robson_s
Pasjonat-
Postów
119 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O robson_s
Informacje
-
Imię
Robert
-
Miasto
Ostrołęka
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
ANB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia robson_s
1
Reputacja
1
Odpowiedzi społeczności
-
Wszystko zasilane po przekaźniku pompy paliwa
-
Jeśli dolot szczelny przepływka zawyża. Wypieta z tipa i kolektora?
-
Jaśniej się nie da. Na podstawie przekaźnika masz numery pinów tam gdzie 3 ma być 12v Samochód odpala czy nie?
-
Wszystko ma zasilanie po przekaźniku pompy paliwa
-
Przekażnik pin 3 +po stacyjce, 1 + stały, 5 do 65 pinu sterownika,
-
Cewki. Możesz też przerobić swoją wiązkę, dużo roboty nie ma
-
Na przekaźniku sprawdzałeś napięcie? Rozumiem że teraz nie odpala.
-
Jakie są błedy, temperatura płynu? Masz niskie wysterowanie n-ki sterownik tnie doładowanie
-
Jestem pewien Tak
-
95 czy 98? Może cofać od kiepskiego paliwa albo tak soft zrobiony.
-
Bezpiecznik jest po przekaźniku napięcie jest w momencie działania pompy, wiec jak sprawdzałeś na włączonym zapłonie to nie powinno tam być napięcia
-
Jakie turbo? Jakie paliwo? Zapłonu trochę cofa, reszta w miarę
-
Na pewno nie masz jakiegoś wycieku? Kasowałeś błędy przed logami? Wykręć świece przy takim spalaniu będą czarne. Jak by palił 30/100 przy spokojnej jeździe to już raczej wypadały by zapłony od zabogatej mieszanki czarny dym z wydechu i smród nie spalonej benzyny. Jak mnie pamięc nie myli w b6 nie było AWT, sterownik układ paliwowy z jakiego silnika?
-
Z logów wszystko w porządku.
-
Poza przepływem z kosmosu, pompa paliwa nie jest padnięta? Wtryski pętlą korekty +25