Skocz do zawartości

Jacuch

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jacuch

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    okolice Zamościa

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CBBB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jacuch

0

Reputacja

  1. ważniejsza jest ewidencyjna ... ale skoro dostałeś pismo ze starostwa to radziłbym tam się przejść i w miarę szybko wyjaśnić sprawę póki można ..
  2. Właśnie na tych trzech podkładkach wyłaził i to niemało ;/ No ale już po naprawach wszelakich jest ... wachacze lem, amorki sachs, rozrząd, poduszki silnika i skrzyni oryginały ( i tu w końcu nastała cisza w kabinie i autko nie drży na wolnych obrotach :> inny samochód) + drobne pierdołki ala klocki hamulcowe, wymienione płyny hamulcowe i chłodzący ...i prawie 5 koła popłynęło ......:(drogi sport to audi ps. powyższe części u LUK77 zakupione, więc przy okazji polecam bardzo ps2. dzięki za chęci pomocy teraz jak będzie wolna chwila można zvagować i zobaczyć w jakim stanie motorownia. Zdrówka
  3. ciahciah miał rację - jednak słabo patrzyłem na te "rułki" bo dziura była w takim krótkim łączniku gumowym (od góry nie do zobaczenia:) ) zobaczymy czy coś więcej będzie bo na razie u mechanika jest autko na wymianie zaiweszenia i uszczelki pod pokrywą bo coś troszku olej uciekał tamtędy;/ po naprawach spróbujemy zrobić logi swieże i zobaczymy co będzie:)
  4. no ja również zamienników nie polecam wymieniłem wylaną poduszkę na zamiennik i trzęsło gorzej niż na starej:/ nie wspomnę, że to głośniej się zrobiło:( Zakupiłem dwa oryginały używane i w przyszłym tygodniu wymiana przy okazji całego zawieszenia- zobaczymy jakie odczucia będą Chcesz robić dwa razy - kup zamiennik
  5. no nie zrobię tych logów - dzisiaj próbowałem kilka razy (włącznie z ponownym startem silnika) i odcięcie za każdym razem - chyba, że logi do momentu odcięcia też coś jakiejś wiedzy wniosą w diagnozę ?:/
  6. próbowałem, uwierz:) No, ale to samo sie działo przy pałowaniu następowała odcinka przy okolicach 3200 obr A przy okazji to przy chodzącym silniku po odkręceniu korku wlewu paliwa kropelki oleju "strzelają" do góry - i pytanie czy tak powinno być ??bo nie wydaje mnie się ;/ oleju nie ubywa, ani nie przybywa (to juz było wczesniej)
  7. Witam i tak jak w temacie proszę o analizę logów i ewentualną diagnozę jeśli się da. Za dobrze nie wyszły gdyż stan awaryjny sie włączał przy około 3200obr/min Brak dynamicznych bloków 010 i 011 tzn. robiłem, ale coś źle poszło. Coś się dzieje z silnikiem - tzn przy przyśpieszaniu mocniejszym dosyć wyraźnie słychać powietrze jakby dmuchało lub ssało w komorze silnika:( no i te stany awaryjne juz sie powtarzają często ;( Poza tym nie widać więcej objawów niepokojących (no może telepanie silnikiem na jałowych obrotach, ale to juz od dawniejszych czasów) Na mocy straciło wyraźnie bo zostało z wirusa Rogala z 60% mocy... Dzięki z góry za diagnozy, bo w środę popycham do mechanika go i przy kompletnym zawieszeniu i rozrządzie będzie robił też to co wyjdzie w praniu i chciałbym się przygotować mentalnie na większe wydatki Zdrówka Logi Statyczne 000-001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fee006bfb7bfc18c.html 003-004-007 013-018-023 Logi z Basic Settings 000 - 003 - 004- 011 - Logi Dynamiczne 001 - 003-004 004-008
  8. A ja ostatnio od policjanta na szkoleniu w firmie słyszałem, że zarządca drogi bez problemu powinien wypłacić odzkodowanie za pękniętą szybę i jest od tego ubezpieczony (oczywiście notatka spisana przez policję - auto spod którego kamyk wypadł nie ma tutaj znaczenia) . Tylko jak to w polskich warunkach - pewnie trzeba by się z nimi długo bić o to odszkodowanie. Taka teoria - a praktyka ....pewnie inna.
  9. to i ja polecę mocno Pana Dzika ) wysyłki chyba szybszej na forum nie ma wachacze + tarcze + klocki wysłane chyba bez potwierdzenia przelewu - także bardzo miło się z Nim współpracuje. W takim wypadku zapytanie kolejne: - klocki ATE przód - zestaw naprawczy do zacisku tylnego ponoć takie coś jest na razie tyle wystarczy Proszę o cenkę :gwizdanie:
  10. Ja prawdę powiedziawszy nie czuję różnicy po wymianie na ten własnie zamiennik - może delikatnie głośniej słychać świst turbinki, ale to tylko kilka % jak juz - różnicy w mocy nie poczułem, w czipowaniu tez raczej nie przeszkadza ( ja juz wymieniłem po czipie).
  11. A ja tam nie czułem różnicy po wymianie na zamiennik z plecionką od Pana Gruchota - głośniej nie jest, co najwyżej tak jak piszą poprzednicy - bardziej słychać świst turbiny na zewnątrz - wewnątrz głośność bez zmian, i bez zmian dynamika i dymienia brak , może chociaż zdrowiej dla silnika będzie:)
  12. No to i ja w końcu pochwalę Motulo-sprzedawcę fajno, szybko, konkretnie, zestawik + swieczki juz u mnie na stanie sie znalazły
  13. u mnie też majster przy odgrzybianiu i nabijaniu klimatyzacji stwierdził niedziałanie wentylatora;/ posiłkowałem sie wymontowaniem i okazało sie, że szczotki ( dwie z czterech) były zawieszone (zabite pyłem) i silniczek nie dawał rady tego ruszyc;/ po wyczyszczeniu tego wszystkiego i przetoczeniu komutatorka wszystko wróciło do normy:)Także może to być powodem niedomagania u Ciebie
  14. to może poszukaj w innych sklepach bo 260 to troszke dużo - jak pytałem mechanika co ma mi wymieniac w przyszłosci amorki to mowi ze ma za 210 pln - Sachs gazowy na przód, na tył 130 pln wiec to róznica duża
  15. jak nie zapłaci ja płace i to nie mało wyszlo ;(i tego raczej oczekuję ze doprowadzi stan wizualny do stanu poprzedniego ) co zreszta sie stalo ale z poczatku to powiedział, że tego inaczej sie przyczepic nie da ........ jednak sie dało - - jakby sie przyłożył za pierwszym razem to zaoszczedził by na czasie.... Po drugie nie za bardzo uśmiecha mi sie jezdzic od jednego mechanika do drugiego zeby mi założyl w miare prosto zderzak
×
×
  • Dodaj nową pozycję...