Skocz do zawartości

Kaczmarek

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kaczmarek

Osiągnięcia Kaczmarek

0

Reputacja

  1. Zavoli N jak i S jest za słaby do turbo przy ostrym bucie jedzie na ubogiej a jak filtr zapchany to jest masakra wystarczy wziąć kompa i się przejechać, wiem bo miałem ten problem. Stary daruj sobie to auto kup lepiej bez LPG i sam zamontuj.
  2. Więc tak koło jednomasowe od silnika 1Z lub jakiegoś audi 80 b3 b4 nawet benzyny z tym że jak chodziła tarcza 210mm to przetoczyć i do tego założyć sprzęgło od 1Z ale UWAGA!!! tylko A4 bo tarcza 80 b4 ma inne mniejsze sprężyny, okładziny wyplatane i może nie dać rady. Wszystko inne wygląda tak samo jak w tym temacie http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t81238.0.html;highlight=afn Osobiście zebrałem już materiały ale po rozebraniu okazało się że dwumasa jest idealna to założyłem tylko sprzegło nowe ale następnym razem zmieniam na jednomas.
  3. Jak wysoko bierze to można je wyregulować przy pedale sprzęgła
  4. Ja mam tak samo tylko ze w b5 i to pewnie wina sprzęgła, wysoko bierze i szarpie lekko przy ruszaniu. Czekam na na kasę to wymienię.
  5. Ponawiam pytanie Koledzy
  6. No tyle to i ja wiem Ale działa to też w B5 po II lifcie. no ciekawe jak to jest....
  7. a z tym to jest taka sprawa że jest kluczyk tylko jeden i immo poprzedni właściciel wywalił. poprostu nie ma puszki immo i jest komp przeprogramowany. Ale modułu komfortu też nie mam. To co to?
  8. Jak w temacie Kilimatronic jak odpalę auto zawsze ustawia temperaturę na 22 C czy tak ma być? Mimo że ostatnio przed zgaszeniem ustawiłem np. 26 C Da się to zmienić?
  9. Audi to nie opel kto ma opla ten ma hopla A tak w ogóle to ja mam to samo i niestety to sprzęgło się kończy. Czekam na Mikołaja bo obiecał mi wymianę Po nowym roku dam znać co i jak.
  10. Ja sobie sam zrobiłem metalową javascript:void(0);
  11. Lepiej trochę przepłacić i mieć dobre auto, niż tanio kupić i się męczyć. Znam to z autopsji...
  12. Ja miałem tak kiedy drzwi podniosłem za wysoko.
  13. Ja to nie dawno przerabiałem ogólnie to taka sama pompa jak od golfa tylko w innej oprawie. Moja stara pompa wyła jak pies. kupiłem pompę od 80 B3 za bagatela 50 zł i z 2 pomp zrobiłem jedną Co do regeneracji jak na vwgolf jest sęs to robić gdy pompa lekko niedomaga, bo jak zacznie wyć to jej nikt nie pomoże. Po prostu wyrabiają się bieżnia i łopatki, a to tylko wymiana pompy. Szlifowanie tych części na papierze to tylko z mikrometrem bo trzeba wiedzieć co i ile trzeba szlifować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...