-
Postów
104 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
[A4 B5] 1.8 20V ADR, trzęsie, brak mocy, ciezko odpala - Logi
wrc.mm odpowiedział(a) na SowaBezOka temat w Audi A4 B5
Tak . -
[A4 B5] 1.8 20V ADR, trzęsie, brak mocy, ciezko odpala - Logi
wrc.mm odpowiedział(a) na SowaBezOka temat w Audi A4 B5
Przepływka .. Ok wymyjemy , a to ile powinna pokazywać ? Możesz podać? -
wrc.mm zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
wrc.mm obserwuje zawartość [A4 B5] 1.8 20V ADR, trzęsie, brak mocy, ciezko odpala - Logi
-
[A4 B5] 1.8 20V ADR, trzęsie, brak mocy, ciezko odpala - Logi
wrc.mm odpowiedział(a) na SowaBezOka temat w Audi A4 B5
Hej. dzieki za szybki odzew , nic nie resetowalem. grupa 08: -11,7 % to korekta długa na wolnych obrotach , swiadczy to o bogatej mieszance , że ECU odejmuje na stale tyle paliwa ... czy sie mylę ?? logi zaraz poszukam takie od1,5 i but tylko nie umie wyciac , sa w polowie pliku. Od 309 czasu zapisu. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum -
[A4 B5] 1.8 20V ADR, trzęsie, brak mocy, ciezko odpala - Logi
wrc.mm odpowiedział(a) na SowaBezOka temat w Audi A4 B5
Witam. Prosze o analize logu dynamicznego , dlaczego na wolnych obrotach korekta jest na -11% a w czasie jazdy spada np. do - 4,7% gdzie sonda ciagle pracuje na pelnym zakresie voltowym -
[ALL B5] Naprawa elektrycznie składanych lusterek - zapieczone tryby fotorelacja
wrc.mm odpowiedział(a) na cherry24 temat w Audi A4 B5
Witam i potwierdzam . szybciej i łatwiej zrobić to na aucie 15 min. roboty wcale nie trzeba aż tak czyscic tych tulejek one sa zatarte kurzem a nie od pracy w wysokiej temperaturze jak np. tuleje na wałku czy wale głównym . wystarczy wd 40 swierzy smar i napewno wtedy nie rozkalibrujemy tych miedzianych tulejek. -
z kąd wiem ze nie ma iskry??? Uzyłem klucza do świec ,wykręciłem powkładałem je do przewodów dołożyłem mase poprosiłem kolego o przekręcenie kluczyka i patrze oczami i widze 1- iskra , 2- brak iskry , 3- brak iskry ,4- iskra , zmiana swiec 1z 2 i 3z4 i przekrecenie rozrusznikiem te same numery podają iskre , Podmieniam kable WN bez zmian , podmieniam inna taką samą cewke - bez zmian . bla bla bla??? co ma gaz do iskry jak jest nieaktywny , to sekwencja włącza sie dopiero przy 40C zapala auto na Pb i mapy ma z Pb . nic nie dolegało sterownikowi gazu uff , wystarczy??
-
no . dzieki konkretna pomoc dzieki ,ale juz dzis ciemno sie robi nie dam rady . jutro wyjazd i co teraz hol do jakiegos mechanika
-
ja sobie chwale koniec z olejowymi wyciekami malutka nitka z głową pociagnieta nie wyciekła za boki i temperatura pracy tez spora daje rade. Ja tylko pisze moje wrazenia
-
preciez pisze ze podmieniona juz była cewka , te same objaw. inna hipoteza : czy jak np . padnie wtrysk paliwa to iskry ecu nie poda?? I jeszcze jedno pytanie czy w domowych warunkach da sie sprawdzic ecu , ? albo czy mozna podpiąć inny ecu z takiego samego silnika tylko automata skrzyni biegów? tak sekwencyjny gaz stag 300 , bardzo sobie chwale.
-
guma do szyb samochodowych. ja tak mam i ok suchutko. od klawiatury tak samo
-
bezpiecznik ok. co ci mam napisac koles mowi ze tak. małoprawdopodobne ze inna tak samo jest uszkodzona - prawda ? dziś juz nie umie utrzymac pracy i gasnie po 7 sekundach, choc jest mniejsz mróz
-
Witam. potrzebuje pomocy w formie porady i potwierdzenia czy dobrze mysle , bo już trace pewność. mam ADR 1.8 z 96r. 125 KM i padla mi iskra na 2-3 cylindrze . Jestem po próbach przemian swiec -sprawne . kable WN -sprawne, podpiąłem inna cewke zespolona bez zmian dalej chodzi na 1i4 cylindrze , 2i3 cisza . Mam pytanie : bezpiecznik nr. 32 jest odpowiedzialny za cały prąd w cewce prawda ? albo działa i podaje prąd na wszystkie swiece, albo jest spalony i nie podaje wogóle i auto nie ma prawa zapalić. Program diagnostyczny pokazuje bład: brak temperatury silnika , fakt silnik zagrzałem ,a wskażnik nie drgną -tylko co to ma do iskry , nie bardzo ogarniam . obie usterki pojawiły się w tym samym momęcie. W książce jest wzmianka, że może cięzko palić lub wogóle , nie bardzo wiem jak sprawzić instalacje pomiędzy modułem cewkowym a ???? i tu też nie wiem z kąd idzie sygnał . Poradź coś kolego
-
Wiam . Też mam 2 takie błędy 00561 , ale mam też już zaczynające sie kłopoty z LPG wtryski- podwyższone spalanie gazu,. więc moje ptytanie jest o kolejność naprawy najpierw porzadek z Pb mieszanka-przepływka sonda itp. , czy LPG - filtry szcelność ewentualnie inne wtryski gazowe i problem mieszanki może wtedy sam sie uspokoi jak wynika z tych postów , że to niedomagające lpg może wprawiać silnik w tryb awaryjny,prosze o poradę ,pozdrawiam
-
[B5 ADP] Problem z odpalaniem (wymienione wszystko)
wrc.mm odpowiedział(a) na Agrzesiek4 temat w 1.6
witam . U mnie powodem jednak była pompa paliwa miała przerwe w uzwojeniu, a jak wiadomo silniki lubia stawac w jedym miejscu i tam własnie powstała ta przerwa. Kupilem nowa i auto pali . Ale juz nie tak szybko jak kiedys, troche trzeba pokrecić poże 2-3 sekundy , kiedys było napewno szybciej -
jak naprawić takie błedy jak kolega ma 18010 i 01247