Skocz do zawartości

karuzel84

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O karuzel84

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Ryki Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia karuzel84

0

Reputacja

  1. U mnie wstępna diagnoza po ciemku to uszczelka pod głowicą, dzisiaj auto ma trafić do mechanika na potwierdzenie diagnozy i zobaczymy co dalej.
  2. temat rozwiązałeś? u mnie to samo się dzisiaj stało, dodatkowo mocno dymi na biało
  3. Dzięki, tego mi było trzeba. Będę wymieniał klapę i wszystkie informacje na temat regulacji klapy mile widziane
  4. Ja przerabiałem także temat słabego zasięgu radia w swoim a4 b7 avant, radio Concert II. U mnie pokazywało błąd 00856 - Radio Antenna 29-10 - Zwarcie do masy. Podmieniałem wzmacniacze, na kilku sprawdzanych był ten sam błąd, sprawdzałem kabel antenowy, wszystko wydawało się ok, aż podmieniłem radio na inne i na drugim zaczęło grać. W moim przypadku okazało się, że problemem było samo radio a dokładnie gniazdo anteny. Radio wymieniłem na sprawne i wszystko gra jak powinno.
  5. ja miałem podobny problem, przy uruchomionym silniku a wyłączonej klimie wszystko było ok, problem pojawiał się w chwili włączania klimatyzacji. pojawiało się wtedy dziwne świszczenie, coś takiego jakby się rolka na sprężarce zacierała, bądź kończyła sprężarka klimy. takie podejrzenia miałem. rzecz taka właśnie działa się przy niskich obrotach (a może przy wyższych już tego po prostu nie słyszałem). sprawdzałem pasek, nie był sparciały, czy wytarty, dobrze napięty więc go wyeliminowałem od razu. po wizycie u speca od klimatyzacji powiedział że to na bank nie rolka, ponieważ rolka kręci się cały czas przy uruchomionym silniku a piszczy tylko podczas uruchamiania klimy. obejrzał sprężarkę, jej działanie kładąc się pod autem i powiedział że ona też pracuje w porządku. stwierdził że na 98% to wina paska. a wymieniałem go w tamtym roku. no ale powiedziałem, żeby zamówił. zapłaciłem za pasek 30 zł, wymienił w 10 min i jak ręką odjął. piszczenie ustało
  6. u mnie ten sam problem... dłubałem już w autku w tej sprawie, ale dla gościa z wykształceniem budowlanym to czarna magia... znalazłem na skrzyni dwie kostki ( gdzieś wyczytałem, że to może być to), wyczyściłem, wd 40 poszło w ruch i nic nie pomogło... może ktoś już miał podobny problem byłbym wdzięczny za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...