Skocz do zawartości

krzychu

Pasjonat
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krzychu

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Łapanów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia krzychu

0

Reputacja

  1. Witam Moduł pompy po regeneracji w firmie futurum założony ,autko odebrane od mechaniora i już hula. Jesli chodzi o firme Futurum to pełna profeska .Komunikacja, doradztwo i profesjonalizm na najwyższym poziomie. Polecam
  2. Witam Dzisiaj po konsultacji telefonicznej mój mechanik wysłał pocztą do was moduł z Łapanowa. silnik CBAB przebieg 120 000 km ,na piątek powinna dojść, mile widziany rabacik. pozdrawiam Kris
  3. sorry że odgrzebuje temat ... może ktoś w końcu doszedł do tego jak przywrócić obieg wewnętrzny bez włączania klimy uprzednio ?
  4. Witam koledzy mam pytanie; czym rożnią sie te odrzutniki wody poza ceną, jeden kosztuje 80 PLN a drugi 40 PLN 8D0854327B 8D0854327C prosze o pomoc może ktoś sie oriętuje ?
  5. cześć mam małe sprostowanie , klapa obiegu wewnętrznego jest sterowana elektrozaworem który otwiera podciśnienie, i nie ma tam żadnego silnika .tez mam problem z obiegiem wew. bez wł.klimy ale myślę ze problem może leżeć po stronie sterownika klimy
  6. Cześć Mam Mały problem otóż przy wyłączonej klimie nie mogę włączyć obiegu wew.a jeśli włączę klime to obieg wew. działa bez problemu. Wcześniej tego nie było jak włączałem obieg wew. to klima właczała sie sama a teraz sie cos pochrzaniło i nie wiem o co chodzi . P.s jeśli chodzi o kody klimy to na 1 kanale mam 0 zero
  7. zainteresowały mnie te wzmocnienia wahaczy i chce sprawdzic ile w tym prawdy
  8. czesc mam pytanie czy masz może wahacze HD firmy MEYLE ? interesuja mnie dwa górne i dolny prosty jak macie to w jakiej cenie?
  9. Czesc panowie mam pytanie;orientuje sie ktos ile wchodzi czynnika klimatyzacji do :a4fan:takiej jak w profilu bo umnie wyssał 680 a nabił 700 i jak czytam te posty to mam obawy ze mam za duzo, ale klima chłodzi. Czy mogą byc jakies problemy z powodu wiekszej ilosci czynnika w układzie?
  10. Problemem była listwa wtryskowa MATRIX poszła do reklamacji chwilowo założyli mi wtryski VALTEK i nie ma problemu przy przełaczaniu z PB na LPG ale jest problem z odpaleniem samochodu po jezdzie na gazie musi długo krecić aby odpalić .
  11. pogrzebałem troche i znalazłem bezpiecznik mam dobry, jak by był padnięty to by wogóle radio nie grało pokombinowałem miernikiem i wyszło ze przy zgaszonym aucie i wyłączonych wszystkich odbiornikach na tym kablu jest (-) agdy włączyłem zapłon nic,ale mam zastosowany automatyczny włącznik swiateł , i gdy po kilku sekundach włączyly sie swiatła to na przewodzie pojawił sie (+) zapaliło się też radio.wiec nie musze wkładac kluczyka do stacyjki wystarczy ze zapale swiatła postojowe i radio gra, wyłanczam postojowe radio gaśnie. I teraz pytanie co ma wspólnego radio ze swiatłami bo ja nie wiem jak to jest podłączone
  12. chciałbym właśnie uzyskać ten sam efekt i z tąd moje pytanie czy może sie ktoś orientuje gdzie mógłbym się podpiąc bo jak juz pisałem oryginalny przewód mam bez napięcia (+)
  13. taka funkcja u mnie jest tylko jest cos walniete i nie ma na nim pradu (+) po zapaleniu auta i dlatego chciałem poprowadzic osobno sobie przewód tylko chodzi mi o to aby radio wyłanczało sie dopiero po wyjęciu kluczyka a nie po wyłączeniu zaplonu aby muc na postoju po zgaszeniu auta słuchac radia
  14. Czesc klubowicze Mam pytanie posiadam radio pioneer i chciałbym zrobic tak aby ono sie uruchamiało przy włączeniu zapłonu a wyłaczało dopiero po wyjęciu kluczyka.Przy kostce w oryginalnym przewodzie od tej funkcji nie mam wogóle napiecia, wiec musze znajść taki przewód przy stacyjce na którym sie pojawia prąd (+) przy włozeniu kluczyka i znika dopiero po jego wyjęciu,i poprowadzić do radia (podpiąć na krutko ). i teraz pytanie może ktoś miał taki problem i mi da jakieś wskazówki jak sie do tego zabrać
  15. czesc klubowicze prosze o porade, posiadam instalacje sekwencyjną SIROCCO. Montowana w maju tego roku wszystko grało do momentu aż sie ochłodziło na dworze mianowicie podczas przełaczania z PB na LPG na zimnym silniku jest kwestia jakby odcinało dopływ benzyny i chwile silnik nie dostawał wogóle gazu ,przy jezdzie w dół to koła napedzają silnik (gdy wcisne sprzegło to auto gasnie) i po chwili jest odczucie jak po koleii na cylindry jest podawany gaz. Dodam ze byłem u gaziarzy to zwiększyli temp. przełaczania z 25*C na 30*C ale to nic nie dało, zrobiłem mały test mianowicie rano po odpaleniu auta wyłączyłem LPG i dopiero jak na desce miałem temp. 80*C włączyłem na gaz i sytuacja jest ta sama chwilowy brak paliwa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...