Skocz do zawartości

trojka7

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O trojka7

Osiągnięcia trojka7

0

Reputacja

  1. Olać temat. Mnie też chcieli przerobić.
  2. Miałem takie autko, złotą w spolerach irmiego, fele Turbo (mam do sprzedania na nowych oponach), ściema wszystkich szybek- wyglądała naprawdę super. Blacha w ocynku, zero rudej. Silnik 1.8 X18XE1- ten słabszy 115KM, z racji pracy ją zagazowałem w renomowanym serwisie, instalka BRC. Ile ten samochód kosztował mnie nerwów i pieniędzy, "ło matko z córko". Check co raz wyskakiwał jak choinka (pewnie od gazu, bo silnik ten go absolutnie go "nie lubił"), padający przepływomierz powietrza, EGR, sonda, listwa zapłonowa, pęknięte żebro kolektora wydechowego, sterownik silnika (upalają się piny, nowy kilka tyś ale dobry mechanik go rozpruje i polutuje), tłumik środkowy, końcowy i pewnie o czymś zapomniałem. Wszystko robiłem pod siebie, na oryginałach lub bardzo dobrych zamiennikach, aż go w końcu sprzedałem. Kiedyś tata kupował 2 astry "jedynki" w salonie- jedna okazała się uszkodzona i malowana (wyszło podczas sprzedaży), mama kupiła 4 lata temu corsę- rozrząd na łańcuchu i po niecałych 50 tyś trzeba było go wymieniać po gwarancji. Chciałem Vectrę C po lifcie, GTS, opc Line, 2,0T, ale NIGDY WIĘCEJ OPLA. Jeśli nadal chcesz, to szukaj 2.0T AA, i części też myślałem, że od "zwykłej" te same, ale zamawiasz je zawsze pod kod silnika i bardzo dużo rzeczy nie pasuje!
  3. Aleks albo Julian- jak król Julian . U mnie miał być Aleks (przez x nie zarejestrują), albo Klaudia. Jest Klaudia Wiktoria
  4. Ja kupiłem koła 225/50/17 z oponami Continental Contiwinter Contact TS810. Czekam na przesyłkę. Teraz mam 235/40/18. Boje się jak cholera, jak będzie się na tym jeździło, ale mam nadzieję,ze dadzą radę (tylko opony używki). Nie byłem pewien, czy do s- lina podejdą 16", poza tym zimy u nas długie, wiec fura też musi wyglądać, choć bezpieczeństwo bardzo ważne!
  5. Wykład z zoologii. Jak zwykle w pierwszych rzędach panie, w ostatnich panowie. Profesor wygłasza tezę: - Szanowni państwo, należy bowiem zauważyć, iż byk może mieć do 50 stosunków dziennie. Z pierwszych rzędów unosi się ręka: - Czy mógłby pan profesor powtórzyć tak, by ostatnie rzędy słyszały? Profesor powtarza. Z ostatnich rzędów podnosi się ręka: - Panie profesorze, a te 50 razy to z jedną krową czy z wieloma? - Oczywiście że z wieloma! Z ostatnich rzędów podnosi się ręka: - Czy mógłby pan profesor powtórzyć tak, by pierwsze rzędy zrozumiały?
  6. Jeśli gazowaniu mówisz NIE i interesuje Cię benzynka, to polecam 2.0TFSI. Ja mam taki motorek w ośce i wcale te 200PS nie jest jakąś mega mocą żeby tracić przyczepność, zwłaszcza jak się jeździ do pracy i z powrotem- zwykła jada po mieście. Samochód w automacie i na funkcji D po mieście pali 10.5l. Zabawa zaczyna się jednak na S, gdzie można dopiero poczuć tego . Jeśli chodzi o usterki, to padł mi zaworek przy turbinie- gumowa membrana pękła. Koszt ok 200-300 zł. Ja szukałem b6 1.8T 190PS, ale dałem sobie spokój, bo jest ich b. mało. W końcu kupiłem nr 2 z mojej listy poszukiwań- b7 2.0T .Też jest ich mało, ale opinie są bardzo pozytywne. Jeśli chcesz coś alternatywnego, to 1.8T
  7. Jakby co mam do sprzedania 4,5 litra Motula 8100 X-clean 5w40 z bańki 5l do sprzedania. 0.5l poszło na dolewkę. Wysyłka gratis.
  8. Ponadto instrukcja do 2.0 TFSI 200PS podaje klasę ACEA A2 lub A3. Mobil ESP ma ACEA C2/C3, A3/B3/B4 oraz ACEA (spełnia wymogi testu silników) A5/B5 Poza tym Mobil 1 ESP Formula 5W-30 posiada następujące dopuszczenia producentów: Volkswagen (silniki benzynowe /silniki Diesla) 504 00 / 507 00 oraz Zalecany również do użytku w następujących aplikacjach : Volkswagen (silniki benzynowe) 502 00 / 503 00 / 503 01 Volkswagen (silniki Diesla) 505 01/ 505 00 / 506 00 / 506 01 Czyli można śmiało lać? Z tego co widzę, to cieszy się popularnością bardziej u "dieslowców", pewnie z racji ochrony PDF'a?
  9. A co panowie powiecie o tym do 2.0TFSI? http://www.mobil.com/Poland-Polish/Lubes/PDS/GLXXPLPVLMOMobil_1_ESP_Formula_5W-30.asp http://allegro.pl/mobil-1-esp-formula-5w30-5l-nowe-opakowanie-i1241452793.html czy ten? http://www.mobil.com/Poland-Polish/Lubes/PDS/GLXXPLPVLMOMobil_1_New_Life_0W-40.asp http://allegro.pl/mobil-new-life-0w40-5l-niemiecki-nowe-opakowanie-i1241452790.html Teraz mam Motula 8100 x-clena, ale sporo mi go łyka, wiec chce koniecznie zmienić, choć mam w domu bankę 4.5l tekiego Motula. Generalnie można zgłupieć: dzwonię do swojego mechanika- sprawdza ETKE i mówi że do mnie 5w30 w specyfikacji 503.00 lub 503.01 i że Mobil powinien być ok i poleca. Dzwonie do ASO, kiedyś mi Pan powiedział że ich nie obchodzi jaki olej zaleje, ma być w specyfikacji 502.00- 505.00 (chyba powiedział ogólnie). Dzwonię dziś a Pan (inny) mi mówi, że specyfikacja 504.00 (w serwisie leją Castrol SLX 5w30, 89 zł/l :gwizdanie:). Natomiast istrukcja obsługi auta mówi: LL 503 00, 504 00, zwykłe przeglądy 501 01, 502 00, 503 00, 504 00. Jak zadzwoniłem do IC i zapytałem o mobil ESP Formula 5w30, a parametrami najbardziej odpowiada, to mi powiedzieli, że to do diesla z PDF i że, katalog zaleca Castrola Edge 5w30, później Castrola 0w40 (jeśli nie pomyliłem) a następnie Mobila 5w30 (chu.. go wie jakiego) WTF Ja skłaniałbym się do tego Mobila 1 ESP Formula 5w30, co sądzicie? Jeździ ktoś na czymś takim?
  10. U mnie jest wręcz odwrotnie. Po odkręceniu korka oleju silnik zaczyna bardzo nierówno pracować a po przytkaniu ręką wlewu wręcz zasysa jak odkurzacz. 1. Czy to normalne, że w tych silnikach jest takie duże podciśnienie? Poza tym ma spory apetyt na olej. 1l/1800km, Motul x-clean 2.Czy jedno z drugim może mieć związek? Może coś z odmą, ale była sprawdzana. Zero błędów pod kompem.
  11. współczuje Nie no spoko, mam żonę i nie ma to nic wspólnego ze mną czy sytuacją. Po prostu ta "nuta"...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...