Skocz do zawartości

pawlopwl

Pasjonat
  • Postów

    106
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pawlopwl

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Turzyn

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pawlopwl

0

Reputacja

  1. Dziś doszła lampka oświetlenia wnętrza z polifta ---------- Post dopisany 30-08-2012 at 20:13 ---------- Poprzedni post napisany 01-08-2012 at 22:36 ---------- Nareszcie skończyłem robić 4 elektryczne szybki wszystko oczywiście działa jak należy ---------- Post dopisany 08-11-2012 at 19:28 ---------- Poprzedni post napisany 30-08-2012 at 20:13 ---------- Wyrezane Bixenony ;D
  2. Mam prośbę o sprawdzenie logów i ocenę kondycji autka, Ewentualnie co by trzeba zmienić. Co można powiedzieć o samochodzie ? logi narazie tylko dynamiczne. Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  3. dzięki za odpowiedzi, znajomemu udało się już naprawić auto, jak dowiem się co było przyczyną napisze o tym
  4. tak była zakładana moja pompka która działa bez zarzutu. to samo, centralny działa, auto nie odpala i świecą się kontrolki
  5. Witam, pisze w imieniu kolegi, zakupił on a4 avant, silnik afn, 1997r. Kupił go z niedziałającą pompką centralnego, była ona wyjęta całkiem. ale nie to jest problemem, otóż po podłączeniu pompki zapalają się kontrolki te które się święcą przy przekręcaniu zapłonu (immo, ładowanie i chyba jak dobrze pamiętam ciśnienie oleju ale nie jestem pewien) i cały czas się świecą a samochód wtedy nie odpala. po odłączeniu pompki wszystko działa, oczywiście oprócz centralnego... problem nie leży w pompce, została ona naprawiona i centralny sie zamyka, była tez zakładana z mojego wozu i tez paliły sie te kontrolki i auto nie odpalało. w czym może być problem gdzie szukać przyczyny?
  6. dzięki, ale jakoś nie potrafię z tych schematów wyczytac, za bardzo ich nie rozumiem..... Jakoś tak prościej, które jaką średnicą trzeba puścić? tak powiedzmy ogólnie, bo przecierz jak dam któryś kabel trochę grubszy to się raczej nic nie stanie
  7. Witam, a ja mam takie pytanie co do tych szybek, montuje sobie instalacje na tył samemu, jakiej średnicy przewodu użyć? czy wszystkie kable muszą być tak samo grube?
  8. Ktoś ma jakieś foto albo opis dokładnie gdzie wyciąć dziurę na ta lampke z tyłu nad pasażerami? jak ona się wogóle trzyma podsufitki? jakieś śróbki tam gdzieś są?
  9. może kiedyś przetestuję jak to z tą prędkością jest u mnie, ale mam silnik AHU i po założeniu tempomatu i w sumie dalej mam takie wrażenie że na guzik lepiej przyspiesza niż po naciśnięciu pedału gazu. Choć myślałem że to tylko takie odczucie z racji tego że auto przyspiesza a nie wciskam gazu.....
  10. U mnie w AHU także po wymianie termostatu temp. oleju wskoczyła tak pod 100C i tak już się trzyma, czasem wyżej troszkę wcześnie było tak około 80C i raczej nie dochodziła więcej temperatura. więc myslę że to norma zwłaszcza że u kolegi w peugeocie 407 normalnie jest 100-110
  11. Dzięki, pozdrowie :> A ty pewnie jesteś właścicielem tej a4 co tam czasami stoi pod blokiem koło niej? ładna ładna
  12. jeszcze nie, ale raczej nie będę zakładał tego od Ciebie, trzeba kupić oparcie z sedana i dopiero. narazie podłaczenie grzania i na nic więcej kasy za bardzo nie ma
  13. Radio już jest inne, z podświetlaniem czerwonym (częściowo ) a navi, to nie mój pomysł, zaciągnięty z forum:D ja tylko skopiowałem, choć chciałbym żeby to był mój pomysł Swoją drogą kubły już na miejscu, jeszcze tylko grzanie do niech podłączyć Ps. kto mi powie jak usunąć z tego wątku ankietę?
  14. wyjąłem popiołkę, i wykleiłem takim materiałem polarowym, tak żebym mógł tam rzucić telefon czy coś i żeby sie nie porysowało e nie wiem, chyba na wykończeniu mam ten silnik, po 4rpm się zatrzymuje
  15. skoro temp dobra to może za mało tego płynu jest?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...