Skocz do zawartości

Piter504

Pasjonat
  • Postów

    101
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Piter504

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Felgi z Q5, oponki oryginał 235/45 r17, zawieszenie -2cm?(?) Już nie pamiętam ale nisko bo to Ori S-Line
  2. wtryskiwacze tak mogą robić, sterujący jak padał to tak miałem przy ruszaniu lub w trakcie. do tego masa innych tematów. pamiętaj też ze czyszczenie EGR nie znaczy ze jest sprawny
  3. jako ciekawostka powiem że jeden gość kiedyś chciał zaoszczędzić wiec w takiej sytuacji wyciąłem mu resztki tej obejmy i został na 2 pozostały. bak mu nie wypadł do dzisiaj a nie mógł kupić dobrej używki. dla ciebie najłatwiej będzie dorobić z płaskownika to żadna filozofia byle pod śrubę zaklepać blachę podwójnie i dopasować kształt by podtrzymywała bak
  4. Tylko VAG prawdę ci powie. tu możemy wróżyć z fusów. stawiam na czujnik ciśnienia lub sprzęgło sprężarki
  5. wystarczy wymienić wiatrak i łożysko jeśli jesteś pewny że masz dobre sprzęgło. jednak kupując zestaw masz mniej pracy przy wymianie. na przyszłość uważaj z takim wiatrakiem i odłamywaniem łopatek bo mi gdy tak się zrobiło następnego dnia wentylator rozleciał się w uszkodził chłodnice bo nie miałem czasu na naprawę dzień wcześniej.
  6. Piter504

    Ramka radia

    możesz zrobić to z klimy be kłopotu. ważna jest wysokość a reszta to rzeźba. zwróć uwagę ze nad przyciskami klimy na zdjęciu masz na oko 1mm do konca panelu od góry zaś przy radiu 2 mm. moja teoria to klima przecięta na pół i łączona u spawacza plastików póżniej szpachla i malowanie a efekt widzisz. inna opcja to oryginalna zaślepka radia. gdy ktoś uparł się ze nie chce radia to w starszych dawali oryginalna zaślepkę z logo i numerem. jak miałem a4 98rok to taka był. jednak w liftach nie widziałem nigdy(w sumie chore byłoby dawanie auta bez radia gdy klima jest standardem) ale może była i zrobili podobna by nawiazywała do klimatronika. swoja drogą fajny efekt osiągnięto.
  7. jak wymieniasz w warsztacie i bulisz za pracę rozważ febi/reuville. w moich doświadczeń wynika że przebiegi są kilka razy wyższe niż na najtańszych. Ewentualnie znajomy w hurtowni ma nową markę Kamoka, generalnie jak to nowość starają się trzymać poziom. teść kupił za 600zł i chyba 3 rok lata ale mnie jakoś nie przekonują te tanie nawet gdy sam skręcam to szkoda pracy bo na sezon wystarczą i znowu dłubanie
  8. ja na tulejach febi zrobiłem 80-100tysiecy wiec całkiem ładny przebieg. następne założyłem lemfordery ale jak robisz sam to nie wiem czy nie lepiej założyc febi i wrócić do tematu po tych 100tyś tak wymyśliłem ostatnio po zrobieniu tulei w dwóch autkach.
  9. kiedyś miałem tak że po wyjęciu na licznika na dłużej przestał mi pokazywać. wtedy wystarczyło zresetować licznik przez odłączenie aku lub wyjęcie zielonej(jak dobrze pamiętam) wtyczki na 5 sek. próbuj nie zaszkodzi.
  10. 1. jak cieknie nagrzewnica szyby parują strasznie a o tym nic nie mówisz i czuć wyraźny zapach płynu. jednak bez ubytków raczej nie to, po trasie mógł łyknąć jeśli nie masz nowej uszczelki pod głowicą. 2. plastik podszybia który pokazujesz ma śrubkę wkręcają poza filtrem(na skraju obudowy) wiec nawet gdyby się sączyło po niej spłynie na zewnątrz. 3. obudowa w którą wkładasz filtr powietrza ma od spodu uszczelkę która jak ktoś grzebał pewnie nie jest szczelna i może to tam 4. z doświadczenia wiem że jak w grodzi jest rzeźba i silikon cieknie tam. wydłub silikon jak podjrzany, jeśli pod nim będzie syf i wilgoć to masz. 5. przy tunelu na tej stronie masz odpływ klimatyzacji wyprowadzony na zewnątrz(chyba że klima dokładana wtedy mogli zostawić by lało do wnętrza) może jeśli zasyfił/pękł przewód i woda wpłynie do środka. uwierz mi auto potrafi byc zalane od tego. jednak nie ma efektu gdy wyłączysz klimę 6. jak potrafisz najlepiej zdemontować próg i schowek skoro dość mocno go zalewa próbuj polewać wężem i obserwować. tak też możesz sobie poradzić i zobaczysz wszystko. tyle wymyśliłem powodzenia
  11. zaczyna się od doły ponieważ tam masz najszerzej i łątwo chwycić palcami i ciągniesz do góry łapiąc za częśc od strony szyby. mocowana jest na listwie nitowanej do słupka na wcisk. możesz też podważąć od strony dachu ale to już ostrożnie bo uszczelka wąska i łatwo o zadrapanie. ja odkąd w jedym aucie zobaczyłem korozje przez syf który się zebrał zaglądam często i każdemu to radzę
  12. ja mam minikamerkę i możliwość zajrzenia do odbłyśników bez demontażu. popytaj może ktoś tez taka ma. wtedy się dowiesz jak wygląda wnętrz ale odbłyśniki mogą zabrać masę światła. bez nich masz klapę wiec to raczej ten problem tym bardziej na sprzedaż nikt ich nie regenerował. ewentualni przełóż żarnik motocyklowy to sprawdzisz róznice przy okazji. może jakiś chiński lub podrobiony masz różne rzeczy możesz nabyć spytaj gościa który bixy rzeźbi on zbiera dobre odbłyśniki na sprzedaż/regeneracje. kupisz tanio drugie tylko stracisz cały wieczór na zabawę z nimi
  13. tanie zestawy mają jeden minus przy myciu auta pianą aktywną(lub po prostu starzeją się szybciej) po roku listwa tego typu jest matowa i gubi czerń a ori to czarny połysk po 10 latach. zmieniłem jedna i wygląda fatalnie ponieważ żuca się w oczy, komplet też nie pomoże ponieważ osłona progu też jest połyskliwa do tego listwa na błotniku zawsze zostaje. jedynie jakieś czernidła do plastiku ratują sprawę. jednak cena jest super i mimo krytyki nie zamierzam wymieniać ich na ori. Acha jeszcze trzymanie na klipsach jest słabe ponieważ już po miesiącu listwa nie przylega idealnie jak do drzwi patrząc z góry. po prostu widzisz gdzie jest klips ponieważ tam trzyma idealnie a pomiędzy delikatnie odstaje. ori jak założyłem w drugim aucie po 4 latach przylegała przyciśnięta jak nowa. ale to już szczegół widoczny gdy długo siedzisz przy aucie jednak mam nadzieje że wyczerpująco podjąłem temat
  14. w przedlifcie masz wkładkę w drzwiach pasażera. nie jestem pewien ale powinna pasować. wystarczy zamienić. i tak do drzwi kierowcy musisz się dobrać wiec rozbierz jeszcze pasażera i zrób zamianę. szrot w pobliżu nie jest potrzebny ponieważ wiele szrotów znajdziesz na allegro wystarczy popytać i będzie znacznie taniej niż w linku który wstawiłeś
  15. kolega raczej ma przedlifta. w fl masz zawsze pilot wiec rzadko się zdarza że nie dostaniesz się wcale. ja w przedlifcie jesienią zawsze smarowałem smarem do zamków ze specjalnym aplikatorem lub płynem hamulcowym- lepszy niż wd ponieważ konserwuje na dłużej. lejesz wewnątrz + na zewnątrz bo czasem tam zamarza gdy wciskać nie możesz. sprawdź też czy zapadka zasłaniająca otwór na kluczyk działa. mi w 2 letnim aucie zatrzymała się w pozycji otwartej i zanim się spostrzegłem zamek zamykał się jak w czołgu mimo ze auto nowe. czyszczenie wkładki pomaga ale z doświadczenia wiem że zamiast rozbierać i wyciągać wkładkę lepiej smarować i okresowo wkładać kluczyć by wkładka pracowała. taki system wystarczy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...