Skocz do zawartości

wampir

Pasjonat
  • Postów

    1867
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

62

O wampir

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Opole

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CYMC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

4499 wyświetleń profilu
  1. Interwał olejowy to 60kkm czyli wymiany są przy 60, 120, 180 itp. U Ciebie jest 130kkm czyli olej może mieć 70kkm lub 10kkm (o ile nikt nie wymieniał częściej)
  2. Dev, podaj proszę jeszcze ilości.
  3. Pasuje abyś napisał jaki masz model skrzyni, rocznik itp. Może vin jeśli nie potrafisz sam rozkodować. Jaki olej został wlany, konkretnie, pełna nazwa?
  4. Pewnie podczas przerabiania lamp coś poszło nie tak, a może są nieszczelne. Trzeba je rozebrać i sprawdzić.
  5. Miałem taką roletę kiedyś w B6. Wkurzało mnie, że wieczorem przez nią i przez przyciemnione szyby nic nie było widac i wywaliłem ją
  6. Nie dzwonił nikt. Tak samo miałem z poprzednimi moimi autami. Nie myślę nawet o tym, w sumie to miałbym nawet teraz kłopot bo nie miałbym czym na wakacje pojechać Nie potrzebuje setek pytających tylko 1 zdecydowanej osoby, która doceni auto. Wiem, że to nie jest cena promocyjna, ale tak jak pisałeś, wiem co mam. Nowe to niewiadoma. Po sprzedaży do nowszego będę musiał dołożyć procentowo tyle, że aż mi się odechciewa ta cała zamiana. Graty na serwis już kupione.
  7. Pytasz pod kątem oszacowania czasu sprzedaży?:). Ja się nastawiam na minimum 3 miesiące sprzedawania. Wcześniejsze auto czyli B8 lift allroad sprzedawałem 3 miesiące. Miałem 2 telefony. Pierwszy zadzwonił i pogadał ale nie przyjechał nawet oglądać. Drugi zadzwonił, przyjechał i kupił Allroad był sporo tańszy, a im droższe auto tym mniejszy zbiór kupujących. Zaskoczyłeś mnie tym zakupem S3. Siedziałem w nowej poliftowej A3 i wnętrze ma bardzo ciekawe ale raczej poniżej rozmiarów A4 nie chce schodzić. Szybciej coś większego mi po głowie chodzi żeby mi znowu ze 3 lata stało w garażu :))))
  8. To napisz wskazówki szybciej będzie.
  9. To niedobrze, że sprawia takie wrażenie bo zdjęcia mają być użyte w ogłoszeniu. Chce sprzedać auto w najbliższym czasie. Które z tych zdjęć wybrać w takim razie, a które odrzucić?
  10. Tak wygląda fabryczne zawieszenie S-line w aucie z niskim przebiegiem. Może masz jakieś złudzenie bo zdjęcie jest zrobione nisko i pada cień, albo porównujesz to ze zdjęciami, gdzie ktoś ma siadnięte/zużyte sprężyny. Zobacz sobie na 1 stronie gdzie jest rozkodowane wyposażenie auta: 1BE P DAE Sports suspension EDIT: Tutaj masz dla porównania INNE auto z internetu, które ma pakiet zewnętrzny ale NIE MA zawieszenie S-line. Różnicę widać od razu i jest ona olbrzymia.
  11. To jest fabryczne zawieszenie S-line. Jest obniżone i sztywniejsze. Jest dużo niżej niż seryjne czyli komfortowe zawieszenie Audi 1BA. Pretensje wysyłać do centrali Audi i prosić o wprowadzenie wersji LOW RIDER jeszcze pewnie z negatywami z tyłu żeby auto wyglądało jak rozkraczony pies
  12. wampir

    B9 Fellows

    Myślę nad sprzedażą swojej B9. Jakby co to podeślijcie znajomym, może ktoś będzie chętny.
  13. wampir

    B9 Fellows

    A to zapocenie to nie jest niby efekt tego, że ktoś kiedyś wlewał olej i mu wylało, a potem pociekło gdzie nie trzeba?:)
  14. Miałem pecha i przyszło mi dorobić kluczyk do swojej B9. Nowy kluczyk kupiony w ASO, trzeba był chwilę poczekać aż przyszedł z centrali. Kodować miałem też w ASO, ale powiedziano mi, że po zakodowaniu bardzo prawdopodobne jest, że wykodują się ustawienia tylnych lamp. Auto z Kanady i ASO wgrywa ustawienia oryginalne czyli kanadyjskie, a nie europejskie. Po takiej akcji musiałbym szukać speca poza ASO, który zmieniłby mi ponownie kodowanie tylnych lamp. Popytałem wśród znajomych i polecano mi różne firmy, ale w rozmowie wychodziło, że kodowanie B9 nie jest takie proste. Po pierwsze trzeba mieć oryginalny kluczyk z ASO - to już kupiłem. Po drugie potrzebny jest do tego sprzęt, który nie każdy spec posiada. To nie tak prosto jak w B8. Ostatecznie znajomy polecił mi firmę z podkarpacia czyli z moich rodzinnych stron - KLAG Service. Przy okazji wizyty u rodziny zajechałem na kodowanie. Przy kodowaniu faktycznie zostały wykodowane tylne lampy, ale potem spec zakodował je na nowo. Wykodował też zgubiony kluczyk. Wszystko działa, jestem bardzo zadowolony. Dostałem potwierdzenie pisemne z całej operacji. Cena wiadomo, dużo bardziej korzystna niż w ASO.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...