Skocz do zawartości

trelemorele

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O trelemorele

Informacje

  • Imię
    Mateo
  • Miasto
    KLB

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia trelemorele

0

Reputacja

  1. trelemorele

    Dobrzy chiptunerzy

    Stage1 dla 1.8T w okolicach Rzeszowa ktoś mi dobrze zrobi ?
  2. Jak bym miał drugi raz kompleksowo brać się za zawiechę w aucie to kupił bym Lema w takim sklepie, który ma dodatkowo warsztat i od razu im zlecił usługę wymiany wtedy w razie problemów oni zajmowali by się reklamacją. Dodatkowo patrzył bym na ręce mechanikom... Chciałem zaoszczędzić i kupiłem zestaw Moog wysyłkowo i zleciłem wymiane w warsztacie ale bez faktury. Teraz po 6 tys km. dolne banany są uszkodzone a z gwarancji d*pa.
  3. Moog banany stukają po około 6 tys. km. Guma w tulei popękana. Reszta wahaczy jak nowa. Chyba wymienię te banany już na Lema ...
  4. Z braku jakichkolwiek porad zaryzykowałem, kupiłem magiel o innym oznaczeniu numerów z innego roku produkcji który wizualnie wyglądał na taki sam i wszystko pasowało. Tak że informacja dla potomnych jest taka żeby kupować "na oko" !
  5. WItam. Moja przekładnia nie nadaje się do regeneracji. Nie mogę nigdzie znaleźć takiej samej. Firma od regeneracji rozkłada ręce a mój mechanik dostał już białej gorączki Potrzebuje pomocy w znalezieniu takiej samej lub potwierdzonych informacji czy i na jaki inny model mogę ją zamienić. Audi A4B6 2003r. 1.8T BFB zawias 1BV Oznaczenia z przekładni najlepiej odczytajcie sami ze zdjęć. Czy występuje problem aby podmienić ją na popularny ogólno dostępny model? Są różnice? Bo kazano mi szukać takiej samej? Sprawa bardzo pilna. Z góry dzięki za pomoc!
  6. Czy któryś zamiennik z alledrogo polecacie? Sporo jest w cenach + - 50zł
  7. Również myślę nad zmianą zawieszenia 1BV na coś miększego ale tak żeby nie podnosić zbytnio auta. Wymyśliłem, że kupię zamiennik amorków 1BE + Pro Kit Czy jeśli zakupię: -amortyzatory przód SACHS 558 297 tył SACHS 312 784 -sprężyny Eibach Pro Kit to osiągnę założenia i będę zadowolony ze zmiany? Czy dobre oznaczenia amorków podałem? Czy podczas zmiany nie będzie mi czegoś brakować coś jeszcze trzeba dokupić? Czy ktoś już "szedł tą drogą" ? Pozdrawiam.
  8. trelemorele

    Wahacze SKV

    Są dostępne zestawy dla A4 B6? Gdzie to kupię ?
  9. Podpowie ktoś gdzie kupie identyczny ciemny materiał jak w s line? Odkleja mi się zaraz za lampką na środku. Wymianę przeprowadze samemu mam trochę zdolności manualnych. Przeraża mnie tylko ilość pracy jeśli kolor okaże się inny i trzeba będzie dodatkowo oklejac slupki, kurtyny powietrzne itd. Wogóle jak się ma klejenie takiej gabki na działanie kurtyny powietrznej ktoś ma wiedzę na ten temat ?
  10. koito denso to bardzo dobra opcja jak już się kompletuje graty do przeróbki od zera (żarnik D2S). Ja z nadzieją że valeo wytrzyma wymiane żarników zakupiłem jako pierwsze żarniki D1S i je chcę teraz wykorzystać (a naprawdę bardzo ładnie świecą) Hella już zamówiona! z pol roczną gwarancją z jakiegos serwisu xenonowego. Pan potwierdził, że takie przeróbki się zdarzają największy problem to fizyczne dopasowanie helli do reflektora i uszczelnienie. Tak że rezanko niebawem...
  11. W valeo 4 pin jest również tylko zasilanie 2 piny są wolne. To samo w 12 pin. Przetwornica nie bierze udziału w samopoziomowaniu. Jak rozgryzę temat podmianki to zrobię chyba fotorelacje.
  12. 500 zł za rzeźbę w jednej lampie ? Kosmos. Na chwilę obecną po przeczytaniu całego internetu znalazłem dwa przypadki gdzie zmieniano przetwornice ori Valeo w A4 B6 na Hella. Jedna osoba nawet rzuciła symbolem Hella 5DV 009 000-00. (nowa 200zł sztuka) Chyba pójdę tą samą drogą. Zastanawia mnie tylko jaka jest różnica między Hella 5DV 009 000-00 a Hella 5DV 009 610-00 w przypadku adaptacji ich pod nasz żarnik D1S. Nie zawracał bym sobie tym głowy gdyby nie to, że te drugie znalazłem prawie nowe w cenie 200zł komplet. /edit; Odpowiem sobie sam. Ta druga ma inne zasilanie na 4 pin. Ta pierwsza powinna pasować ma 2 pin
  13. Rozmawiałem z http://hidserwis.pl/i nie dają mi gwarancji ze po naprawie przetwornic na żarniku o podwyższonej temp. barwowej jaki mam czyi Philips XenStart 2012 4850K nie spalą się one ponownie. Wg nich po naprawie przetwornic muszę zmienić żarniki na standardowe 4150-4300 K. Czyli koszta: Naprawa przetwornic 220 +/- 40 wysyłki + żarniki 460 w sklepie = 720 zł. Paranoja jakaś zwłaszcza że już wydałem na żarniki około 300 i używana przetwornice 210. Teraz to albo kupuję reflektory depo 2x H7 za niecałe 5 stów albo adaptuje jakąś inną przetwornicę. Tylko pytanie jaką. Uniwersalną z zestawu HID ? Coś było też o HELLA 5dv 009 000 00 ale strasznie niejasne info w tym temacie. Ktoś robił taką przeróbkę?
  14. No wlaśnie od niego kupiłem. Ale nie dopartywał bym się tutaj winy palników. Podobno jedna przetwornica valeo wytrzymuje życie jednego palnika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...