Elektron9

Pasjonat
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Elektron9

    1. Elektron9

      Wg mechanika (obecnego) poprzedni "fachowiec" nie przepukał przewodów do smarowania dmuchawki olejem i prawdopodobnie syf z przewodu poszedł do turbiny, abstrac**jąc od tego że mogła chodzić "na sucho". Dym może być z niespalonego paliwa ale to moje gdybanie.
    2. Elektron9

      Na pewno nie woda w oleju, właśnie pytałem mechanika i olej jest czysty, klarowny-nie emulsja. Nie ma ubytku chłodziwa. Druga turbina poszła- jak to określili (ciało obce m-dzy uszczelniaczami) ale wymienili na nową. [br]Dopisany: 09 Lipiec 2009, 22:12_________________________________________________Żadnych porad? Naprawde nie wiem do czego moge się jeszcze przyczepić.
    3. Elektron9

      Witam. Szanowni koledzy mam problem z silnikiem, otóż w moim galaxy padła jakiś czas temu turbina i została ona wymieniona na nową. Gdzie 2 tygodnie później (inny mechanik specjalizujący sie dieslach) wymienił turbine ponownie (turbo wymienione na gwarancji) bo wrąbała prawie cały stan oleju w ciągu 500 kilometrów. No więc znowu jest nowa dmuchawka, a problem jest następujący: auto ciągnie od (włącza się turbo) przy około 3000rpm i kopci na biało. Była założona nowa przepływka, zawory sterowania turbo, są nowe przewody podcisnienia, sprawdzony dolot, były zakładane inne, nowe wtryski(ze 130konnego włącznie), głowica była wysłana do sprawdzenia szczelności, sprawdzony był zawór egr. Auto odpala na dotyk, na wolnych obrotach jest wszystko ok ale wyżej jest jak opisałem. Jedyne co znalazłem to różnice w ciśnieniu na cylindrach od 22 do 28b, dlatego sprawdzana była głowica oraz układ korbowy i tłoki(nic nie pogięte, gładz na cylindrach czysta bez rys). Naprawde nie wiem co jeszcze może być na kts-e nie ma błędów a parametry nie odbiegają zbytnio od normy(wg mechanika, a robi tylko gnojowozy) Na chwile obecną nie mam możliwości zrobić logów może za pare dni jak wróce do domu. Jak ktoś ma jakieś sugestie to byłbym wdzięczny. Wysłałem outo do sprawdzenia elektroniki czy przypadkiem komp się nie wysrał.
    4. Elektron9

      witamy. słuszna? jedyna możliwa
    5. Elektron9

      Witam na forum
    6. Elektron9

      Witam na forum
    7. Elektron9

      Ja rowniez swiatecznie witam
    8. Elektron9

      Z kolega Dredem sie dogadalem. Dzieki chlopaki.
    9. Elektron9

      Czy ktorys z kolegow jest w stanie sprawdzic historie serwisowa pojazdu na podst nr VIN. zaznaczam iz audi nalezy do mnie i jestem pierwszym wlascicielem w polsce. Probowalem u Lelka w Opolu in\ nic z tego , tlumacza sie ochrona danych osobowych poprzedniego wlasciciela. mnie nie interesuje kto tym jezdzil ale co w aucie bylo kopane i kiedy.
    10. Elektron9

      Za niemanie pasów 30 jurków i 2 penalty points, ale kto w dostawczaku zapina pasy. No ja niestety nie.
    11. Elektron9

      W moim Audiku najbardiej wku... denerwuje mnie to że jest on w Polsce a ja w irlandii. oprócz tego mało miejsca na prawe kolano kierowcy przy długich trasach (a takie robie jak już się do auta dorwe). Poza tym prawie ideał, dbać i jeźdźić.
    12. w szukaczke wpisałem "audi a4 club" i to forum było drugie na liście, pierwsze było nijakie w treści i formie więc wybór padł na to forum i nie żałuje
    13. Elektron9

      Dołączam się do Żółwia, jak będzie wylądać twoje auto to naprawde twoja sprawa i twojego gustu. To że komuś podobają się te czy inne dodatki nie powinno być oceniane, chyba że wystawiesz auto na pokazie ale to inna książka.
    14. Miałem kiedyś monstrum, Ford Taunus 2.3 V6 coupe, benz na gażniku rocznik najlepszy- 1974. Przy przeróbce wydechu na dwudrożny zamiast pierwszych tłumików zostały wstawione strumienice i z tym nie jest tak prosto. Kolega który mi to robił (rajdowiec) wstawił je w określonej odledłości od kolektorów wydechowych (było około 94 cm) bo przy próbach w innych miejscach strumienice zamulały silnik lub powodowały jego nierówną prace po około 2000 obr. Tłumaczył mi że tu trzeba dopasować "falowanie spalin" do odległości strumienicy od kolektora. Od spodu widok był dziwny bo ta V6 ma różne długości kolektorów więc wyglądało to troche nierówno ale z tłumikami ultera auto brzmiało niesamowicie. Niestety do momentu aż na mojej drodze wyrósł traktor i jak to się mówi "poszedłem w krajobraz", ja bez obrażeń a auto na żyletki.
    15. Elektron9

      Ja do swojego pojazdu mam już ramki na szyby, orginały za 20 jurków z rozbitego kombika znalezionego na złomie i myślałem też o zakupie chromowanych nakładek na klamki. Na lusterka już bym się nie skusił bo to za dużo srebra. Ewentualnie nakładki na nadkola ale takie cieniowane z chromu w kolor nadwozia. Do ciemnego samochodu chyba będzie to pasowało.