-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O lizak

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
KRAKÓW
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
1.8 TFSI
-
Kod silnika
CJEB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
1440 wyświetleń profilu
-
Witam wszystkich Dev możesz podać jakie nr, zaworów i nr magnesu bo w obydwóch wtyczkach mam olej vin WAUZZZ8K1DA072894 dzięki
-
Falowanie obrotów po wrzuceniu D w Audi A4 B8 1.8 TFSI
lizak odpowiedział(a) na slawek_wkc temat w Audi A4 B8
Witam uporałeś się z tym problemem mam takie same objawy dodatkowo jak przełącze na R też tasie dzieje jestem po wymianie dwumasy i regeneracji skrzyni Multitronik -
Objawy zużycia dwumasy w skrzyni biegów multitronic Audi A4 B8
lizak odpowiedział(a) na Yooman temat w Audi A4 B8
Witam i co pomogła wymiana (Albaniec) bo mam podobne objawy wibracje na postoju i podczas jazdy oraz szarpanie cofa się pod górę. -
Wycena naprawy szkody w Audi A4 B7
lizak odpowiedział(a) na Szyszak92 temat w Ubezpieczenia, odszkodowania, kolizje, wypadki
Poszukam dzięki -
Wycena naprawy szkody w Audi A4 B7
lizak odpowiedział(a) na Szyszak92 temat w Ubezpieczenia, odszkodowania, kolizje, wypadki
Witam jaka może być cena naprawy przód maska zderzak lampy świecą pourywane mocowanie auto pali normalnie jeździ nie ma wycieków dzięki z góry -
lizak zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Błąd 03220- zawór blokowania płynu chłodzącego układu climatronic w Audi A4 B8
lizak odpowiedział(a) na phantom temat w Audi A4 B8
Witam mam podobny problem z błędem 03220 zlokalizowałem Zawór blokowania płynu chłodzącego układu Climatronic tylko mam 3 pinowy a z tego co inni piszą posiadają 2 piny, klima chodzi normalnie uwarzacie że wymiana pomoże Znaleziono 1 błąd: 03220 - Zawór blokowania płynu chłodzącego układu Climatronic 006 - Zwarcie z plusem Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100110 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 38 Przebieg: 234554 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2024.09.10 Czas: 12:55:33 Ramka zamrożona: Napięcie: 13.50 V Napięcie: 13.40 V Napięcie: 13.40 V Napięcie: 13.30 V Bity binarnie: 00000000 Czas: 240.00 s Prędkość: 0.0 km/h Zliczanie: 65534 Znalazłem ten zawór na podszybiu usterki jeszcze nie usunołem -
Szczelność sprawdzona jest ok zrobiłem 300 km na bp i był spojnie więc przełączyłem na lpg gazownicy dostroili wyjeżdziłem 2 zbiorniki aż do dzisiaj wyskoczyły takie błędy P1128 -P1103-P0300-P0301 WSZYSTKIE NA RAZ
-
Witam proszę o analizę logów czy wszystko jest ok wyskakuje mi błąd P1128 co 50 km. Dzięki. dyn1.docx dyn2.docx dyn3.docx dyn4.docx LOG-01-001-002-003log6.CSV
-
A jeszcze jedno czy 2min 44 sek załącza się gruszka od turbo czy tak ma być i czy odgłos jest prawidłowy turbo
-
Właśnie przed chwilą czytałem na ten temat na forum jak zdechnie kupie nową dzięki
-
Pomyślimy nad wywaleniem
-
A czy wiesz jak powinna prawidłowo pracować sai przedchwilą sprawdziłem vcdsem i pracuje tak skokami czy tak ma być czy praca ciągła
-
lizak obserwuje zawartość Buczenie tylko na zimnym
-
Witam buczenie na zimnym silniku okolice turbo przestaje buczenie w okolicy 1 min Proszę o rady co to może być