Skocz do zawartości

Arielito

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Arielito

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Arielito

0

Reputacja

  1. bieżnik ten sam a nazwa inna bo to idzie z jednej linii produkcyjnej chińczyka , zmiana nazwy idzie ze zmianą importera , taki myk handlowy , podpisujesz umowę z chniolem że będziesz jedynym importerem na dany kraj no i jesteś , gumy sie nie sprzedają to po dwóch trzech latach przestajesz importować :/ a następnemu według umowy nie mogą sprzedawać tego samego produktu , no to myk zmiana nazwy , roadstone'a importował HART ale się wycofuja abo już wycofali więc nexena ma ktoś inny ( nie wiem kto bo za tym trudno nadążyć ) ale to ta sama opona
  2. wyplata w 30 dni, tak jak pisze OLO_GDA a dłuższy (90dniowy) termin mają tylko w uzasadnionych przypadkach na każde Twoje pismo muszą odpowiedzieć w ciągu 14dni roboczych nie bój się całkowitej , wcale tak źle nie musisz na tym wyjść , poczekaj aż będziesz widział konkretne kwoty , od każdego dnia powyżej 30tego od zgłoszenia lecą ustawowe odsetki jakieś 12% więc lepiej niż jakakolwiek lokata bankowa gdzie to likwidujesz ?? w HDI Katowice ??
  3. sam kiedyś paliłem ale rzuciłem , bo mi się paczka skończyła i do dziś jakoś nie kupiłem następnej dla mnie te E-fajki to lipa jakaś , czterech znajomych próbowało , jeden namawiał drugiego i każdy był zachwycony ale tylko przez pierwsze 2-3mce , potem powrót do "analogów" u wszystkich czterech
  4. żywotność przetwornic określona przez producenta to 2000godzin pracy , jasne że ich padanie przy wymianie żarnika to nie reguła bo żaden z producentów nie mówi ile powyżej tych 2000godz będą jeszcze pracować , przy D1S "nadwyrężoną" przetwornicę "dobija" nowy zapłonnik jeśli ta jest już z dużym przebiegiem , kupując używane auto nie wiemy ile auto jeździło po niemieckich drogach z włączonymi a raczej wyłączonymi światłami , 2000godzin w niemcowie a u nas to zupełnie co innego , każdy wie że tam nie ma obowiązku jazdy na światłach cały rok HID'ów do wersji D1S jeszcze nie widziałem , drodzy forumowicze , żarników ( żarówek ) ksenonowych jest ze 4 rodzaje , producenci układów ksenon ( valeo , hella , bosch , marelli ) stosują różne rozwiązania , każdy swoje , każde z nich ma jakieś zalety i wady , ja piszę tylko o układzie valeo z D1S bo ten temat zgłębiłem 2000godz - w moim przypadku kiedy założyłem nowe żarniki i przetwornice 2000godz to czas którego nie wykorzystam , tzn.nie będę już wymieniał tych elementów bo prędzej zmienie auto
  5. powodzenia w pozytywnym zakończeniu sprawy pisz skargi do ich konkretnego komisariatu i do komendy wojewódzkiej wysyłaj te same skargi ,nawet jak będą chcieli zatuszować to u siebie to dostaną po głowie z góry , kiedyś miałem taki numer ... 0-800.... do składania skarg na policję , poszukam jutro i dopiszę jak znajdę
  6. w B6 to reflektory valeo i żarówki D1S , tak ?? jeśli masz taki zestaw to niestety przerabiałem po wymianie żarników (PHILIPS) po tygodniu padła jedna przetwornica a po następnych 5dniach druga , kilka dni przyszło mi jeździć na przeciwmgielnych rozmawiałem z wieloma osobami na ten temat (znajomi mechanicy , kumple z samochodówki pracujący po różnych serwisach i elektronicy ) , bo zakup dwóch żarników i dwóch przetwornic trochę zabolał , chciałem wiedzieć czy to ja mam jakiegoś szczególnego pecha czy to norma i wyszło że przy D2S gdzie zapłonnik jest w przetwornicy takie rzeczy praktycznie się nie zdarzają , nawet przy wymianie żarników (żarówek) na chińskie , przy D1S (Philips lub Osram) usterka przetwornicy następowała powiedzmy w 6 na 10 przypadków (więcej niż połowa) [br]Dopisany: 11 Styczeń 2010, 23:56_________________________________________________aha , jak ktoś będzie miał problem z przetwornicami do reflektorów valeo to informuję że na luzaku można zastosować 4pinowa przetwornicę w miejsce 12pinowej (4pinowe są tańsze) ostatnia cena 299zł
  7. Pracuje na warsztacie niezależnym ponad 10lat. Beru montuję od zawsze i nigdy nie było żadnego problemu tak ze świecami zapłonowymi jak i z żarowymi. Ten post jest o świecach żarowych więc do nich się odniosę. 90% wyciąganych "oryginałów" niezależnie od marki to Beru niezależnie czy samochód jest z koncernu niemieckiego , francuskiego czy japońśkiego. Takie "oryginały" wymienia się przy przebiegach grubo powyżej 100tys.km więc jakość Beru przedstawia się sama. Według mnie jest bez zarzutu. Spokojnie polecam tym bardziej przy takiej różnicy w cenie jaką podajesz.
  8. Witam. Pracuje w Bytomiu, mieszkam chwilowo w Zabrzu. Audi A4 w moim garażu od 2miesięcy , wcześniej Golf III Variant Syncro 1,9TDI. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...