Skocz do zawartości

bialczako82

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bialczako82

Osiągnięcia bialczako82

0

Reputacja

  1. Wielkie dzięki kolego właśnie tego szukałem, teraz sprawdzę wszystko według schematu :> Pozdrawiam
  2. to coż nie wiem co to może być... czyżby wadliwy nowy przegub? mało prawdopodobne... na półosi owszem mogą być luzy ale stuki raczej nie - czy przy hamowaniu przy wiekszej prędkości odczuwasz jakieś drgania w kierownicy? u mnie przy takim objawie okazała się winna półoś :gwizdanie:
  3. według mnie nie powinno być żadnych stuków niezależnie do kąta skręcenia kierownica... jeśli takowe występują to jest nadal wina przegubu, może mechanik wymienił nie z tej strony co trzeba? Sprawdź kolego czy osłona gumowa nie jest uszkodzona i odpowiednio założona na przegub Jeśli jednak przegub wymieniony jest w prawidłowym kole to przyczyna ponownych stuków może być następująca: Przegub wymieniony, później źle została założona obejma (opaska) na osłonę gumowa przegubu od strony koła (wystawał długi koniec) przez co na początku słyszałeś tarcie. Opaska się urwała, piasek i cały syf z drogi dostał się pod osłonę gumową i przegub od nowa się zatarł (pękł w nim wewnętrzny koszyk) - przyczyna ponownych stuków których hałas ponownie będzie narastał.
  4. Witam Mam taki sam alarm w mojej A4 i od jakiegoś czasu gdy alarm jest uzbrojony i autko stoi nie ruszane (nawet w garażu) samoistnie się załącza, wyje przez ok. 30 sekund i wyłącza się. Taka sytuacja powtarza się co parę godzin gdy alarm jest uzbrojony a autko nie ruszane. Szukałem trochę na necie i dowiedziałem się że jeden z czujników dodatkowych (może ruchu czy ultradźwiękowy?) jest najprawdopodobniej uszkodzony. Czy ktoś posiada może schemat podłączenia takiego alarmu? Jak to naprawić? [br]Dopisany: 06 Styczeń 2010, 21:55_________________________________________________ Czy ktoś mi pomoże??
  5. Ja również uważam że to wina różnicy temperatur. Moja audiczka także zostawia taką rozrzedzoną chmurkę pary za sobą w niskich temperaturach (tym bardziej że nie mam w chwili obecnej katalizatora tylko strumienicę ). Dodam że z autkiem nie mam problemów pod względem odpalania czy osiągów podczas jazdy
  6. Witam, dzięki Szymoonk za pomoc U mnie tak samo nie działało oświetlenie kabiny niezależnie które drzwi otworzyłem. Przyczyną były właśnie baaardzo zaśniedziałe przewody pod dywanem z tyłu z prawej strony jak u ciebie. Nie było mowy tam o styku owych 5 przewodów biało-brązowych. Dodam iż pod dywanikiem również było delikatnie mokro. Teraz styk przewodów odnowiony, spryskany WD40, porządnie zaizolowany i cieszę się działającym już światełkiem oświetlenia kabiny :>
  7. ja mimo wszystko nadal stawiam na zapowietrzony układ hamulcowy cały problem się zaczął po wymianie klocków hamulcowych wiec pomysł z lodem czy szronem na tarczach bym odrzucił[br]Dopisany: 03 Styczeń 2010, 13:03_________________________________________________może się przyda :gwizdanie: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t68297.0.html;highlight=uk%C5%82ad+hamulcowy albo http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t83664.0.html;highlight=odpowietrzanie+uk%C5%82adu+hamulcowego
  8. Kolego nie jestem specem w tej dziedzinie ale miałem kiedyś podobny problem po wymianie klocków i odpowietrzenie układu pomogło
  9. Peter mamy takie same autko, u mnie przy ok.52 litrach zrobię od 550 nawet do 650 km w warunkach mieszanych (trasa - miasto) przy średnio dynamicznej jeździe
  10. Dzieki za podpowiedź, tak zrobię :> Pozdrawiam i zamykam temat
  11. Tak wiem że oryginał jest najlepszy, ale znalazłem w garażu w spadku po bracie nowy nieużywany termostat: VERNET 6276.87/J - BV (V2238 87stopni A6) podobno pasuje do mojej A4, czy to prawda???
  12. Witam WSZYSTKICH!! Przyszedł czas na zakup nowego termostatu do mojego autka: 1,8 benzyna 5v 92kW 125KM 1995rok. Gdzie mogę znaleźć jakieś dane katalogowe odnośnie wymiarów odpowiedniego termostatu?? Jakie firmy polecacie??
  13. Cześć, mam na imię Rafał i od półtora roku jeżdżę 125 konną A4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...