Skocz do zawartości

chris.lkr

Pasjonat
  • Postów

    184
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O chris.lkr

Informacje

  • Imię
    krzychu
  • Miasto
    TST

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Hejka, Proszę o rozkodowanie: WVWZZZ1KZ6W023596
  2. Hejka, Dev, poproszę o rozkodowanie: WVWZZZ1KZ6W023596
  3. Hej, Poszukuję sprawdzonego zakładu blacharskiego ew. blacharsko-lakierniczego z woj. Świętokrzyskiego. Auto prawdopodobnie będzie trzeba trochę pod prostować na ramie. Nie interesuje mnie aby było szybko i tanio, ma być zrobione dobrze. Mogę rozważyć jeszcze woj. Lubelskie. Wszystkich którzy mogą pomóc proszę o info na PW. Pozdrawiam,
  4. Hej, poproszę o rozkodowanie WAUZZZ4F1BN003721
  5. Hej, Poproszę o rozkodowanie: WAUZZZ8K1BA085755 Pozdrawiam,
  6. Hej, Poproszę o rozkodowanie: WAUZZZ8K1BA085755 Pozdrawiam,
  7. Jakiś czas temu również stałem przed takim dylematem jaki kompresor kupić do użytku domowego. W moim przypadku sprawa była dosyć prosta gdyż z góry było założenie że kompresor nie będzie służył do zaawansowanego lakierowania więc butle o pojemnościach od min. 100L w górę nie wchodziły w grę. Masz całkowitą rację że te wszystkie budżetowe kompresory są made in czajna, różnią się od siebie jedynie nazwą i kolorem, parametry również są przekłamane co do wydajności a i podobno butle mają mniejszą pojemność niż deklarowana. Ja zdecydowałem się na dokładnie ten model: Kompresor olejowy, sprężarka TAGRED 50L 230V 2 tłoki, separator, wąż pneumatyczny WWW.TAGRED.PL Kompresor olejowy, sprężarka TAGRED 50L 230V 2 tłoki, separator, wąż pneumatyczny, 2x olej 0,6 L, akcesoria gratis Kompresory polskiej marki Tagred to zaawansowane technologicznie urządzenia, które w Nie za bardzo mogę cokolwiek o nim powiedzieć bo za krótko go użytkuję. Działać działa a czas pokarze co jest warty. Wybrałem opcję bez jakichkolwiek gadżetów bo wolałem oddzielnie dokupić akcesoria jakie mi pasują i wedle własnej potrzeby. Kupiłem go na tagred.pl, przyjechał bardzo solidnie zapakowany bez jakichkolwiek uszkodzeń i w pełni kompletny. Przed uruchomieniem trzeba było jedynie zamontować kółeczka, stopki, filtry i uzupełnić olej. Po kilku uruchomieniach należało wyregulować ciśnienie bo nie dobijał do 8 barów. Kompresor pracował już np. z kluczem udarowym (do 850 Nm) na przewodzie 10/17mm 10m i spokojnie dawał radę. Puki co to mogę go śmiało polecić.
  8. A tak do rzeczy. Jeśli w kabinie jest odczuwalny zapach płynu chłodniczego to na 90% wyciek z nagrzewnicy. Następnym krok to dobrze rozgrzej autko, wskocz w kanał i obserwuj gdzie ucieka płyn. Duże jest prawdopodobieństwo że puściło gdzieś na złączy albo któryś z przewodów jest dziurawy. Pozdrawiam.
  9. miodek?
  10. chris.lkr

    Tuleje belki.

    Witam. Lemek albo Febi. Jak masz zamiar dłużej pohulać autkiem to zainwestuj w poliuretan: https://poliuretany.olkusz.pl/ Pozdrawiam.
  11. chris.lkr

    Przegub

    Tył czy przód?
  12. chris.lkr

    Pytanko Quattro

    Witam. Przede wszystkim to sprawdź sobie w wlepce albo w ks jaki masz zawias i od tego trzeba zacząć. 1ba to zawieszenie standard. 1be to zawieszenie sportowe -20mm. Natomiast 1bv to sportowe -40mm. Pozdrawiam.
  13. Witam. Jest prosta zasada: diesel nie lubi krótkich przebiegów. Silniki te zostały skonstruowane po to aby prawie nie gasły. Na Twoim miejscu poszukałbym coś w 1.8T. Może nawet nawet bez podtlenku bo po co?... Pozdrawiam.
  14. Od kiedy mam taras z desek modrzewiowych (przeszło cztery lata), to stosuję jedynie produkty tego producenta: http://koopmans.pl/?project=perkoleum-houtolie-olej-do-drewna-bezbarwny Z dechami nic złego się nie dzieje. Impregnuje je dwa razy w roku, po zimie i przed zimą. Mogę szczerze polecić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...