
wojtek79
Pasjonat-
Postów
670 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O wojtek79

Informacje
-
Imię
Wojtek
-
Miasto
.
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
1219 wyświetleń profilu
-
Pryskałeś wodą po cewce i dwóch kablach a problem może być w tych krótkich nasadkach co pod cewką siedzą na świecach.
-
A4 B8 1.8 TFSI Jak w temacie, odkręciłem zaworek u dołu przy chłodnicy ale płyn nie schodzi, susza. Książka podaje żeby odkręcić śrubkę ale nie wiem czy tam jest gwint czy tylko zaworek kulowy bo tą śrubę mogę przekręcić o 90 stopni i dalej nie idzie. Nie chciałbym nic urwać.
-
Nie dasz rady zmienić łańcucha bez ingerencji w rozrząd. Musisz odkręcić obydwa wałki rozrządu żeby wyciągnąć łańcuch.
-
31,5 x 3,65
-
Bez problemu to podłączysz. Poczytaj tu: https://a4-klub.pl/topic/43965-all-b5-podłączenie-sterownika-centralnego-zamka-opis-i-zdjęcia/?/topic/43965-all-b5-podlaczenie-sterownika-centralnego-zamka-opis-i-zdjecia/?hl=%2Bpod%B3%B1czenie%2B%2Bcentralnego%2B%2Bzamka,
-
Tam jest podpięty taki element: A przy silniku jest tak zamocowany: Możliwe że ktoś zrobił "wolną odmę" i dlatego tam nie miałeś węża. Albo poszukaj ten wąż i podepnij go, być może się zsunął. A jeśli nie ma węża to zaślep ten króciec bo ciągnie lewe powietrze.
-
Co to za wtyczka w tunelu środkowym? A4 B5 LIFT
wojtek79 odpowiedział(a) na user2303 temat w Audi A4 B5
Może jakiś telefon tam kiedyś był......... -
Nie wiem co powiedzieć ale dziwię się że : 1 - bo rozrząd źle brat złożył 2- Założona stara uszczelka pod głowicę została 3 - jadę po nową uszczelkę i moze cos to da. Jak oceniasz brak kompresji? Sprawdzałeś jakie poszczególne ciśnienia sprężania są na każdym cylindrze? Po co wogóle zakładać starą uszczelkę? Rozbierz to, głowica do planowania, sprawdzić stan gniazd zaworowych (najlepiej je dotrzeć), obejżeć same zawory bo jak źle był rozrząd złożony to któryś zawór mógł dostać strzała od tłoka i gotowe. Potem nowa uszczelka, nowe śruby, odpowiednie dokręcenie itp. Jak na razie to widzę że tylko generują się koszty.
-
Potencjometr przepustnicy jest zintegrowany z przepustnicą i znajduje się w tej czarnej plastikowej obudowie u dołu przepustnicy. To że falują obroty po kopnięciu to pewnie przez to może nie masz linki od pedału gazu do przepustnicy tylko przy pedale gazu też jest potencjometr.
-
[1.8 ADR] Spory wyciek oleju, czy może być z filtra?
wojtek79 odpowiedział(a) na janeksroka temat w 1.8
Pisałem tutaj o takiej przypadłości: https://a4-klub.pl/index.php?/topic/14019-b5-adr-wymiana-o-ringa-chlodnicy-oleju/ -
W instukcji obsługi napisali że 60 lub 62 litry.
-
Miałem taki przypadek że do 3,5 tyś obrotów było OK a powyżej 3,5 tyś szarpało. Okazało się że miałem uszkodzoną cewkę zapłonową. Kupiłem używkę i założyłem - problem zniknął.
-
Ja mam metalowy kolektor i żadnych kombinacji przy nim nie mam. Może rysunek Twojego ARG będzie ci pomocny:
-
Nie wiem jak masz z kolektorem w silniku ARG ale ja w ADR mam go na łącznikach gumowych. Nie trzeba żadnych dodatkowych uszczelek. Rozkręcam 4 opaski i odkręcam pod kolektorem 2 śrubki i kolektor wyciągam. 5, może 10 minut roboty. Jak wyjmę kolektor to mam tak:
-
Druga wtyczka jest pewnie od czujnika temperatury oleju.