Skocz do zawartości

toratore

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O toratore

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia toratore

0

Reputacja

  1. Fakt, jeszcze nie dawno multitronic był jedną wielką tajemnicą (choć większość tych parametrów była mi znana, właśnie z tego znalezionego w sieci pdf). Teraz też nasza wiedza nie jest za wielka, szczególnie brakuje wiedzy, jak łączyć dane parametry z koniecznością wymiany lub napraway jakiegoś elementu. Jedno jest pewne, że Twoja praca przybliża nas do rozwikłania tejemnic tej skrzyni. Nie mniej jednak, kiedyś też mocno się interesowałem tą skrzynią, ale stwierdziłem, że zanim czegoś się dowiem, to pewnie już sprzedam auto.
  2. No tak, tylko to są Twoje notatki (chyba przepisane z jakiegoś pdf z sieci - też go znalazłem) , Myśłałem, że jest coć więcej konkretnego w elsie, ale chyba nie.
  3. Bart-s orientujesz się może, czy w Elsie jest jakis opis bloków mierzonych dotyczącytch multitronika. Przejrzałem elsę i nic nie mogłem znelźć, może coś pominąłem.
  4. Własnie dokonałem pomiarów vagiem, po 30 km jazdy w mieście. Jesli chodzi o pierwsze odczyt w grupie 10 i 11 to wartośc ta zmienia się w 10 grupie jest raz 245, 255 lub 260. W grupie 11 albo 260 albo 270. Gdzies na forum widziałem odczyt z vasa w skrzyni po remoncie i była wartość 270.
  5. Jako użytkownik skrzyni MT dołączę do dyskusji. Podstawowe dane, przebieg 98 tys., silnik bdv 170 km, olej w multi zmieniony przy 60 tys., jeszcze w DE. Ja przejechałem autem ok 30 tys., na razie nie ma jakiś większych problemów, może czase szarpnie delikatnie przy 1800 obrotów, jak się lekko dodaje gazu lub popuści. Gdy dodaję gazu równomiernie pomiędzy 1000 a 2000 obrótów, wszytko idealnie, zarówno na zimnym jak na rozgrzanym. Controller: 01J 927 156 DB Component: V30 01J 2.4l 5V RdW 3011 Coding: 00001 Shop #: WSC 63351 No fault code found. Dane skrzyni z vaga, oznaczenie mojego MT to FYX. Dzisiaj na szybkiego przejrzałem parametry na vagu w trzech grupach 10,11,12. W wolnej chwili zrobię printrscreany, na razie takie ogólne dane grupa 10, 255 A, adp. ok., 72 temperatura,15 grupa 11, 270 A, ADP ok, 72 temeperatura, 15 grupa 12, 750, 740, Mam pytanie, jakie powinno być ciśnienie prawidłowe w dówch pierwszych grupach. Kolego Bart-S, podpowiedz jakie powinny byc prawidłowe parametry w grupie 65, u mnie je wyświelta. Pozdrawiam
  6. Silnik 2.4 w modelu b6 ma 170 koni i oznaczenie BDV - odnośnie podpisu. w tym silnku - jak staniesz przed autem - to filtr powietrza (także tzw. kabinowy) jest po lewej stronie. Nie wiem dokładnie o co Ci chodzi - czy o te osłonę podszybia i akumulatora?
  7. Przyłączam się do zadowolonych klientów Marcina. Polecam.Naprawdę warto.
  8. Witam, po raz kolejny (tak średnio co 3 tys. km) zapala się Check, odczytuję błąd: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 909 552 N Component and/or Version: 2.4L V6/5V 0004 Software Coding: 0011581 Work Shop Code: WSC 63351 1 Fault Found: 17930 - Camshaft Adjustment: Bank 2: Malfunction P1522 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Samochód jeżdźi normalnie, czasem błąd kasuję, a czasem jak nie zdażę to sam check gaśnie po ok 300 km. W związku z tym mam pyatnie o co chcodzi z tym błędem. Ewentualne elementy do zbadania to pewnie czujnik halla, nastawnik wałka rorządu, napinacz paska rozrzau, itp Tego raczej nie zbadam vagiem wersja 311.2, zostaje tylko ASO.Czy warto jechac czy się raczej tym nie przejmować? Z góry dziękuję za wszelkie sugestie (chyba, że ktoś może polecić jakiegos magika znawcę silników v6 benzynowych w miastach Wrocław lub Poznań).
  9. O to chodzi: http://www.audi4ever.at/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=51856
  10. Witam, mam pytanie (nie mogłem znaleźć konkretnej informacji na forum), co ile zmienia się płyn chłodniczy i ile orientacyjnie wchodzi do instalacji silnika 2.4 oznaczenie bdv (nie mogę tej informacji znaleźć w ETCE). W książce serwisowej napisane jest, że tylko się dolewa. Samochód ma ponad 5 lat, przebieg 82 tys. i skłaniam się do zmiany całego płynu przy okazji gruntownego przeglądu (płyn oczywiście g12 plus). Z góry dziękuję za wszelkie uwagi.
  11. Kontynuując wątek felg, mam pytanie: Czy będą pasować opony 205/55/16 na felgi 16/7,5 (et 38). Chodzi o felgi ronal, które są tylko w rozmiarze 7,6 na 16. Obecnie mam takie opony na felgach 16/7. Może ktoś ma taką konfigurację i pokaże zdjęcie. Wydaje się, że opona na felgach 7,5 będzie bardzej naciągnięta, będą mniej chronione ranty.
  12. Jakim oznaczeniem w kodach wyposażenia są oznaczone grzane lusterka w b6.
  13. Trafiłem na to już szukając w sieci. Czekam teraz jak się znowu zapali check i jadę na diagnozę do ASO Gorlit Niemcy.
  14. W książce serwisowej jest wskazanie 120.000/8 lat. Pewnie doświadczeni użytkownicy podpowiedzą kiedy w praktyce lepiej jest zrobić. Osobiście myślę, że w tych okolicach raczej trzeba zmienić.
  15. Witam, szukam rad, sugestii odnośnie tego błędu. Zapala się check, a nstaepnie vag pokzauje ten błąd: 17930 P1522 Intake Camshaft Contr. Bank2 Malfunction Stało sie to po raz trzeci, za każdym razem po skasowaniu przejechałem ok. 1500 km. Samochód zarówno przy zapalonym checku, jak i po skasowaniu jeździ normalnie. Czy to może być coś z czujnikiem halla, czy to nastawnik wałka rozrządu na drugiej głowicy (silnik 2.4 v6 170 km). Chciałbym się czegoś dowiedzieć, zanim pojadę do Audi na dokładną diagnozę - powiedzieli w Lubinie, że to potrwa dwie godziny - koszt ok. 400 zł. Mile widziane wszelkie uwagi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...