-
Postów
810 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O konus

Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
Busko
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
2.5 TDI V6
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
ja ostatnio znaczek z grila leciałem pastą polerską na fibrze i trochę tego zeszło ale nie wszystko... jakby była to lepsza płaszczyzna to bym przeleciał wodnym ale wiem że tego potem nie wyprowadzę ręcznie a na bezdotyki wcale nie jeżdżę. używam tylko piany aktywnej i szamponu megsa a pomimo tego przez rok potrafiło nieźle zaśniedzieć. podejrzewam bardziej sól z dróg w zimie
-
Auto Detailing - Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
konus odpowiedział(a) na jozek726 temat w Pielęgnacja nadwozia
Kojarzy mi sie z megsa ze miałem. Wiem ze dałem za nią 8 albo 9 dych w takim razie kupuje Carpro no i przede wszystkim ogarniam miejsce na zabawki żeby żadna osoba 3-cia a tym barziej zwierzyna nie miała dostępu -
Auto Detailing - Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
konus odpowiedział(a) na jozek726 temat w Pielęgnacja nadwozia
jaka rękawica do mycia w budżecie do 100 zł? Miałem ostatnio z owczej wełny i służyła by do tej pory gdyby kobita przez przypadek nie zrzuciła podczas suszenia a że mam młode psiaki to chyba nie muszę mówić jak skończyła Jedyne co mnie w niej wkurzało to to że nie można było myć w ciepłej wodzie co w zimię potrafiło dokuczyć. Oczywiście chciałbym utrzymać minimalną ilość swirli po korektach -
skoro siedzimy w temacie dwaipół oraz problemów z automatem to podrzucę pewne zapytanie znajomy kupił a6 c5 z akn i automatem. ma problem że po puszczeniu gazu auto dalej "jedzie" no i kiedy chce zahamować gwałtownie to ma ostre szarpnięcie bo automatycznie ma wciśnięty tak jakby gaz z hamulcem i skrzynia głupieje. pytał mi się co może być ale nigdy nie siedziałem w automatach
-
Ja też bym obstawial ze sztanga stoi. U mnie było to samo bo na odwrót podpialem przewody przy n75 I też miałem błąd przeladowania...
-
zmień mechanika i poszukaj dalej póki auto chodzi bo coś jest nie halo i lepiej żeby kiedyś nie zatrzymało Ci się w trasie, czego nikomu nie życze Ja z racji iż mam całe podwórko ze spadem i umierający aku to 90% moich uruchomień silnika skończyła by się na słowie "ku...a". mam auto rok i nawet po dwóch tygodniach z przodem wyżej rozruch wygląda bez zająknięcia. wystarczy że starczy prądu na podgrzanie świec i jeden obrót wałem Jeśli nie wierzysz to auto stoi w garażu półtorej tygodnia nieodpalane, bo choroba przerwała mi prace przy zawieszeniu. przód stoi akurat na kobyłkach maksymalnie w górze i mogę nagrać filmik z odpału Poprostu ciężko znaleźć mechanika który będzie wiedział o co chodzi a jak trafisz to pewno tani nie będzie. Większość staszków, heniów lub mirków powie: "pal pan na plaka i będzie ok"
-
Problem z odpalaniem 2.5 TDI - Audi A4 150 KM 2000r. AVANT - Pomoc tych co podołali
konus odpowiedział(a) na ToTenCham_90 temat w 2.5TDI
Patrzyles świece żarowe? Kumpel miał podobne objawy jak tylko jedna grzala. Pozostałe 5 było zupełnie spalone ja ostatnio miałem też podobny objaw po 3 tygodniach bez odpalania -
Raczej nie. Ale kutasa se nie dam uciac za to stwierdzenie no i jak nie masz listew na dole przy drzwiach to w polifcie na bank bedzie dziura pod listwe i trza zaspawac.
-
kierunki inne i listwy. z tym że przetłoczenie pod listwami niczym się nie różni więc śmiało można przykleić wąską listwę. dowiedziałem się o tym jak parę dni wcześniej musiałem kupić przeliftowy błotnik i go ciąć pod lampę bo myślałem że się różnią znacznie przetłoczeniem
-
Problem z odpalaniem 2.5 TDI - Audi A4 150 KM 2000r. AVANT - Pomoc tych co podołali
konus odpowiedział(a) na ToTenCham_90 temat w 2.5TDI
Przelewy są to te cieniutkie gumowe przewody łączące wtryski. Posparawdzaj czy są całe i najważniejsze to pasuje wymienić podkladki miedziane które są pod śrubkami tymi małymi na wtryskach (klucz 10, podkladka na srubke 6mm) bo lubią sie wygniatać. I poczytaj o odpowietrzaniu tej pompy bo to dość skomplikowany proceder. No chyba ze nie ciągnie powietrza to lepiej nic nie ruszać -
Problem z odpalaniem 2.5 TDI - Audi A4 150 KM 2000r. AVANT - Pomoc tych co podołali
konus odpowiedział(a) na ToTenCham_90 temat w 2.5TDI
Po pierwsze, drugie, trzecie, itd. NIGDY nie odpalaj 2,5 plakiem, samostartem czy innymi wynalazkami. Pozatym jeżeli po kręceniu dłuższym niż 10 sek. nie odpala to odpuść i poszukaj co się mogło stać. jak nie wiesz to lepiej poszukaj pomocy bo wyjdzie to na pewno taniej niż regeneracja vp44. A każde nie zastosowanie się do powyższych zbliża Cię do zabicia jej Podczas pracy silnika sprawdź czy nie ciągnie powietrza razem z paliwem. Najczęściej przypowietrza się na przelewach lub podgrzewaczu w filtrze. Podepnij vaga i sprawdź czy nie masz błędu czujnika poziomu paliwa lub innych dot. pompy wtryskowej. -
też miałem pewne obawy jak kupiłem auto w czarnej skórze. ale w lecie staram się stawiać auto w cieniu a jak się nie da to chociaż tyłem do słońca żeby mi nie grzało prosto w siedzisko. szczerze to gorzej chyba się kiera nagrzewa niż fotele. w zimię póki co jakoś nie narzekam wiadomo że trzeba zadbać bardziej niż o materiałowe fotele ale raz na jakiś czas ręka nie odleci od przetarcia clenarem i odżywką
-
Pies owszem może i dobry pomysł o ile nikt nie psiknie mu jakimś gazem albo jakimś gównem żeby go uspokoić. u mnie po włamaniu dopiero na następny dzień pies odzyskał głos. A i żeby Ci nie podrapał całego auta jak jakiś szczur wlezie pod maskę albo kot jak mojej siostrze nie lepiej postawić najtańszy nawet blaszak i trzymać pod zamknięciem żeby nie mógł nikt tam wleźć po cichu? Przy okazji unikniesz strachu przy gradobiciu U nas ostatnio zrobili chatę komendantowi policji i żadne monitoringi ani nic nie pomogło. dopóki w polsce prawo praktycznie pozwala na złodziejstwo to cały czas nie będzie brakować takich kretynów
-
dolną najlepiej ogarnąć z rurki zaklepanej na końcach. montuje się ją do sanek silnika. Z tym że najlepiej ją przykręcić od góry tych uchwytów. Wg. mnie jest ona zbędna przy dobrej glebie bo jest to kolejny element którym można gdzieś zawadzić
-
odmę zmieniałeś w tym nowym silniku? bo jak nie to masz przyczynę wycieków z pod dekli ogólnie fajna sztuka. silnik jak silnik. potrafi zaskoczyć ale jak zdrowy to dźwięk wywoła uśmiech na twarzy i wtedy wszystkie przygody i wydane złotówki idą w zapomnienie