Skocz do zawartości

Mirek156

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mirek156

Osiągnięcia Mirek156

0

Reputacja

  1. Witaj, według mojej wiedzy problem leży w przepustnicy, sprawdź wszystkie połączenia el.lub przeprowadź adaptację powodzenia.
  2. Witam, pierwszy kod 17701 to Czujnik temperatury silnika ECT - zwarcie do plusa, drugi 17939 to Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator - otwarty obwód powodzenia.
  3. Witaj. przycyną może być koło zamachowe, bo w dizlu jest specyficzne,ale mogę się mylić.
  4. Zrób test zegarów VAG-iem, jeśli będzie pozytywny, to sprawdź na skrzyni zamontowanie czujnika.
  5. Tam znajdziesz wszystkie informacje. http://www.westfalia-automotive.de/index.php?id=54&L=4 powodzenia
  6. Proponuje sprawdzić wyłącznik sufitowy, brak kontaktu w pozycji czasówki (standardowa awaria) powodzenia
  7. Witam, nazwa tego elementu to kołnierz. Występują dwa rodzaje ,jeden łączony jest z wężami, a drugi z rurą wody (metalowa). Pierwszy kosztuje 12 złoty, a drugi 40-50 zloty. Proponuję wymienić też komplet o-ringów, żeby więcej do tego nie wracać powodzenia.
  8. Witaj kolego. Sprawdz napiecie na gniastku OBD, 16/12v, 7/8-10v,i sprawdz instalacie radia cz niejest żle podączone, czasami ma wpływ na komunikację.
  9. Mirek156

    Podłączenie Vag-a....

    "4" masa pojazdu, "5" masa sygnałowa kompa samochodu uzupełnij profil
  10. Prosta a skluteczna. KLuicz do kół krzyzakowy pruba dokręcenia koła dość mocno, widoczne przesówanie się koła, druga osoba sprawdza dłonią kolejno wachacze, powodzenia. [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 07-04-2007, 21:15 ] pierwsze ostrzeżenie
  11. Mirek156

    Piszczy przy skręcaniu

    To zalezy co piszczy, jeśli koła sprawdz ciśnienie, pompa wspomagania przy maksymalnym skręcie wuidaje lekki pisk, ale to normalne, w innym przypadku niski stan płynu i pompa zaciąga powietrze. [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 07-04-2007, 21:16 ] drugie ostrzeżenie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...