-
Postów
37 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O fuzzi

Informacje
-
Imię
fuzzi
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AWX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
fuzzi zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
fuzzi obserwuje zawartość Brak kluczyków do auta
-
Cześć Kolega zgubił kluczyk do A4/B6, niestety, był to jedyny kluczyk jaki posiadał. Czy da się gdzieś zamówić pasujący kluczyk na podstawie numeru VIN i innych dokumentów potwierdzających własność auta? Jak do tego podejść, co z tym zrobic? Pozdrawiam
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
fuzzi odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Poproszę o rozkodowanie: WAUZZZ8K6CA057015 Z góry dziękuję. -
215/50/17 to jeszcze nie balon, wygląda to na prawdę spoko. Jeżeli chodzi o komfort, to łagodniej pokonuje się nierówności - dziury, uskoki itp. Na 235/45 miałem wrażenie, jakbym jechał na samej feldze. Oczywiście na równej jezdni efekty ww. nie są zauważalne. Wg mnie 215/50 to lepszy wariant jeżeli ktoś nie jeździ głównie po autostradzie.
-
Nawet się Kolego nie zastanawiaj, 215/50/17 vs 235/45/17, to duża różnica w komforcie, oczywiście na plus tej pierwszej, a 16" to tak jak .Pablo. napisał, trochę za mało, wizualnie słabo...
-
Ja np. trafiłem na aukcję z oponami Bridgestone ER300 z 2012 roku za 1,2k z pełną gwarancją producenta. Szukałem co prawda kilka tygodni. Polecam kanały rss na Allegro z ustawionym filtrem na jakieś opony...
-
Jeździłem na oponach 235/45/17, a od 2 miesięcy jeżdżę na 215/50/17, felgi zostały te same. Zmieniłem, bo akurat musiałem, kończył się bieżnik i była to dobra decyzja. Jeżeli chodzi o komfort jazdy, koleiny, dziury inne nierówności, to jest lepiej, znacznie lepiej. Polecam ten rozmiar. Co do ceny, to na Alledrogo można trafić markowy zestaw za stosunkowo niewielką kasę.
-
-
Masz 100% pewności, że wymienili tylko zawór recyrkulacji spalin EGR i nic więcej nie robili przy aucie ? Jeżeli tak, to byłaby to odpowiedź na liczne pytania, ale nie sądzę, aby EGR miał z tym dźwiękiem coś wspólnego.
-
Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS
fuzzi odpowiedział(a) na miro_x temat w Audi A4 B6/B7
Gdyby ktoś potrzebował czujnik do zbiorniczka z płynem, to mam 1 nowy ( 25zł ) -
Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS
fuzzi odpowiedział(a) na miro_x temat w Audi A4 B6/B7
Na górze w tym temacie jest dokładna instrukcja jak to zrobić, tutaj masz skrót: Robisz tak: Adres 17 - Instruments 10 - Adaptacja --> kanał 19 i tu wpisujesz nową konfiguracje, np.: 31200 Następnie wchodzisz w: Adres 16 Steering Wheel w 07 RECODE i w oknie wyboru SOFTWARE CODDING zmienia się najczęsciej pozycja przedostatnia (pod warunkiem, że dokładasz tylko FIS) Nie zapomnij zapisać zmian. -
Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS
fuzzi odpowiedział(a) na miro_x temat w Audi A4 B6/B7
Nadkole zdejmowałem, ale niestety luźnego kabla tam nie widziałem. U Ciebie ten kabel był jakoś zakończony, w którym dokładnie miejscu go znalazłeś? Wolałbym dołożyć czujnik, miałbym mniej roboty i ogólnie, tak by było lepiej. -
Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS
fuzzi odpowiedział(a) na miro_x temat w Audi A4 B6/B7
Wymieniłem manetkę na taką z obsługą FIS, zrobiłem poprawnie kodowanie, adaptacje - manetka działa, na wyświetlaczu info o płynie do spryskiwaczy. W niebieskiej kostce od licznika jest pin na 1 pozycji i podłączony jest do niego kabel (brązowo-czerwony). Przy zbiorniku płynu brak czujnika jak również brak kabelka, do którego czujnik można podłączyć. Gdzie mógł zostać zakończony kabelek, który wychodzi z kostki licznika? Spotkał się ktoś z takim przypadkiem? Zdjęcie mojej kostki -
Nie jest to przypadkiem związane z kołem dwumasowym lub sprzęgłem ?
-
Może mieć (np taki pasywny, bez czujników), dołożony jako opcja, żeby uzyskać wyższą normę emisji spalin, np euro4.
-
Dzięki. Dokładnie tak jak piszecie. Odkręcić o 90 stopni i wysunąć, wcześniej odkręcając korek od zbiorniczka.