
cobradd
Pasjonat-
Postów
691 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O cobradd

Informacje
-
Imię
X
-
Miasto
X
Auto
-
Model
80 B3
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Może masz 1BE, czyli fabrycznie obniżone a szwagier ma 1BA czyli tzw. komfortowe i stąd ta różnica. Sprawdź kody na naklejce w bagażniku.
-
jest jeden pewny sposób na diagnoze wahaczy, wypiąć je ze zwrotnicy i wtedy sprawdzac, jak śruby nie będą marudzić przy odkręcaniu to jest to w miare szybka operacja ale nawet jakby marudziły to zważając na ceny wahaczy warto sie pomeczyć. Badanie amorków na stacjach to zazwyczaj pic na wode nie wiele mający wspolnego z rzeczywistością, przkonałem sie kiedyś o tym na wlasnej skórze. Zdarzało mi sie czasami jeździć na naprawdę wysłuzonych wahaczach w oczekiwaniu na środki finansowe ale nie obserwowałem takich zachowań samochodu (jedynie słynne stuki i skrzypienie), strzelając obstawiłbym raczej amorki.
-
[B5 ADP] Ubywanie cieczy chłodzącej ze zbiorniczka wyrównawczego
cobradd odpowiedział(a) na rafal_1281 temat w Audi A4 B5
skoro ubywa tak szybko to zlokalizowanie powinno byc łatwe, wejsc pod samochod zwalic osłone i szukac gdzie kapie -
zabrudzone/wysłuzone listwy wtryskowe moga tez powodować wyzsze spalanie. W moiom ADR kiedyś powyżej 12,5 l/100 nie dało sie wskoczyć choćby nie wiem co wyrabiał, a tego lata spalanie w granicach 14,5 w korkach, upałach i klima na full było normą. Moje listwy wtryskowe mają obecnie przejechane 65 tyś km i gaziarze mówili że to cud że jeszcze działają ale to dzięki regularnym przeglądom i wymienianiu filtrów, chociaz same listwy nie były nigdy ruszane.
-
[B5 ADR] Diagnostyka pompy paliwa, regulatora ciśnienia paliwa i wtrysków
cobradd odpowiedział(a) na wampir temat w Audi A4 B5
Widze ze sie wstrzelilem z pytaniem "just in time". Jaką masz pewność że auto kiedykolwiek miało 125KM, w książkach różne rzeczy piszą a poza tym samochod juz nie pierwszej mlodosci wiec tez nie bedzie zapitalal jak młoda sarenka, równie dobrze może Cię trzymać katalizator jeśli go jeszcze masz. -
[B5 ADR] Diagnostyka pompy paliwa, regulatora ciśnienia paliwa i wtrysków
cobradd odpowiedział(a) na wampir temat w Audi A4 B5
udało się coś zdiagnozować?? -
Szef w firmie ma tego Yanosika ale widzę że leży to na półce i nigdzie nie zabiera, a co do fałszywych informacji to z tego co pamiętam wyczytałem w instrukcji, że jest potrzebne kilka zgłoszeń żeby dodano ostrzeżenie. Urządzenie mało popularne więc pewnie i mało skuteczne ze względu na zasadę działania.
-
nawet i koło 2 l/100 potrafi pociągnąć
-
pod samochód, nadstawić ucho i szukać
-
Gazowników odwiedź niech przeglądną instalację, domyślam się że reszta problemów też na gazie.
-
A mój ADR spalił ostatnio 22.5/100 LPG. Przyczyną prawdopodobnie była niedokręcona opaska na wężu przy przepustnicy + problemy z niedomagająca pompa paliwa powodujące złą pracę sondy lambda, którą jeszcze musze dla pewności zVagować po wymianie pompy.
-
[B5 AHL] Czujnik Halla, silnik gaśnie, większe spalanie
cobradd odpowiedział(a) na adam.a4 temat w Audi A4 B5
czujnik Halla to napewno przyczyna problemów z odpalaniem -
17978 - oznacza jak słusznie zauwazyłes problemy z immo który powoduje opisane gaśnięcie silnika poprzez odcięcie zapłonu. 00532 - może poprostu akumulator miałeś za słaby i się ten błąd pojawił, skasuj a jak się znowu pojawi to będziesz musiał posprawdzać przewody zasilające
-
skasuj pojeździj jak powrócą to wtedy się martw, jak sobie chcesz sprawdzić przepływomierz to zrob logi dynamiczne. Błąd spalanie stukowego to może byc od kiepskiego paliwa np. Następnym razem postaraj się kody błędów spisać
-
[ALL B5] Zapala się kontrolka ABS i Płynu hamulcowego
cobradd odpowiedział(a) na Tomek4don temat w Audi A4 B5
Skoro twierdzisz że stało się to po wymianie przegubu to może zrobiłeś coś czujnikowi ABS podczas wymiany, spróbuj go podociskać żeby się ułożył na swoje miejsce.