Skocz do zawartości

mati91lv

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mati91lv

  1. Możesz połączyć,z tym że raczej wyciek z nagrzewnicy widać na szybie jako taki tłustawy nalot , no i paruje szyba bardziej niż normalnie...
  2. Według etki,podważasz dekiel 26 i odkręcasz imbusy 18 dwie sztuki i całe ustrojstwo wychodzi W środku zostają klapy czy jak to nazwać nie martwisz się jak były,bo inaczej nie pasują...Niestety główny feler,to strzelona guma w gruszce 25-nienaprawialne-można ją rozerwać delikatnie,ale guma jest nie do sklejenia!!! Na dzień dobry sprawdzasz czy to działa w ten sposób,że po ściągnięciu tego dekla gwałtownie dodajesz gazu i widzisz ruch suwaka i powrót po ok sekundzie...
  3. Podziękował za "dobre słowo",bo by mi się debeściacki olej zmarnował-wiem ,wiem,że tu zboczenie motulowe ,ale ten mobil jest niezły...
  4. Panowie ,pytanie mam takie jeździłem 2 razy po 15 tyś km na mobil 10w40,wcześniej auto jeździło na syntetyku.Teraz przypadkowo stałem się posiadaczem czterech litrów mobila 0w40 lać to w silnik czy zostać przy półsyntetyku....Auto spala na 15tysia jakieś od max do min,więc jest w niezłym stanie.Popychacze słychać jakąś sekunde po odpaleniu,plus jakieś rzężenie jakieś trzy sekundy-pewnie napinacz,ale to chyba nic dziwnego-na świeżym oleju to zniknie,tylko czy na tym fullu nie będzie jakichś jaj....Silnik 1.8 wolnyssak
  5. Może nim wydasz kupe kasy na nówke podłącz bezpośrednio podciśnienie na membrane i zobacz czy przełączy...Bo jeżeli ona jest szczelna a dźwignia cała,to nie wiem co tam może być uszkodzone...
  6. mati91lv

    [B5 ADR] Co to za element

    Według mnie nie zaprzątaj sobie tym głowy,bo pewnie i tak ta gumowa membrana w środku ma dziure(nie da się zakleić)kupić nowe to ok 8 stówek!!!Sterowanie tego idzie z ecu na elektrozawór,a ten z kolei puszcza podciśnienie na membrane i klapy w kolektorze się obracają...Poprawia to nieco moment na niskich obrotach i "ciąg"na ok powyżej 4000-nic nadzwyczajnego,raczej więcej z tym problemów szczególnie w mercach i bmkach bo te klapy lubią się rozpadać motor to wciąga no i .......koniec
  7. Niko ten napinacz wygląda zaje...fajnie,ale nie ma przełączania do zmiennych faz,a w AWT chyba takowe są...Chyba,że mowa o AEB wtedy gitara gra!!!Oczywiście wygląd to nie wszystko
  8. nie znam się aż tak bardzo-telewizor bym szybciej naprawil,bo jestem elektronikiem...ale może to być powiązane z tym,że nowsze adry miały zmienne fazy rozrządu i może jest potrzebne ecu jakieś dodatkowe info o położeniu wałka..Tak tylko gdybam
  9. Ta blaszka po lewej to przedłużenie wałka i to ona kręcąc się daje sygnał dla halla w obudowie na prawo...Tymi wycięciami,bo to działa magnetycznie....
  10. Raftik jeżeli faktycznie robisz tylko 2-3 km,to może tyle palić-auto jest zimne,dopiero po tych kilometrach zaczyna się zagrzewać i mniej palić...a Ty....gasisz!Natomiast jeżeli jeździ się zagrzanym w mieście to w tych 10 ma się zmieścić i na trasie do 120 ok 6,5 utrzymywanie 130 to już ok 7,5 Gadanie,że duże silniki mniej palą bo się nie męczą jest bez sensu,miałem kiedyś vr w golfie i on bez jakiegokolwiek zmęczenia łykał 15,a dzień zaczynał od 40 zejść do 10 było niemożliwe Pozdro
  11. Może wcale nie ma krążenia,bo......zerwało wiatrak z pompy.Faktycznie po 5 kilometrach to termostat powinien jeszcze siedzieć cicho,mi wtedy dopiero zaczyna podskakiwac temperatura...Ogrzewanie też nie powinno Ci działać.Może się jakoś dziwnie zapowietrzył układ,choć to pewnie już "cudowanie" Pozdro
  12. Zrób tak jak Ci kolega Robert podpowiedział,tzn puść bezpośrednio do styków 12v i powinno w środku cyknąć,albo zmierz opór omomierzem.Ten przełącznik z aukcji jest ok,ale szkoda wydawać kasy bez sprawdzenia..Pozdro
  13. no już wiemy,że nie była to przepustnica....może napiszesz co,pewnie komuś kiedyś by to pomogło...Pozdro
  14. To jest przełącznik kolektora ssącego.Ma pociągnąć tą wajche jak gwałtownie depniesz na gaz i zaraz puści...Jeżeli to ustrojstwo nie działa,to samochód "traci werwe" Gorzej- z lekkim muleniem reaguje na depnięcie i powyżej chyba ok 4000obrotów też się gorzej zbiera.Ja miałem dziurawą membrane,ale w tym plastikowym kolektorze jest jakaś wieksza prawie niemożliwe żeby Ci pękła...Spróbuj na wyłączonym silniku ręcznie przełączyć-czy lekko chodzi
  15. a może masz to urządzonko dobre,bo po wciśnięciu gazu to się wcale nie ma przełączać,jedynie przy bardzo gwałtownym depnięciu,na sekunde zadziała i wróci...Podczas jazdy jest inaczej,ale tego nie sprawdzisz Również po przekroczeniu pewnych obrotów sie przełącza i też nie wiem czy przypadkiem nie tylko podczas jazdy...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...