Skocz do zawartości

Aronio

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Aronio

Informacje

  • Imię
    Arek
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Aronio

1

Reputacja

  1. U mnie problem poniżej, chyba muszę spróbować. Witam, Autko odpala normalnie pochodzi na wolnych obrotach, zgaszę i tu pojawia się problem bo już sam nie odpali. Jak odpali, pochodzi i po czasie sam zgaśnie, wtedy w filtrze brak paliwa i bucha ciśnieniem. Pompa paliwa, paliwo podaje. W czasie jazdy chodzi elegancko, moc, hamulce wszystko śmiga, stanę na światłach i już czuć podrygiwanie auta jakby nie dostawał paliwa. Myślałem że to pompa paliwa - wymieniłem i nic. Metodą prób zauważyłem iż podczas pracy na wolnych obrotach ok900 w wężyku powrotnym paliwa do filtra idzie powietrze z paliwem powyżej 1500 obrotów samo paliwo. Czy to objaw Pompy Vcum czy coś innego
  2. Aronio

    Kopci na biało

    Znana przyczyna objawów?
  3. Dziś nie dałem rady zmierzyć za dużo spraw. Jeżdżę z odpiętym przewodem z uwagi na duże ilości wyrzucanego oleju przez odmę, który jest zasysany przez turbo.
  4. Filmik z przedmuchów, na rozgrzanym 90 stopni. Zmierzyć postaram się wieczorem.
  5. Postaram się wrzucić jakiś filmik jak to u mnie wygląda.
  6. Nie mam pojęcia w takim razie gdzie zmierzyli te 2 MPa Ok już mam ? 29 bar na cylindrach każdym, Poprawka Ponad 3 bary na bagnecie, sorki za pomyłkę ale tak mi podali.
  7. Co to za jednostka ciśnienia ??? MPa z tego co widziałem chyba na mierniku.
  8. Było wypełnione ale widać się pokasowało
  9. Witam, Ja już nie mam siły do mojego. Odpala od pierwszego, pracuje równo, nie dymi, jak zaczyna łapać temperaturę zaczyna kopcić na biało/niebiesko. Jazda ze stała prędkością ok 80-100 km/h nic nie dymi (a przynajmniej nic nie widać), postój na światłach i chmura za autem i jeszcze więcej jak ruszam. Ciśnienie pomierzone na cylindrach wszystkie po 29, turbo po regeneracji już 2 razy. Jak ściągnę przewód od odmy jest ulany olejem (obecnie puszczony pod silnik) aby nie brudzić turbo po ok 70 km ok 30 ml. Pomierzone ciśnienie na skrzyni korbowej ponad 0,2 mpa. Z odmy i bagneta leci dym. Co jest nie tak? Auto ma moc, tylko te kłęby przepalonego dymu za mną. Odma ? Pierścień olejowy? Zalegający olej po poprzedniej wymianie turbo? Dajcie jakąś radę...
  10. Witam, Ja już nie mam siły do mojego. Odpala od pierwszego, pracuje równo, nie dymi, jak zaczyna łapać temperaturę zaczyna kopcić na biało/niebiesko. Jazda ze stała prędkością ok 80-100 km/h nic nie dymi, postuj na światłach i chmura za autem i więcej jak ruszam. Ciśnienie pomierzone na cylindrach wszystkie po 29, turbo po regeneracji już 2 razy. Co jest nie tak? Odma ? Pierścień olejowy? Dajcie jakąś radę.
  11. Po ustaleniach paczuszka następnego dnia do odbioru. Tomek Dzięki. Polecam gorąco
  12. Witam, Audi A4 Avant i robi się przestronno Pozdrawiam Wszystkich Audikowiczów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...