Skocz do zawartości

jarek1807

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O jarek1807

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    Świdnik

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.4 V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. sprawdż przewody elastyczne idące do zacisków u mnie po naciśnięciu na hamulec puchły po wymianie na nowe skuteczność +50%
  2. http://allegro.pl/wyswietlacz-fis-vdo-licznik-audi-a3-a4-a6-passat-i5204512621.html http://www.alibaba.com/product-detail/Wholesale-for-AUDI-A3-A6-VDO_1210032331.html
  3. Witam Dzisiaj założylem nowa (używka) pompe ZF i o dziwo wszysko OK
  4. Witam mam taki sam problem wymienilem plyn, odpowietrzylem,wymienilem przewod wysokiego ciśnienia i dalej to samo została jeszcze pompa
  5. miałem to samo pomogła wymiana filtra paliwa (IC bosch 30 zł)
  6. 215 tys ale mało prawdopodobne grunt że śmiga
  7. http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id=8
  8. Miałem to samo tylko w nocy barany nie wiedzieli jak zdjąć zaślepki to wyrwali cale dysze zostały tylko korpusy w zderzaku. ::
  9. Raczej wachacz niż amortyzator. Rozepnij górne i dolne wachacze i strzykawka wpuść trochę smaru pod gumy uszczelniajace.
  10. Musisz zobaczyć jakie ma mocowanie do silnika i czy kolo pasowe jest takie same. Jestem zainteresowany kupnem uszkodzonego kompresora. Tel.607670447
  11. Miałem taki sam problem.Przyczyna było brak połączenia w wiązce przewodów pod fotelem pasazera. Musisz wyjąc fotel i wykładzinę . W wiązce elektrycznej jest połączenie 5 przewodów kapturkiem . Przelutuj na nowo ,powinno pomoc
  12. Chyba szykujesz auto na sprzedaż
  13. możemy sie umówić napisz na pw swój telefon to oddzwonię
  14. Jak dla mnie to ciśnienie jest nie realne ponieważ przy tak niskim ciśnieniu w dieslu auto nie chciało by odpalać . Nie wiem dokładnie jakie powinno być ale minimalne około 20 poniżej to tylko remont. Możliwe ze masz zawory lub pierścienie do wymiany można to sprawdzić robiąc próbę olejowa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...