolwiek zmęczenia łykał 15,a dzień zaczynał od 40 zejść do 10 było niemożliwe Pozdro
-
[B5 ADR] Płyn w małym obiegu osiąga do 120 st
mati91lv odpowiedział(a) na janek67 temat w Audi A4 B5
Może wcale nie ma krążenia,bo......zerwało wiatrak z pompy.Faktycznie po 5 kilometrach to termostat powinien jeszcze siedzieć cicho,mi wtedy dopiero zaczyna podskakiwac temperatura...Ogrzewanie też nie powinno Ci działać.Może się jakoś dziwnie zapowietrzył układ,choć to pewnie już "cudowanie" Pozdro -
[ALL B5] Problem z wielogardzielowym zaworem zmieniającym długość dolotu w głowicy
mati91lv odpowiedział(a) na abc123 temat w Audi A4 B5
Zrób tak jak Ci kolega Robert podpowiedział,tzn puść bezpośrednio do styków 12v i powinno w środku cyknąć,albo zmierz opór omomierzem.Ten przełącznik z aukcji jest ok,ale szkoda wydawać kasy bez sprawdzenia..Pozdro -
no już wiemy,że nie była to przepustnica....może napiszesz co,pewnie komuś kiedyś by to pomogło...Pozdro
-
To jest przełącznik kolektora ssącego.Ma pociągnąć tą wajche jak gwałtownie depniesz na gaz i zaraz puści...Jeżeli to ustrojstwo nie działa,to samochód "traci werwe" Gorzej- z lekkim muleniem reaguje na depnięcie i powyżej chyba ok 4000obrotów też się gorzej zbiera.Ja miałem dziurawą membrane,ale w tym plastikowym kolektorze jest jakaś wieksza prawie niemożliwe żeby Ci pękła...Spróbuj na wyłączonym silniku ręcznie przełączyć-czy lekko chodzi
-
a może masz to urządzonko dobre,bo po wciśnięciu gazu to się wcale nie ma przełączać,jedynie przy bardzo gwałtownym depnięciu,na sekunde zadziała i wróci...Podczas jazdy jest inaczej,ale tego nie sprawdzisz Również po przekroczeniu pewnych obrotów sie przełącza i też nie wiem czy przypadkiem nie tylko podczas jazdy...