-
Postów
68 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O 54321

Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Toruń
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1995
-
Silnik
1.6
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Pulsacyjnie zmieniająca się siła chmowania po wciśnięciu pedału hamulca
54321 odpowiedział(a) na 54321 temat w Audi A4 B5
Witajcie, Myślałem już że temat umarł Po dwóch wymianach piast (oczywiście z łożyskami) i tarcz hamulcowych skończyły mi się pomysły co może być przyczyną (oczywiście nie wspominając o nakładach finansowych ) -
To zależy jakie hamulce miała ta audi niewentylowane 280x13mm (LUCAS) czy wentylowane 280x22mm (LUCAS). W Passacie 1.8T były hamulce z przodu wentylowane 280x22mm (LUCAS), 288x25mm (ATE), 282,5x25mm (ATE) więc bez zmierzenia średnicy i grubości tarcz ciężko powiedzieć. Na pewno plug&play będzie pasować cały komplet zacisk razem z jarzmami oraz tarczą od passata. Pozdrawiam.
-
54321 obserwuje zawartość Napinacz i łańcuch rozrządu w Audi A4 B6/B7 1.8T BEX, AVJ
-
Dalej to najlepiej udać się do gazownika, by zobaczył co jest przyczyną szarpania bo tak to możesz cały samochód wymienić i tak nie będzie pracować dobrze.
-
Syczenie, które słyszałeś pochodziło od podciśnienia dla serwomechanizmu pompy hamulcowej - rozszczelniłeś podciśnienie serwomechanizmu. A co do późnej reakcji pedału hamulca - było tak zaraz po robieniu hamulców, czy dopiero po zdarzeniu z podciśnieniem serwomechanizmu w czasie czyszczenia nagrzewnicy?
-
Zestaw wahaczy os przednia i tylna Audi A4 B6 1.8T, 163KM,2002r,BFB
54321 odpowiedział(a) na Jack30 temat w Audi A4 B6/B7
Proponuje zajrzeć: https://a4-klub.pl/forum/155-fora-sponsorowane-sprzedaż/ Tam można dostać części w dobrych cenach. Pozdrawiam Paweł -
54321 obserwuje zawartość Jakiej firmy wahacze polecacie do Audi? i Strefa Śmiechu
-
Wydaje mi się, że wymieniony tłoczek nie jest przyczyną. Czepiałbym się raczej klocków hamulcowych .
-
Witam
-
Cześć
-
Ja bym tez zrobił tak jak kolega was002 zaproponował. A dla kolego co jeździ na samym Pb proponuje sprawdzić wydajność pompy paliwa.
-
Najprawdopodobniej z podszybia (z miejsca gdzie jest akumulator i pompa hamulcowa). Woda spływająca po szybie przedniej spływa, do podszybia gdzie ma dwa przepust by spłynąć pod auto. Jeden przepust jest pod półką akumulatora, a drugi pod pompą hamulcową. Ważne jest by te przepustu były drożne, lubią się zapychać liśćmi i innymi śmieciami z dworu i wtedy woda stoi w przestrzeni podszybia.
-
Ja bym się nie zgodził, że słaby styk powoduję wzrost prądu w obwodzie wręcz przeciwnie (wzrost oporu elektrycznego powoduje spadek prądu płynącego w obwodzie - światło by się co najwyżej nie świeciło lub świeciło słabiej, ale by się nie przepalał bezpiecznik). Chyba że któryś styk w obwodzie jest już tak zjechany, że zaczyna iskrzyć to może spowodować spalenie bezpiecznika. Obstawiałbym zwarcie w obwodzie świateł. Przecież bezpiecznik przepala się dopiero po załączeniu świateł. Mam rozumieć że bezpiecznik wymieniony 1 do 1 i jest takiej wartości prądu zadziałania jakiej powinien być w tym obwodzie?
-
Jak dobrze pamiętam 2 górne ścieżki napylone na szybę nie grzeją w limuzynie. Są jako antena radia samochodu
-
Ponoć całkiem wytrzymałe silniki te 2.0HDi.
-
Najczęściej zapycha się sama odma
-
I jak tam problem rozwiązany? Co było przyczyną?