Miałem to samo,a mianowicie pasek się zsuwał z koła na pompie wtryskowej.Po przejechaniu 5 tyś.od wymiany kompletnego rozrządu patrze a z paska zostało dosłownie pół szerokości-szok.Po oględzinach znalazłem usterkę,a mianowicie pęknięte koło na wale.No więc do roboty.wymieniłem kompletny rozrząd plus te koło.Ponownie po przejechaniu 5 tyś.kontrola i ponowny szok-dalej to samo.Wszystko zrzuciłem ponownie i zacząłem mierzyć osiowość,i odkryłem kolejną usterkę a mianowicie luz osiowy na wałku(ułożyskowaniu) w pompie wtryskowej.Więc do roboty.Wyciągnąłem pompe i zawiozłem do regeneracji specjalistom.Przetoczyli korpus i zamontowali nowe łożysko,uszczelnili i ustawili pompę-koszt 400 zł.Wszystko ponownie poskładałem i na razie ok.Tak więc wnioski końcowe usterka nie łatwa do wykrycia,dwa razy wymieniony rozrząd-nie małe koszta,ale na szczęście silnik nie ruszony.Ps.luz wałka w pompie wtryskowej jest prawie nie wyczuwalny w ręku a powoduje tak wielkie uszkodzenia.