Skocz do zawartości

Andy

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Andy

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Końskie PL / Killarney IE

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Andy

1

Reputacja

  1. Tu jest taki link do przeczytania na temat odpowietrzania. Ja się do tego stosuję i kółeczka się lekko kręcą i nie grzeją. I robiłem to w wielu autach. Odpowietrzam zawsze jedna osoba pompuje pedałem hamulca, a druga kluczykiem kręci odpowietrznik i tyle. http://www.motofakty.pl/artykul/odpowietrzanie-ukladu-hamulcowego.html
  2. Zdjęcie proste jak barszcz gdy się wie jak podejść. Ja tylko podgiąłem te zatrzaski i jest lalka.
  3. Miałem wolną chwilę i wolne filtry z multitronica to postanowiłem zajrzeć do środka co tam jest i czy da się je wypłukać jak niektórzy piszą? Budowa takiego filtra jest bardzo prosta: od zewnątrz po kolei obudowa, szmata, druty, szmaty, druty ponownie i zakończone rurką z otworami. Dla mnie wniosek jest jeden ''Nie ma możliwości wypłukania, wyczyszczenia tego filtra''. To wszystko jest za bardzo przesiąknięte tym syfem i tyle. I według mnie tylko nowy filtr bedzie filtrował jak należy bo ten płukany to on ledwo żyje. Filtr z A4 B6 2003 r. Poniżej linki do 8-miu zdjęć. Kliknij aby otworzyć. http://www.garnek.pl/borowik/28972898 http://www.garnek.pl/borowik/28972900 http://www.garnek.pl/borowik/28972902 http://www.garnek.pl/borowik/28972904 http://www.garnek.pl/borowik/28972905 http://www.garnek.pl/borowik/28972906 http://www.garnek.pl/borowik/28972907 http://www.garnek.pl/borowik/28972908
  4. Wczoraj sam przeprowadziłem taką operację i blaszkę wyciąłem z metalowej osłonki czujnika skrzyni biegów. Bagażnik otwiera się kilkakrotnie pod rząd bez najmniejszego problemu. Ale radość jest tym większa ,że do poprzedniej A4 kupiłem nowy siniczek i kosztuje 50 euro w serwisie. Więc jest dosyć drogi jak za takę pierdółkę. Także wczoraj zarobiłem 50 euro w 20 minut. Wielkie dzięki dla wszystkich którzy opracowali tą naprawę.
  5. Pacjent to A6 1.9 TDI AVF 130KM skrzynia FWL. Wczoraj zrobiłem adaptację. Robiłem adaptację bo na biegu do przodu auto pod górkę stacza się do tyłu i ciężko troszkę ruszyć żeby nie szarpnąć. Na płaskim gdy włożę D to auto po puszczeniu hamulca nie toczy się. Na wstecznym wszystko gra pod górkę wsteczny trzyma auto, a na płaskim ładnie się toczy po puszczeniu hamulca. Jeszcze miesiąc temu po adaptacji stała fajnie pod górkę tylko coś ostatnio sie odmieniło. Zaznaczę że dwa lata temu serwis Audi zamontował nowy komp w skrzyni oraz nowy olej, 4 miesiące czyli ok. 12000 km temu poprzedni właściciel wymienił olej według rachunku to ori z serwisu. Poniżej zdjęcie z vag po adaptacji. Nie podoba mi się MVB10/1 że jest tylko 230, a wsteczny MVB11/1 jest 300 czyli ok. Vag nie pokazuje żadnych błędów, jest czyściutko. Co zrobić żeby poprawić skrzynię. Może jakiś wyciek oleju lub zmienić ponownie olej? Z góry dziękuję za podpowiedź. Dzis po przyjechaniu żony podłączyłem Vaga i do przodu MVB10/1 wyszło 220mA MVB10/2 ADP OK, wsteczny MVB11/1 nadal 300mA MVB11/2 ADP OK, MVB012/1 910mA MVB12/2 775mA czyli różnica wynosi 135
  6. Sprawa jest taka, że kupiłem B6 1.8T BFB z uszkodzoną skrzynią multi. Znalazłem taką samą B6 1.8T Quattro manual. Czy zbiornik paliwa, osłony termiczne, tłumiki też muszą być zmienione? Goś zapodał mi za komplet części: skrzynię, sprzęgło, wał, półosie i jeszcze takie tsam 800 Euro. Jakieś porady czy brać się za to bo tu za granicą mechanika nie problem bo sam bym wszystko wrzucał jedynie sprawy kodowania to się obawiam czy tu jest na tyle gość jakiś żeby to mógł ogarnąć? Proszę o pomoc i ewentualnie pełną listę części bo muszę to auto złożyć i samemu spróbować QUATTRO i jeszcze chip jak wszystko będzie grać.
  7. No i o to chodzi zabierałem się za to ale ni jak nie mogłem rozebrać. Bywało że nie mogłem na tankowanie otworzyć klapki na szczęście awaryjnie się da. Kupię siłownik i się zabieram.
  8. Andy

    [ALL B8] Zapach spalin

    Raczej nie jest inny tylko nie ma chromowanych nakładek. Kolega wrclaguna podał link jak wygląda DPF. Zamontowany jest zaraz za turbiną jak zajrzysz pod maskę. Link jeszcze raz: http://moto.allegro.pl/filtr-czastek-stalych-dpf-audi-a4-a5-q5-2-0-tdi-i1887402329.html
  9. Andy

    [ALL B8] Zapach spalin

    Masz rację mam takie pudło tylko ja myślałem że to katalizator. Mój wydech teraz wieczorem robiłem zdjęcia. Przejadę palcem i zero jakiejkolwiek sadzy, nic. Ale już ja DPF-a przepalę 21-go grudnia do Polski jadę to mu pogonię trochę. Teraz jak wiem, że go mam napewno to trzeba go troszkę obrotami niech się wypala. Pod lewarek to nie mam plastików ani z przodu ani z tyłu.
  10. Andy

    [ALL B8] Zapach spalin

    A może po prostu paliwko co tankujesz to jest jakieś kiszkowate i silnik kopci. Szczerze to moja ma przejechane 135 tkm i rurki idealnie czyste w środku. W A6 C6 to musiałem systematycznie czyścić a tu nic, może jedynie przykurzone. Jak żona nie raz odpala przypatruję się czy puści dyma ale nic. A chciałem się zapytać czy moja A4 B8 2.0 TDI CAG 143 KM ma zamontowany filtr DPF. Nigdy nie widziałem na desce żadnej kontrolki od filtra. Na naklejce w kufrze też żadnych info. Jak sprawdzić czy jest?
  11. Mam do kupienia dyfuzor na cztery rury wydechowe o numerze 8K0 807 521 B. Gość mówi że to jest od S4. Na tej stronce http://www.audienthusiasts.com/Articles_Exhaust.html coś wspominają że taki dyfuzor podchodzi ale do zderzaka s-line a nie do zwykłego który ja mam. Czy ten dyfuzor podejdzie do mojego zwykłego zderzaka robił już ktoś taki poczwórny wydech? A może sam wydech dokupić to koszta kosmiczne? Kliknij na zdjęcie dyfuzora aby powiększyć.
  12. Chyba musiał być bo małym paluszkiem na postoju kręciłem kierownicą. A tu to się trzeba dobrze przykładać żeby coś skręcić.
  13. Tak ale stali tu się nie kupi. Czytałem że od mercedesa podchodzą. Jak nic nie znajdę to chyba muszę ori kupić i tyle.
  14. Mam takie same felgi na zimę. Pozostały mi z A6 C6 i ostatnio chciałem przymierzyć do mojej A4 B8 i niestety zonk. Pierścień centrujący w aucie ma 66,5 mm , a otwór centrujący w feldze 57,1 mm. Czy można przetoczyć otwór centrujący w feldze o te ok. 9,4 mm? Tutaj do mojego ori fele 400 euro, a ja mam wyważone, umyte i nowe oponki. Kół zimowych używam tylko 3 tygodnie do kraju oraz z powrotem. Nie wiem czy przejdzie taki myk z toczeniem?
  15. Byłem w servisie tu w Irlandii. Kierownik sobie pokierował kierownica i stwierdził , że te A4-ki mają tak skonstruowany układ kierowniczy i tyle. Ale takie drgania podczas kręcenia to i ja wyczuwam jakby koła dawały duży opór czy coś. Nie podoba mi się to ale widzę że się nie przeskoczy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...