Skocz do zawartości

Paaweell1988

Pasjonat
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Paaweell1988

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1Z
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Skoro jesteśmy przy olejach 5W50 to ja zapytam o olej do silnika 2.8 AAH. Obecnie mam wlany motul 8100 x-clean 5W40. W temperaturze otoczenia + 20 i wyższej, przy jeździe autostradowej ( 140 - 150 km/h ) olej w silniku osiąga temperaturę 120 -130 stopni ( wskaźnik w aucie sprawny ). Jak jadę ok 100 km/h olej trzyma ok. 100 - 110 stopni. Pytanie czy olej 5W50 motul sport będzie ok, pomimo braku dopuszczenia normy 502.00? Jeżeli nie motul, to co innego byście poradzili wlać żeby silnik był jak najbardziej chroniony przy wyższych temperaturach? Od razu zaznaczę, iż 10W60 odpada ze względu na rozruch silnika zimą na tym oleju. Z góry dzięki za zainteresowanie.
  2. filtr paliwa kiedy był wymieniany?
  3. http://a4-klub.pl/nadwozie-14/all-b5-pakiety-wewnetrzne-157833/
  4. w grupie 013 najlepiej jak wartości są jak najbliżej 0, w grupie 18 muszą być same 0, a w grupie 023 dla 2.0 Tdi wartości powinny mieścić się +/- 60.
  5. z logów wynika że wszystko ok.
  6. Paaweell1988

    Kopcenie

    zawsze umieszczamy komplet logów.
  7. Paaweell1988

    Kopcenie

    ten błąd dotyczy przekaźnika świec żarowych i ma związek z prawidłowym odpalaniem. moim zdaniem powinieneś w pierwszej kolejności wykonać logi a później ewentualnie sprawdzenia stanu wtryskiwaczy.
  8. Tak samo w czasie jazdy pod pełnym obciążeniem.
  9. Paaweell1988

    Kopcenie

    a może dymi dlatego że masz dziurę w dolocie? proponuje na początek wykonać logi, będzie wtedy dużo łatwiej coś powiedzieć.
  10. Basic Settings: 000, 003, 011, normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023, Dynamiczne: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011.
  11. wklej komplet logów, wtedy coś więcej będzie można powiedzieć.
  12. turbo przeładowuje tzw notlauf. poszukaj, było wiele razy na forum.
  13. możesz spróbować wyczyścić przepływomierz np izopropanolem.
  14. Przepływomierz trochę tnie powyżej 3000 obr/min. Dawno zmieniany był filtr powietrza? poza tym ok.
  15. doładowanie jest ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...