Skocz do zawartości

andziul

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O andziul

Osiągnięcia andziul

0

Reputacja

  1. andziul

    Cykanie przekaźnika 267

    Witam, W moim Audi 1.9 tdi po napełnieniu klimatyzacji włącza się i wyłącza przekaźnik 267 od sprzęgła kompresora. Następuje to co jakiś czas z krótkimi przerwami. Wymieniana była chłodnica klimatyzacji na nową - stara puszczała gaz. Przed wymianą też tak się działo dopóki czynnik nie wyleciał z układu całkowicie. VAG nie pokazuje żadnych błędów. Wentylator klimatyzacji załącza się razem z tzw. śnieżynką klimatronika. Może któryś z Kolegów miał taki przypadek??? Proszę o pomoc.
  2. Witam. Mam pytanie jak można odblokować zamknięty samochód z pompką pneumatyczną w Audi A4 B5 1998 r. Samochód można otworzyć z kluczyka ale centralny (na pilota) nie działa na wszystkich drzwiach i nie można wysunąć ręcznie bolców w drzwiach bo z powrotem wracają. Wydaje mi się że gdzieś w wężykach zamarzła woda.
  3. Spróbuj tego http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=2784.0 . U mnie migała, samochód gasł, po przeczyszczeniu jak ręką odjął. U sąsiada w AFN było to samo i od zabiegu jest ok. Styk czyściłem WD40. Trzeba uważać bo są małe piny.
  4. Mam podobny problem. Wymieniłem w listopadzie napinacz paska wieloklinowego i sam pasek na Gatesa 5PK1590. Pasek ma długość 1590 mm - wg katalogu Gatesa jest przewidziany do silnika 1.9 TDI 1Z. Przy odpalaniu na zimnym skwierczy, tak jakby śrubka latała - metaliczne stuki. Przed wymianą było wszystko ok. Poprzedni pasek to Contitech 5PK1592 o długości 1592 mm czyli o 2 mm dłuższy. Czy ktoś miał podobnie na pasku Gatesa?
  5. Kolego Darek1988 - mam identyczny alternator BOSCH (te same oznaczenia). Łożyska to 6203 2RS C3 i 6303 2RS C3. Kółko pasowe bez sprzęgiełka, zakręcane nakrętka na klucz 24 i środek wałka na klucz SPLINE. Trochę trzeba się namęczyć przy zbijaniu łożysk i pierścienia za kółkiem pasowym.
  6. Najpierw jest tam pewnie pierścień a za nim łożysko dopiero. Wybij pierścień potem łożysko - trochę trzeba się pomęczyć.
  7. OK. Dzięki Chciałem się upewnić
  8. Witam! Mam pytanie do Kolegów. Chcę zrobić dopasowanie immo do ECU ale nie wiem jaki mam immobiliser - ze stałym czy zmiennym kodem? A4 B5 1Z 1995r., immo, licznik z fisem, climatronic.
  9. Za pomocą VAGa czyli komputera i interfejsu. Poszukaj informacji na forum (diagnostyka VAG).
  10. W Audi A4 posiadam szyby elektrycznie sterowane z przodu. Jak podnoszę szybę od strony kierowcy to na początku podnoszenia słychać trzaski jakby np. coś przeskakiwało. Nie wiem od czego to może być. Sprawdziłem silniczek - jest dobry, jeden ślizg ma odłamaną końcówkę przytrzymującą szynę ale mi się wydaje, że to też nie to. Zastanawia mnie mechanizm linki ten który jest napędzany silniczkiem. Słyszałem, że on jest chyba zalany plastikiem. Proszę Kolegów o jakieś rady lub spostrzeżenia jeśli mieliście podobny przypadek.
  11. Ostatnio diagnozowałem A4 VAGiem i też nie mogłem się połączyć z modułem komfortu, hamulców z ABS . Podobnie jak kolega f16mysliwiec też mam sterowanie szyb po wyjęciu kluczyka, domykanie kluczykiem.
  12. Witam. Zabrałem się do naprawy sterowania lusterek. A4, którą jeżdżę została sprowadzona z Niemiec i lusterka nie były sprawne. Lusterka w tym aucie są podgrzewane bez elektrycznej funkcji składania całego lusterka (1.9 tdi 90 KM 1Z 1995 r.). Wyjąłem wkłady lusterek, przeczyściłem styki od maty podgrzewającej, kostkę w drzwiach od sterowania lusterek po obydwu stronach auta. Rozkręciłem poszycie drzwi od strony kierowcy - dwie śrubki na górze, wyjąłem je z drzwi (ciągnąc do góry), odłączyłem przewody od przełącznika lusterek, wymontowałem przełącznik lusterek - dwa przyciski ma na brzegu, nic nie trzeba rozkręcać tylko odsłonić mate w drzwiach i je nacisnąć. Rozebrałem ten przełącznik podgiąłem blaszkę od sterowania lewe prawe lusterko i przeczyściłem. Złożyłem przełącznik, zamontowałem go w drzwiach, złożyłem drzwi (tapicerkę). Uważać przy drzwiach trzeba na prawidłowe ułożenie cięgna od klamki i blokady drzwi od wewnątrz i oczywiście nie szastać nimi aby przewodów nie pourywać !!!!! Po zabiegu lusterka kręcą tak ja powinny
  13. W mojej Audi A4 B5 z 1995 (sprowadzona z Niemiec) roku jest licznik z FISem. Kiedyś odkryłem, że ma funkcję wyświetlania informacji z firmowego radia Audi Gamma na górze FISa. Po podłączeniu kostki do radia FIS wyświetlał info. Problem jest w tym, że jak dłużej pojeździłem po mieście to licznik się dosłownie nagrzał a podświetlenie dolnej części FISa przygasało jedynie informacje z radia były bardzo jasne . Jak ostygł trochę to podświetlenie wróciło do normy. Może ktoś się już z czymś takim spotkał?
  14. Mam 1Z z FISem i u mnie przy odpalaniu pokazuje zawsze BREMS LICHT czyli światło stopu a jak wcisnę hamulec to pojawia się OK i jest ok :> (układ samodiagnozy widocznie musi mieć sygnał od zadziałania stopu). Ten symbol żaróweczki też mi się pojawił 2 razy i powodem było przepalone żarówki H7 w przednich reflektorach W B5 nie pisze co nawaliło tylko jest sam symbol. Podobnie z płynem do spryskiwaczy, za małą ilością płynu chłodniczego - odpowiedni symbol.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...