-
Postów
30 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Yooman
Informacje
-
Imię
Dominik
-
Miasto
Myszków
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
693 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Yooman
0
Reputacja
-
Kolego Gajos44 też o tym myślałem jednak moje drgania które miewam przy ok 80 km/g są niewielkie więc odpuściłem. Ale slyszalem ze warto to zrobić jeśli wszystkie inne sposoby zawodzą
-
Witam Tak, dwumasa wymieniona. Generalnie to koło było zatarte. Nie pracowało w ogóle. Tak więc dobrze że wymieniłem. Poprawiła się kultura pracy na niskich obrotach. Nie słychać i nie czuć drgań. Owszem auto pracuje inaczej na 1200 rpm a inaczej na 1500 rpm ale słychać że to normala praca. W załączeniu zdjęcie dwumasy wyjętej. Mechanik mówi że rdzawy osad świadczy o zatarciu
-
No to spoko że poszło dobrze Co to za tarczki sprzęgła? Za co to odpowiada?
-
Witam ponownie. I co Panie Kolego M... robiłeś ten swój wóz po Świętach ? jaki efekt ? Ja dopiero oddaję 27.04 bo mechanik ma braki kadrowe. Dodaję link to filmiku gdzie próbuję pokazać o co mi chodzi. Najlepiej słuchać w słuchawkach bo wówczas można wychwycić zmiany. Pokrótce; - zapalam woza na zimnym silniku po nocy - z P przełączam na D i coś juz tam słychać - potem telefon daję aby zebrał dzwięk spod spodu i przełączam znowu z D na P - również dzwięk ulegają zmianie na bardziej powiedzmy łagodny - i teraz rzecz która mnie najbardziej wkurza - jadę i kiedy rozpędzę się trochę (około 1m 10s) obroty spadają i słychać jak rosną wibracje które bardziej słychać niż czuc - potem w zasadzie juz jadę szybciej i nie słychać tego bardzo Audi A4B8 - Google Photos PHOTOS.APP.GOO.GL New photo added to shared album
-
No właśnie, po zagrzaniu jest lepiej. Tak samo latem gdy jest ciepło. Spróbuje nagrać film przed i po. Wymianę mam zaplanowaną na 21.04
-
Ale rozumiem że też masz multitronic? Podjąłem decyzję o wymianie. Kwestia czasu bo terminy są jakie są. Odezwę się po
-
Dzięki za odpowiedź ale... Kolega na filmiku bardziej skupia się na omówieniu demontażu i montażu dwumasy. Objawy to tylko jakiś stukot który ciężko porównać przed i po na tym filmie. Ja osobiście nie widzę tego u siebie. Swoje objawy opisuje powyżej. Powiedz co Ciebie skłania do wymiany?
-
Hej Ktoś jeszcze oprócz BartS ws multitronic może pomóc ? Kolega nie odpowiada :-(
-
Naprawdę nikt nie może podzielić się swoją opinią?
-
Yooman obserwuje zawartość Objawy zużycia Dwumasy w skrzyni multitronic i Multitronic w A4 B8 2.0TDI szarpie
-
A4 B8 Avant S-Line 2011 CAGA 143/170KM
Yooman odpowiedział(a) na KamilDuzy temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Wielik - zaciekawiło mnie to przekodowanie. Jak to się robi? Każdy tak może? -
Dzięki Makale, podpytam na priv Mam dylemat ws dwumasy w Multi ale mało kto pisze na ten temat
-
Hej Ludzie Czy są jacyś forumowicze do których można sie zwrócić kiedy nie możesz się doczekać żadnych odpowiedzi, sugestii, itp w temacie który otworzyłeś albo jakiś temat został zapomniany lub też dawni nie aktualizowany Ktoś coś wie ?
-
Witajcie Przeleciałem masę tematów na forum ale niewiele jest o dwumasie w naszych A4 B8 z multi. Mam takie objawy; Mam wibracje, które bardziej słychać niż czuć wówczas kiedy jadę w granicach 20 - 70 km/h i kiedy skrzynia nie zredukuje na niższy bieg a obroty pozostaną na poziomie 1200 obr/m . Nasz multi w trybie D raczej preferuje niskie obroty. Kiedy przyspieszam i obroty podnoszą się do 1500 - 1800 obr/m to moim zdaniem jest OK. Pomaga przełączenie na tryb S ale to dlatego ze obroty rosną bo skrzynia własnie redukuje bieg na niższy. Czasami jak auto jest zapalone ale nie jedzie trochę zacznie bujać natomiast to bardzo mały efekt i nie wkurza mnie to w przeciwieństwie do tego co opisuję powyżej Widziałem temat gdzie chłopaki pisali na forum że ten typ tak ma ale nie chce mi się wierzyć żeby to była norma I jeszcze jedna ciekawa sprawa - problem zdecydowanie bardziej widoczny zimą, im cieplej tym coraz lepiej, latem w zasadzie nie przeszkadza mi to. Takie zachowanie powoduje że nie do końca obstawiam dwumasę ale nie jestem expertem :-) Dodam, że generalnie skrzynia pracuje dobrze, olej wymieniany. Obecny przebieg to 275k km. Auto mam od 220 k km i problem wydaje się bardzo powoli ale jednak postępować. Ciekawi mnie Wasza opinia; czy to moze być dwumasa? czy moze jeszcze coś innego? i czy ktoś wymienił dwumasę i coś pomogło ?
-
Witajcie Jak czytam powyższe wpisy to jakbym sam to pisał :-) tak więc u mnie wygląda praktycznie tak samo; Mam wibracje, które bardziej słychać niż czuć wówczas kiedy jadę w granicach 20 - 70 km/h i kiedy skrzynia nie zredukuje na niższy bieg a obroty pozostaną na poziomie 1200 obr/m . Nasz multi w trybie D raczej preferuje niskie obroty. Kiedy przyspieszam i obroty podnoszą się do 1500 - 1800 obr/m to moim zdaniem jest OK I jeszcze jedna ciekawa sprawa - problem zdecydowanie bardziej widoczny zimą, im cieplej tym coraz lepiej, latem w zasadzie nie przeszkadza mi to. Takie zachowanie powoduje sie nie do końca obstawiam dwumasę ale nie jestem expertem :-) Temat dawno nie odświeżany ale ciekawi mnie czy ktoś w końcu wymienił tą dwumasę i choć ciut pomogło ???
-
Kolego Bartekl - a co Cie skłoniło do wymiany tej dwumasy? Pytam bo sam zastanawiam sie mocno na taką wymianą. Mam podobne autko jak Ty tylko ze mój przebieg to 270k km . Zakładam ze do tej pory nikt tam tego nie zmieniał. Mam natomiast wibracje, które bardziej słychać niż czuć wówczas kiedy jadę w granicach 20 - 70 km/h i kiedy skrzynia nie zredukuje na niższy bieg a obroty pozostaną na poziomie 1200 obr/m . Nasz multi w trybie D raczej preferuje niskie obroty. Kiedy przyspieszam i obroty podnoszą się do 1500 - 1800 obr/m to moim zdaniem jest OK I jeszcze jedna ciekawa sprawa - problem zdecydowanie bardziej widoczny zimą, lim cieplej tym coraz lepiej, latem w zasadzie nie przeszkadza mi to. Takie zachowanie powoduje sie nie do końca obstawiam dwumasę ale nie jestem expertem :-) Podziel się proszę swoją opinią i tym co cie skłoniło do wymiany