Skocz do zawartości

davidtentyp

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O davidtentyp

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia davidtentyp

1

Reputacja

  1. Dajcie już spokój z tym AC, nikt by nie wypłacił odszkodowania za auto do którego nie mamy dokumentów. Dobrze wiecie jakie mamy w kraju ubezpieczalnie... Bartek przykra sprawa z tą furką....
  2. Pomyśl o zamontowaniu wyłącznika, dużo nie kosztuje a samemu da radę zrobić. Kolega Bart-S wrzucił bardzo dokładną instrukcję. Koszt części nie powinien przekroczyć 500pln
  3. Kurde myślałem że w drugą stronę mniej rezania jest
  4. A jeśli mam chromowane i chciałbym się ich pozbyć? Tzn. Mieć takie jak wy przed wyrezaniem chromowanych Czy muszę kupić nowe listwy czy wystarczy zdjąć?
  5. Dzięki kolego, czyli w pomarańczowej kostce jutro sprawdzę napięcie po zamknięciu drzwi na brązowo/białym - czerwono/żółtym I działa!
  6. Może ktoś rzucić schemat od modułu oświetlenia do lampki podsufitki?
  7. Ogólnie na stykach oprawki nie ma napięcia po zamknięciu samochodu.
  8. Właśnie podłączyłem diody do oświetlania nóg do kabla z brązowo-białego, plus wziąłem z bezpiecznika telefonu. Problem taki że po zamknięciu drzwi diody przygasają lecz delikatnie się świecą. Napięcie jakie jest po zamknięciu samochodu to 4V. Na oprawkach żarówki w podsufitce jest 0V. Ktoś wie które to są kable w kostce od tej lampki?
  9. To jak koledzy z tym podłączeniem pod lampkę podsufitki? W którą kostkę z tych obok stopki na nogę trzeba się wpiąć i w które kable?
  10. U mnie dzieje się to samo, sprawdzałem u kumpla i też tak ma więc może to normalne w tych dieslach?
  11. Ja w tym tygodniu dobieram się do zrobienia oświetlenia przestrzeni nóg, właśnie myślę o podpięciu się pod bezpieczniki od oświetlenia kabiny, ewentualnie może z czujnika/włącznika otwarcia drzwi?
  12. Siemano ex zarządco. Fura fajna
  13. Bardzo fajna modyfikacja ale mam pytanie, dlaczego płytkę zlutowałeś odwrotnie? Czyli tam gdzie powinny być luty są diody?
  14. Tzn auto jest z roku 2003. Od początku wyglądało to tak, bez pojęcia do będzie potrzebne zacząłem gromadzić graty. Kontrolka jedyna jaką znalazłem to była właśnie do lampki podsufitki (dodatkowo wsadziłem dwie diody na styl pakietu oświetlenie i też świecą). Podłączyłem kontrolkę i po przekręceniu kluczyka zaświecała się i gasła. Następny krok szukanie wyłącznika, też trafiłem pierwszy lepszy z Audi przyszedł i nadeszła pora szukać wiązki schowka. Tutaj skusiłem się na ASO. Po podpięciu wyłącznika wywalało błędy i świeciły się kontrolki (w podsufitce, na zegarach AIR BAG). Następnie podłączyłem VAG COM 311 (z interfejsem POLSKI VAG USB) przekodowałem i kontrolki zgasły, skasowałem błędy i śmiga. Fotki później pstryknę i bez problemu będziesz mógł je wykorzystać bo chyba nigdzie na polskim forum nie ma opisanej tej modyfikacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...