Skocz do zawartości

Uncle-QBUS

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Uncle-QBUS

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Uncle-QBUS

0

Reputacja

  1. Witam, mam problem, wczoraj nagle wyskoczył mi błąd na FISie, że mam spalona żarówkę ośw. tablicy rej. Patrzę i faktycznie nie świeci ani jedna, ani druga lampka. Dziś odkręciłem lewą i prawą i stwierdziłem że nie ma napięcia w stykach. Patrzyłem do skrzynki bezpieczników, ale nie widzę tam bezpiecznika od ośw. tablicy rejestracyjnej ani nic pokrewnego. Wydaje mi się, że taki bezpiecznik musi być. Jeśli ktoś wie który bezpiecznik odpowiada za ośw.tab. rej to proszę o pomoc, lub jeśli ktoś miał podobny problem i sobie z tym poradził. Pozdrawiam
  2. Miałem ten sam problem w Seacie Leonie. Jak było chłodniej to git, jak gorąco, to wstyd opuścić szyby w dół. Kombinowałem smarowaniem uszczelek, psikaniem silikonem w sprayu- nie dało nic! Jedyne co pomogło, to ściągnięcie boczków drzwi i posmarowanie od środka prowadnice i linki smarem. Teraz cisza i spokój, a i szybki szybciej śmigają.
  3. Uncle-QBUS

    Uruchomienie klimy

    Dikson, szkoda, że nie wiedziałem wcześniej, że masz taki czujnik. Ja musiałem zamówić na alle, bo też mi padł ten czujnik i zapłaciłem 160zł Nooo, ale godzinkę temu wkręciłem nowy czujnik i ECON już się nie świeci, a klima chłodzi.
  4. Też to przerabiałem w drzwiach od kierowcy. Latem było ok, ale zimą musiałem 5x naciskać pilotem zamykanie, żeby zamknęły się drzwi. Porządne lutowanie i zaizolowanie to podstawa, żeby nie trzeba było tam więcej zaglądać. Najgorsze tylko poskładanie tych osłon gumowych w tej szczelinie wąskiej pomiędzy drzwiami a słupkiem.
  5. Witam Kilka dni temu padł mi czujnik klimatyzacji, ten przy chłodnicy. Objawem tego jest ciągle świecący się przycisk ECON. Nie da rady go wyłączyć. Jak się okazało, mam padnięty czujnik. Wyciągnąłem go, wyczyściłem styki i dalej nic. Mój wygląda tak: http://img256.imageshack.us/img256/5883/dscn1450kompr.jpg Długośc kołnierza w moim uszkodonym czujniku wynosi 14mm. Zamówiłem w sklepie nowy czujnik i okazało się że pod tym samym numerem katalogowym czyli 8Z0959126 występuje już inny, który ma dłuższy ten kołnierz i wygląda tak jak na tej aukcji: http://moto.allegro.pl/czujnik-cisnienia-audi-a2-a3-a4-a6-a8-nowe-3-piny-i2266058775.html Czy ktoś już stosował taką zamianę z tego czujnika z krótszym kołnierzem, na ten o dłuższym? Czy pasował bez problemu, czy trzeba było stosować jakieś modyfikacje? Tam przy chłodnicy nie ma za dużo miejsca, żeby wkręcić ten dłuższy. Ale może się mylę? http://img707.imageshack.us/img707/9880/dscn1586kompr.jpg Nie chcę się wpędzać w koszty, a w sklepie nie potrafili mi odpowiedzieć, czy ten dłuższy pasuje bez żadnych modyfikacji. Proszę o pomoc znawców tematu ---------- Post dopisany 10-05-2012 at 12:01 ---------- Poprzedni post napisany 09-05-2012 at 18:55 ---------- Sprawdziłem w sklepie, niestety nie pasuje ten czujnik z dłuższym kołnierzem. Nie sięga do chłodnicy, poza tym jest inny gwint. Taka informacja dla potomnych Pozdrawiam ---------- Post dopisany at 12:01 ---------- Poprzedni post napisany at 12:01 ---------- Sprawdziłem w sklepie, niestety nie pasuje ten czujnik z dłuższym kołnierzem. Nie sięga do chłodnicy, poza tym jest inny gwint. Taka informacja dla potomnych Pozdrawiam
  6. Koledzy, a powiedzcie, jaka bateria siedzi w kluczyku z trzema przyciskami. Ostatnio zauważyłem, że z daleka mi sie łapie zamek, a kiedyś łapał więc przydałoby się wymienić bateryjkę, ale na jaką? Szukałem informacji, ale nie znalazłem niestety. Ktoś pomoże?
  7. Witam ponownie Nie będę się rozpisywał ponownie od samego początku co i jak, tylko napiszę o rozwiązaniu problemu. Wyskakiwał mi błąd przekroczona wartość adaptacji potencjometra v71, pomogła wymiana na inny używany, ale w dobrym stanie. Także, jak ktoś ma podobny problem ze zmianą temperatury po stronie kierowcy i wywala vag powyższy błąd, to polecam poszukanie nowego-używanego silniczka. Kosztowało mnie to 50 zł + własna wymiana Pozdrawiam
  8. :hi:Jeśli pozwolicie włączę się do tematu Ja jestem świeżo po wymianie przedniej szyby (dokładnie wczoraj). Szyby miałem ubezpieczone w MTU i cała procedura trwała tydzień 21.12.2011r zgłoszenie, 23.12 umówienie poprzez MTU z warsztatem na wymianę w dniu wczorajszym tj 28.12. Koszt wymiany to około 800zł. Mnie to kosztowało 164zł, ponieważ w MTU na szybę przednią jest wkład własny w wysokości 20%. Wymienili mi na szybę Nord Glass. Nikt nie przyjeżdzał, nie robił zdjęć, żadnych wycen, tylko poprzez konsultanta umówienie w warsztacie w Zielonej Górze, bo tam najbliżej. Pozdrawiam
  9. A gdzie kolego zakupiłeś taki potencjometr w takiej mega cenie? i jeszcze pasujący w miejsce tego niedziałającego. To może być bardzo istotna dla mnie informacja A może dysponujesz jeszcze zdjęciem, to byłby lux
  10. Ja chyba zaryzykuję i jak nie dostanę tego silniczka którego poszukuję czyli V71, to zakupię inny silniczek, który będzie dostępny i przełożę ten cholerny potencjometr, bo już mnie trafia jak na dworze mróz, a w aucie sauna
  11. Koledzy, zVAGowałem moją Audiankę i wyskoczyły mi tym razem dwa błędy: -Przekroczona wartość adpatacji potencjometra V71 G113 - --- I I --- V113 G143 Po wyczyszczeniu i rozruszaniu oraz po nastawach podstawowych udało mi się jakoś uruchomić ten G143 V113 i nie wywala już błedu, ale non stop wywala mi błąd Potencjometra V71 G113. Mam pytanko, czy potencjometry we wszystkich tych silniczkach są identyczne? Mianowicie, czy jak kupie jakiś inny silniczek i przełoże sam potencjometr to będzie ok? Czy może są jakieś różnice pomiędzy tymi potencjometrami? Niestety przy rozbieraniu tego dziadostwa nie zwróciłem uwagi czy numery na nich są identyczne. Pozdrowienia
  12. Koledzy, zVAGowałem moją Audiankę i wyskoczyły mi tym razem dwa błędy: -Przekroczona wartość adpatacji potencjometra V71 G113 - --- I I --- V113 G143 Po wyczyszczeniu i rozruszaniu oraz po nastawach podstawowych udało mi się jakoś uruchomić ten G143 V113 i nie wywala już błedu, ale non stop wywala mi błąd Potencjometra V71 G113. Mam pytanko, czy potencjometry we wszystkich tych silniczkach są identyczne? Mianowicie, czy jak kupie jakiś inny silniczek i przełoże sam potencjometr to będzie ok? Czy może są jakieś różnice pomiędzy tymi potencjometrami? Niestety przy rozbieraniu tego dziadostwa nie zwróciłem uwagi czy numery na nich są identyczne. Pozdrowienia
  13. Ja w swoim B6 mam podobny problem, tyle że od strony kierowcy. Od strony pasażera wszystko gra, jak dam na LO to zimne, jak na HI to gorące powietrze, a od strony kierowcy cały czas zimne, nawet na HI. Zrobiłem miesiąc temu nastawy podstawowe i pomogło na jakieś 3 tygodnie, ale teraz już nie pomaga i muszę rozebrać i wlać płyn naprawczy do potencjometrów. Wykazuje mi błąd V71-G113 więc do tego silniczka muszę się dobrać zaraz. Mam tylko pytanie, jeśli nie grzeje po stronie kierowcy, to ten silniczek i potencjometr znajduje się pod schowkiem? Pozdrawiam
  14. Kolego, mam ten sam problem w swojej A4 z 2002r. Dzisiaj ściągnąłem ta półkę pod kierownica i jedno co tam zobaczyłem to jedna wielka plątanina kabli. Podpowiedz mi, gdzie te klapy od strony kierowcy są. A dojście tam, to po prostu masakra! Może dysponujesz jakąś fotką?
  15. Witam Ja nie stety mam ten sam problem, tzn mam mokry dywanik od strony pasazera, w okolicach nadkola. Mam pytanie, czy muszę wyjmować akumulator, aby udrożnić te dwa kanaliki, czy da rade jakoś tam sie dostać bez jego wyciągania?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...