Skocz do zawartości

robson_s

Pasjonat
  • Postów

    119
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O robson_s

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Ostrołęka

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ANB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wszystko zasilane po przekaźniku pompy paliwa
  2. Jeśli dolot szczelny przepływka zawyża. Wypieta z tipa i kolektora?
  3. Jaśniej się nie da. Na podstawie przekaźnika masz numery pinów tam gdzie 3 ma być 12v Samochód odpala czy nie?
  4. Wszystko ma zasilanie po przekaźniku pompy paliwa
  5. Przekażnik pin 3 +po stacyjce, 1 + stały, 5 do 65 pinu sterownika,
  6. Cewki. Możesz też przerobić swoją wiązkę, dużo roboty nie ma
  7. Na przekaźniku sprawdzałeś napięcie? Rozumiem że teraz nie odpala.
  8. Jakie są błedy, temperatura płynu? Masz niskie wysterowanie n-ki sterownik tnie doładowanie
  9. Jestem pewien Tak
  10. 95 czy 98? Może cofać od kiepskiego paliwa albo tak soft zrobiony.
  11. Bezpiecznik jest po przekaźniku napięcie jest w momencie działania pompy, wiec jak sprawdzałeś na włączonym zapłonie to nie powinno tam być napięcia
  12. Jakie turbo? Jakie paliwo? Zapłonu trochę cofa, reszta w miarę
  13. Na pewno nie masz jakiegoś wycieku? Kasowałeś błędy przed logami? Wykręć świece przy takim spalaniu będą czarne. Jak by palił 30/100 przy spokojnej jeździe to już raczej wypadały by zapłony od zabogatej mieszanki czarny dym z wydechu i smród nie spalonej benzyny. Jak mnie pamięc nie myli w b6 nie było AWT, sterownik układ paliwowy z jakiego silnika?
  14. Z logów wszystko w porządku.
  15. Poza przepływem z kosmosu, pompa paliwa nie jest padnięta? Wtryski pętlą korekty +25
×
×
  • Dodaj nową pozycję...