Skocz do zawartości

lucke

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lucke

Osiągnięcia lucke

0

Reputacja

  1. U mnie w B5 udało mi się usunąć usterkę bez zdejmowania wycieraczek (bo się zapiekły okropnie) i przy pomocy kolegi motocyklisty (ma dobre smary). Użyłem nafty i białego smaru Vavoline do łańcuchów motocyklowych (nie niszczy o ringów i jest gęsty, nie wyparowuje jak WD-40, po wyschnięciu czuć, że ten smar zostaje, bo WD-40 odparuje i jest sucho). Koniecznie trzeba ściągnąć pierścień Segera (zawleczka widoczna na zdjęciu). Dociska on m.in. metalową podkładkę podkładkę (też zaznaczoną strzałką na zdjęciu). Pod tą podkładką jest o ring, który zabezpiecza przed dostawaniem się wody (jak już ktoś na forum pisał), ale tez przed wszystkimi smarami w sprayu którymi staramy się ratować nasze wycieraczki. Należy ten o ring delikatnie wyciągnąć małym wkrętakiem lub igłą (ja miałem taki wkrętak od maszyny do szycia). Gdy mamy podniesioną podkładkę i o ring psikamy naftą. Niech spływa po sworzniu (w tą szparkę pod o ringiem). Ja włączałem co chwilę wycieraczki na 2 do 3 min (przy zamkniętej masce i podniesionych piórach), żeby nafta się lepiej rozprowadzała. Po ok 10min. smarowania naftą, psiknąć smarem do łańcuchów motocyklowych i i też włączyć wycieraczki na ok 3 min. Odczekać 5 min i znów nasmarować naftą, a później smarem i tak na zmianę proces powtarzać 3-5 razy ( w zależności od stanu zapieczenia). Cykl zakończyć na psiknięciu smarem. Jakby trzpień opadał to go ręką (daje się bez trudu) podnieść ułożyć ładnie o ring i podkładkę założyć zawleczkę i wycieraczki naprawione. Powodzenia, grunt to dobry smar i nafta. Mi wycieraczki przyśpieszyły wyraźnie już po pierwszym porządnym przepłukaniu naftą. Jeżeli to nie zda egzaminu to niestety trzeba wyciągać cały mechanizm, ale taka naprawa zajmie ok godzinę, a nie trzeba dużo demontować. Acha jeszcze jedno warto coś podłożyć (szmatkę czy plastikową torebkę) dookoła trzpienia przy wyjmowaniu i zakładaniu zawleczki, może to uratować długie minuty czy godziny szukania zawleczki, gdy gdzieś upadnie. Powodzenia w naprawie.
  2. Nie dam rady podjechać 350 km mam do Ciebie. Jeżeli to jakiś uniwersalny klej w takiej cenie to idę do marketu A jak dostanę gdzieś taki wirnik to podmienię, prowizorka i szczury przetrwają atak nuklearny. Pozdrawiam.[br]Dopisany: 21 Marzec 2011, 19:11_________________________________________________Niestety, w kompresorku miałem 2 usterki. Oprócz uszkodzonego wirnika, silniczek był spalony. ;( Pomogła wymiana kompletnego silniczka do mojej pompki. Po drobnych modyfikacjach pasuje od golfa 3. Cała reszta musiała zostać, bo steruje szybami i oświetleniem wewnątrz auta.
  3. No właśnie jak ten zestaw, mi też pompka się sprykała ;(
  4. Prosta rzecz, wężyki przelewowe i inne paliwowe sprawdzałeś ???
  5. Pierwsza wymiana jest po 100tys. a następne co 60 tys. Tak podaje serwis ASO AUDI
  6. A mam pytanie czy jak mruga kontrolka to jest możliwe, że nie ma immobilisera? Czy mruganie świadczy tylko o awarii immobilisera?
  7. A znacie gdzie wymieniają ten procek w pomorskim?[br]Dopisany: 10 Wrzesień 2008, 15:13_________________________________________________ Podałbyś namiary na tego magika z Torunia? Tam czasem bywam to przy okazji może by mi radio naprawil:) A dobrze robi te radia? Poleciłbyś go?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...