
pieciajek
Pasjonat-
Postów
610 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
4O pieciajek

Informacje
-
Imię
Piotrek
-
Miasto
Wolica
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AJM
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
ON
-
Jeśli chodzi o b5 to tiptronica polecam ale w stanie zadbanym i wymiana oleju w skrzyni co 40tysi i bedzie ładnie smigać. Tipy wytrzymujś spokojnie pół bańki z serwisem.
-
Jak działało jak pisałes ze klucza się nie dało dokodować bo immo bylo zawieszone w ECU to tak jakby go nie było i śrubokrętem byś zapalił. Gość odwiesił immo i zaczeły się schody, patrz te kostki i połączenia bo napewno coś jest wytargane albo piny zgnite.
-
Na poczatek dobierz się do skrzynki z ECU i sprawdź wszystkie kostki i piny czy nie są mokre,zgnite czy co gorsza już zielone, Licznik ewidentnie nie widzi sterownika silnika ani po CAN ani po OBD.
-
Jaki masz numer licznika i odnośnie trzeba znalesć taki sam do wersji europa i taki bin wgrać.
-
Ale się rozpisałeś kolego, opisz co się dzieje po odpaleniu, biegi nie wchodzą , silnik nie ma mocy? Zaraz ktoś Ci napiszę że trzeba zatankować zeby auto jeździło ? Podpinałeś kabel , jaki jest błąd?
-
Założyłeś czujnik ciśnienia w układzie ten pod lampa co jest? Bypass działa w kompresorze, ile pokazuje cisnienie jak załączysz ekona? Wentylator działa po załaczeniu klimy?
-
Czyli zdejmij pokrywę z góry, i sprawdź regulację mechaniczną pompek, jak jest okej to pompki wyjmij i wrzuć do kosza, tyle tego jest do AJM że szkoda regenerować. Regulacja powinna być na wciśniętej pompce przez krzywkę wałka do końca i luzujesz tę kontrę a imbusem 6 dokręcasz do oporu z czuciem nie na chama. Po dokreceniu do oporu odkrecasz regulację 90-120 stopni obrotu i dokręcasz kontrę, i kręć wałem dalej do kolejnego wciśnięcia kolejnej pompki. Nie ukrywam że takie bipy jak sie to wydażyło dzień 2 do tyłu a wcześniej bylo okej to jeszcze można obstawiać paliwo które może nie być paliwem tylko jakimiś szczochami.
-
No jak masz B7 w automacie z 86 roku to normalne , w tym roku kalpę otwierana jest kluczykiem albo widłami cha cha... Za taki opis na swoim koncie moderator powinien wieszać konto na parę dni w celu ustalenia położenia muzgu w ciele. POPRAWIONO, DZIĘKUJĘ
-
Nie da się bo manetki są skrecane do siebie 1 śrubką z czoła a 2-ga od tyłu i blisko osi to raczej kierownica zasłania je w całości. Jak masz możliwość to spróbuj nabić na śrubę od poduszki taki imbus wygladający jak słoneczko nie torx , coś takiego jak sa śruby do przegubów wewnątrznych przy skrzyni. Jak nie pomoże to zostaje tylko albo zniszczyć poduszką albo kierownicę. Przykro ale realnie.
-
Witam mam problem z moim Audi może ktoś coś wie na ten temat
pieciajek odpowiedział(a) na Januszochalek2 temat w 1.8T
2 i 3 błąd raczej od lejącego wtryskiwacza lub coś blisko tego a co do manetek to zapnij inne i zobacz czy je moduł widzi bo miałem przypadek że padła w manetkach motorola i głupoty się działa a motek jest tam aż 3 więc ma się co psuć. -
Podepnij no VCDS-a bo obłędy bez opisu to takie chybił trafił.
-
Widocznie widełki na wybieraku biegu są podtarte lub podbięte i nie równo zasuwa przekładkę z synchronizatorem i z tond to zgrzytanie. Jak masz z czego wy wymień cały zespół zmieniający bieg 1 i 2 bo to jest razem tylko że po obu stronach jest synchronizator od każdego biegu.
-
GreenGreen obserwuje zawartość pieciajek
-
Znajdż kolegę z xenonem i zamień palniki na chwilę i zobaczysz. Teraz czesci zamienne dają wiele do życzenia bo co z tego że wahler daje markę termostatu jak zakład produkcyjny jest w Malezji i te właśnie trafiają na nasz rynek.
-
Dokładnie tak mi się działo jak założyłem do swojej D2S jakieś liche zamienniki. Niby swieci ale po jakimś czasie w czasie jazdy np redukujesz bieg i przyspieszasz i widoczne jest jakby mrugnięcie i znów siweci jaśniej. Walczyłem z tym z 2 miechy aż w końcu założyłem D2S philips za 80zł sztuka a nie jakiś szmelc po 30zł wiecej światła super wiu i energooszczędna i wszystko wróciło do normy a już miałem przetwornicę wymieniać.
-
Czujnik predkości jest usytuowany w skrzyni biegów obok kielicha przegubu wewnętrznego po lewej stronie, jak tam zajżysz to żadnego innego czujnika ani kostki nie znajdziesz.