Skocz do zawartości

leFF

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O leFF

Osiągnięcia leFF

0

Reputacja

  1. Witam, mam podobny problem - auto zgaszone biegi wchodzą gładko, auto zapalone 1,2 z oporem + wsteczny, nic nie zgrzyta nic nie chrupie przy zmianach biegów podczas jazdy, sprzęgło na pewno nie jest podpalone. Problem od jakiegoś czasu się zaczął - teraz pytanie czy jakieś regulacje i wymiana oleju coś da , czy po prostu skrzynia powoli się sypie ? auto chcę sprzedać jest w bardzo dobrym stanie technicznym oprócz tego mankamentu a nie chcę kogoś na minę wpakować i wolałbym to naprawić. Pozdrawiam.
  2. Tak jak kolega pisze cisnienie do sprawdzenia, u mnie po wymianie pompy i panewek na wolnych obrotach 3bary, troche nizej tez nie jest zle przy 1bar. zaczyna klekotac ostro. Pozdrawiam.
  3. a kontrolka olejowa cos mowi ? czy cisza ? klekotanie zaworow zbyt niski poziom oleju nie domagajaca pompa przyczyn moze byc wiele. Jak przedmowcy sprawdzic i pisac. Pozdrawiam.
  4. Kolego marhiw jezeli twoje autko ma faktycznie 125 tys przebiegu ( moze miec nawet 190) nie ma znaczenia, to radzilbym Ci zmienic ten olej na polsyntetyk najlepiej jakis porzadny typu Motul / Castrol 10w40 z czego ja bym byl za Motulem nie zapomnij rowniez o filtrze, a pana idiote z warsztatu pod chmurka omijal szerokim lukiem, bo coz za bezmozg mogl potraktowac ten silniczek takim olejem. Heh i mam nadzieje ze ten mobil to nie byl przypadkiem z beczki. Pozdrawiam.
  5. No wlasnie propo obrotwo czesc opcji juz przerobilem, zamierzam jakos na weekendzie dobrac sie do przeplywki mozna ja wlasciwie w prosty sposob oczyscic przy okazji sprawdze dolot. Zrobilem tez kilka logow sondy ale nie wiem czy dobrze czy moglbys kuknac w wolnej chwili. link do logw. grupa 008/009/021 http://lazir.toya.net.pl/~lewq/logs.rar
  6. Dziekuje Ci bardzo dobry czlowieku, a powiedz mi czy sonde powinno sie sprawdzac dynamicznie ? tzn. podczas jazdy?. Mecze tak o to poniewaz mam problemy z obrotami, zdarza sie ze spadaja z 900 do 500 i powracaja spowrotem na 900. Dodam ze swiece wymienione, przepustnica czysta po adaptacji i wciaz to samo. Moze ktos ma jakies pomysly gdzie powinienem szukac. Z gory dziekuje za pomoc.
  7. Witam. Jako poczatkujaca osoba z VAG-COMem ciezko mi jest poradzic sobie z niektorymi funkcjami, jako ze zakupilem kabel a nigdzie nie moge dokladnie doczytac w miare zrozumialy sposob dla laika jak sprawdzic sonde w moim silniku, czyli dokladnie w jakie bloki wejsc i jakie ma napiecie podawac, czytalem o roznych wersjach od 0 do 1v i 0,8 - 1,6 v. Jezeli znajdzie ktos chwile zeby to tu opisac krok po kroku bede bardzo wdzieczny. Pozdrawiam i Wesolych Swiat.
  8. ale to razem z termostatem? czy za sama wymiane sobie tyle krzykneli, bo jak za sama wymiane to cena jest b. duza
  9. Jezeli wymieniales termostat to na jaki ? i ile placiles za niego. Wez sobie znajomego do pomocy, i przed odpaleniem samochodu niech trzyma wiatrak tak co by sie nie krecil. Pomecz auto troche na wolnych przy okazji patrz jak szybko Ci sie nagrzewa obserwuj temp. Daj znac pozdrawiam.
  10. Kolego Blade, ja przerabialem opcje termostatu u siebie, autko wolno sie nagrzewalo do 90C na trasie bylo 65C max, silnik sie mrozil. Proponuje wymienic na orginal koszt ok 100/110zl ewent. mozna sprawdzic ten ktory masz obecnie, zatrzymujac wiatrak chlodzenia jezeli auto bedzie nagrzewalo sie szybciej na postoju niz obecnie to na 100% masz uwalony termostat. Pozdrawiam.
  11. Heyo. Uparalem sie z kontrolka cisnienia, niestety nie byl to czujnik. Pompa oleju odmowila posluszenstwa przy okazji zalatwila panewki, wiec i je wymienilem. Naszczescie nie wytarly walu wiec obeszlo sie bez wyciagania go. Cisnienie oleju na wolnych obrotach 3bar na maksymalnych 8bar. Dziekuje wszystkim za podjecie dyskusji i pozdrawiam.
  12. Dzis troszke nia pojezdzilem, silnik sie rozgrzal i o dziwo nic nie wyskakiwalo, jak by problem sie sam rozwiazal, ale nie ma co lekcewarzyc sprawy, jutro wymienie filtr i olej zmierze cisnienie jak by cos bylo nie tak to czujnik mozna wlasciwie wykluczyc zostanie smok lub juz sama pompa. Dziekuje wam za porady koledzy i pozdrawiam.
  13. leFF

    DIAG-MECH

    Moze ktos podac jakies przykladowe ceny za wymiany, chociazby samego rozrzadu tak z ciekawosci pytam. Bo strone ogolnie maja wciaz w przygotowaniu
  14. Witam wszystkich serdecznie, otoz kilka dni temu zakupilem ladnego avancika, niestety jednak sprawdzilem niemal wszystko oprocz cisnienia oleju przeczytalem juz wiele watkow ale prosilbym o delikatna pomoc i o uspokojenie mojej osoby, otoz silnik pracuje przyjemnie, oleju ani plynu chlodniczego nie ubywa, autko zachowuje sie bardzo dobrze na zimnym silniku, lecz przy okolo 90C co jakis czas miga kontrolka oleju po czym gasnie, gdy temp. spada wszystko wraca do normy. Olej jest dosc brudny czeka go wymiana juz w Poniedzialek wraz z filtrem. Auto ma przejechane 178 tys. i takie pytanie z mojej strony, czy dosc stary olej jak i filtr moze powodowac takie zaburzenia czy odrazu brac sie rowniez za wymiane pompy oleju, i czy ktos obstawia w takim przypadku na panewki. Dodam od razu ze wstawiam rowniez autko na wymiane rozrzadu mogliby to zrobic za jednym razem, poprostu niechce sie nararzac na zbedne koszty. Prosze o zrozumienie i porade. Z gory dziekuje i pozdrawiam. peace
  15. Witam wszystkich serdecznie, moj nowy nabytek a4 1.8 avant chcialbym sie przyloczyc do wspolnej dyskusji na forum. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...