Skocz do zawartości

H4mm3R

Moderator
  • Postów

    4130
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

267

2 obserwujących

O H4mm3R

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    SRC/SCZ

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BLB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

23138 wyświetleń profilu
  1. H4mm3R

    C7 Resident

    Pamiętam że u mnie też coś nie pasowało i było szlifowane. Na foto z Alli masz że te po lewej są od 2013+. Chyba musisz zamówić inne.
  2. Nie ma oleju, to nie ma ciśnienia. Dolej i sprawdź, to nic trudnego.
  3. Zimne luty
  4. Bo lżejsze, mam ori w cenie zamienników 380. Albo tarcze z MB za połowę ceny. Te 5mm na średnicy nic nie poprawia. Adaptery do Akebono mam pod różne warianty.
  5. H4mm3R

    RS6 C7.5

    Drive select też działa?
  6. Podaj VIN
  7. Tam nie ma co sprawdzać, ten silnik CGLC tak ma. Nie jeden ma z nim problem
  8. A co ma wałek od pomy do niskiego stanu oleju. Czujnik poziomu oleju do sprawdzenia. Czy mylisz komunikat na fis z niskim ciśnieniem oleju?
  9. Masz czujniki w kołach? raczej nie, inaczej miałbyś komunikat na FISie Jak masz bagnet to poziom oleju się nie wyświetli.
  10. VCDS z automatu tworzy plik z danymi co i gdzie było zmieniane w danym sterowniku.
  11. H4mm3R

    C7 Resident

    Jedziesz 70kmh, wrzucasz manualnie najwyższy bieg i gaz do podłogi. Jak poczujesz wibracje to dwumasa.
  12. B8 a nie B9
  13. H4mm3R

    A6 C7 3.0tfsi

    Wewnętrzna średnica, ale można zacisk poprawić że wejdzie.
  14. H4mm3R

    A6 C7 3.0tfsi

    Mao
×
×
  • Dodaj nową pozycję...