
Krzychu VW
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Krzychu VW

-
[ALL B5] Jak sprawdzić czy mam alarm fabryczny ?
Krzychu VW odpowiedział(a) na zigula11 temat w Audi A4 B5
Fabrycznego immo nie wyłączaj, to jest integralną częścia sterownika silnikowego. Odłączenie fabrycznej puszki immo nic nie da, bo nie zapalisz samochodu. Podjedź do kumatego elektronika co siedzi w VW, to Ci ustali kod i ponownie zaprogramuje ten klucz co masz a tym samym klucz którego nie masz będzie już nieaktywny dla immo. Po całej "operacji" zrób jeszcze odcięcie gniazda diagnostycznego - to pomaga. Montaż dodatkowego alarmu czy immo do tego samochodu jest bezproblemowy. -
[ALL B5] Jak sprawdzić czy mam alarm fabryczny ?
Krzychu VW odpowiedział(a) na zigula11 temat w Audi A4 B5
Radze zadbać o zabezpieczenie auta. Jeśli kupiłeś auto z jednym kluczem, to jest podejrzenie że ktoś może mieć drugi kluczyk i za pare dni może ,"przyjdzie jak po swoje" Dorób sobie drugi klucz i zaprogramuj do immo. Tylko podkreślam, dorób i zaprogramuj, bo przy programowaniu stary klucz którego nie masz zostanie wykasowany. Jeśli dorobisz np. w supermarkiecie, to zrobią Ci klona klucza (w tym roczniku stały kod) a kluczyk którego nie dostałeś przy kupnie dalej będzie zaprogramowany do immo. Jeśli chodzi o autoalarm, jeśli nawet jest fabryczny, to jest on mało przydatny, bo przy przekręceniu zamka w drzwiach wyłącza się. -
Z z mojej strony moją polecić firme Profituning ze Słowacji. http://profituning.sk/html/kontakt.html np. Kosice masz blisko To ta firma co zrobiła z Lupo pochodzące od Mastersa ponad 400KM i ponad 700Nm !!
-
Może być kilka przyczyn takiego zachowania temperatury: uszkodzone visco wentylatora i cały czas chłodzi, termostat się przycina lub czujnik temperatury daje złe wskazania na deske.
-
raczej typowy objaw gdy turbina przeładowuje ciśnienie, samo raczej się nie naprawi...
-
Kolego z testerami uniwersalnymi jest jak z klejem uniwersalnym, klei wszystko ale się nic nie trzyma. Lepiej nastaw się na konkretną markę i zainwestuj w tester fabryczny, z którym wszystko zrobisz. ST6000 to całkiem zabawka, szkoda nerwów, miałem do testów, już bardziej uniwersalne jest x431.
-
Dobra teoria , ale to się zdarza od niskiego napięcia zasilania w wyniku czego następuje uszkodzenie (wykasowanie) zawartości pamięci sensora, VAG w tym przypadku nie pomoże. Nowy sensor też nie jest potrzebny, można ten "postawić na nogi" Udaj się TUTAJ www.c-tronic.pl na 100% rozwiążą problem.
-
Zazwyczaj jest, że jak klient jest normalny i nie ma do wszystkich pretensji, to nawet jak coś jest do zrobienia a nie mające związku z tym że auto ma chipa, to przymykają oko. Nie chcą po prostu tracić potencjalnego klienta na naprawy pogwarancyjne. W przypadku gdy klient jest upierdliwy, to w serwisie znajdą najmniejszą okazje by zabrać gwarancje. Natomiast w przypadku napraw gwarancyjnych związanych z uszkodzeniem silnika, turba, sprzęgła czy skrzyni biegów, to serwis jest zobowiązany dołączyć do protokołu naprawy wynik z VASa testu na chiptuning.
-
TUTAJ masz wyczerpujące info na temat http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=6028
-
Właśnie to samo miałem na myśli, tylko mnie uprzedziłeś. Oczywiście że każdy się liczy ze spadkiem mocy seryjnej w miarę przejechanych km. Tym samym jest logiczne, że tuner określa indywidualny przyrost mocy i momentu obrotowego dla danego egzemplarza silnika. Nic na siłe, ma być bezpiecznie, a nie tyle ile sobie klient zażyczy.
-
[B5 1Z] Czy Power box to dobra droga do zwiekszenia mocy, prosze o opinie
Krzychu VW odpowiedział(a) na truckdriver temat w Audi
Zobacz jaki jest przyrost mocy i momentu w zakresie obrotów, auto przyśpiesza po czym zwalnia a przy okazji z dołu dymi. Dla porównania dołączam wykres jak po programie wychodzi 115PD z A4 Chyba różnice widać gołym okiem, a przyśpieszenie czuć na du.. -
Jeśli nie widzi prędkości jazdy, to również sterownik skrzyni może wariować, jak chodzi skrzynia? Jeśli nie poradzisz sobie, to zapraszam.
-
[B5 1Z] Czy Power box to dobra droga do zwiekszenia mocy, prosze o opinie
Krzychu VW odpowiedział(a) na truckdriver temat w Audi
Kiedyś z czystej ciekawości miałem do testów super, hiper POWER BOX made in Germany który wg. zapewnień sprzedającego jest wykonany w najnowszej niemieckiej technologi, testowany na hamowni itd itp.... daje +30KM przyrostu. Z pomiarów w moim AJM wyszło pozostawiam bez komentarza. Bawią mnie tylko komentarze kupujących gdzie są sprzedawane BOXy, że auto przyśpiesza niesamowicie czego raczej po wykresie nie można powiedzieć. -
może być "szczelnie zabity" błotem lub owadami, a jeśli dymi na czarno to jest nieszczelność w dolocie.
-
Witam Fakt, że nie mam Audi, a tym bardziej A4 nie jest przeszkodą by się przywitać. Pozdrawiam Krzysztof P.S. potrafie uzdrowić Audi i wiele innych marek samochodów. http://www.tuning-tdi.pl