Skocz do zawartości

Cugar

Pasjonat
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Cugar

Osiągnięcia Cugar

0

Reputacja

  1. Już powinno być po operacji, już się nie mogę doczekać jaki wynik. Na allegro dostępne są identyczne naklejki wspomagające Roberta w powrocie do zdrowia jakie znalazły się na bolidzie R31. Moje audi będzie jeździło z tą naklejką. Każdy chce z czegoś żyć, a mnie mała rzecz a cieszy Ale koleś z ta domena no to już idiota totalny
  2. Jest jeszcze lepsze, nie tylko renault ale także znaczna ilość pozostałych zespołów m.in McLaren, chwała im :notworthy: http://www.f1today.nl/fotos/11325.html
  3. Napisałem wyraźnie że po wymianie baterii dalej nie reaguje, auto się nie zamyka ani nie kreci rozrusznik.
  4. Witam. Mam ogromny problem. Mam takie oto zabezpieczenie w samochodzie że przed odpaleniem auta muszę nacisnąć guzik na pilocie aby rozrusznik się kręcił. Jeśli nie nacisnę mogę sobie kręcić i rozrusznik ani drgnie. No i wczoraj pilot odmówił posłuszeństwa. Pilot również tym samym guzikiem zamyka i otwiera samochód (pilot jedno przyciskowy). Baterie wymieniłem i nic więc chyba jednak uszkodzenie. Dobrze że to w domu, no ale właśnie co teraz? Czy jest możliwość jakoś Vag-iem sprawdzić co to zabezpieczenie i ewentualnie go zdjąć? Czy raczej jestem skazany na wezwanie jakiegoś fachowca??
  5. Cugar

    Wypadek samolotu

    Tutaj widać mgłę, szok przeżyłem, jestem w pracy i nawet nie chce mi się na wydział wychodzić... Niech spoczywają w pokoju. [*][*][*] http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80277,7752546.html?i=5
  6. W moim: -20, ultimate, świece Beru, auto 15 letnie, pali od strzała. Dodatek jakiś stosuje co 5000 km. Po odpaleniu czekam do pyknięcia przykaźnika i w drogę, zagrzać się ma ciężko, ale myślę że dlatego iż świece dogrzewające nie działają, przy takich temp. na zewnątrz silnik osiąga tylko 70, 80 stopni. 2000 rpm przekraczam tylko kiedy silnik osiąga 60 stopni.
  7. Przede wszystkim kolego popraw temat, bo warn od moda murowany. Co do napinacza nie koniecznie musi być do wymiany. Ja miałem podobny problem, przy odpalaniu samochodu zwłaszcza w zimne dni spod maski odzywało się stado świerszczy. Rozkręciłem napinacz i się okazało że na prowadnicy była rdza. Wyczyściłem ładnie, zakonserwowałem WD-40 i latam tak już 10 miesięcy.Nie wiem jaki napinacz jest w AHH, ale w 1Z to nie jest skomplikowane.
  8. Kolego to nie studenci tylko pracownicy domu mediowego Mindshare szpece od reklamy A wyglądają jak studenci...
  9. http://christmas2009.mindshare.pl/ Studenci wymiatają
  10. Mogę nie mieć racji, ale u mnie nastawienie kąta pomogło, to tylko sugestia
  11. Ja jednak obstawiam kąt wtrysku. To jest pierwsze co sprawdź, mam identyczną furę i to było problemem. I od tego bym zaczął rezanie. Nie wiem czy mam rację ale jeszcze wg mnie mogą to być końcówki wtryskiwaczy.
  12. Popraw swój temat wg regulaminu. Co do szumu wskazuje to na łożysko dociskowe. Ja też wymieniłem kompletne sprzęgło na LUK i mam ten sam podobny objaw, autko szumi po odpaleniu na wolnych obrotach ale na wyższych się uspokaja i spisuje się całkiem nieźle. Więc się tym nie przejmuje. Co do osiągów to niestety nie jestem w stanie pomóc.
  13. Witam. Problem jak w temacie. Od jakiegoś czasu podczas odpalania i gaszenia autka przy prawym kole pojawiał się dziwny stukot. Podczas jazdy stukot był słyszalny na wybojach i podczas hamowania. Podjechałem do mecha no i po diagnozie dolne wahacze do wymiany. Od razu wymieniłem komplet po lewej i prawej stronie. Przez tydzień był spokój i dzisiaj znowu nagle podczas odpalania stukot tylko że tym razem bardzo głośny, obijanie metalu o metal. Oglądnęliśmy z teściem spód i nic, zaczęliśmy więc wszystkim szarpać i jedyne co odkryliśmy to luz na półosi, i co dziwne luz w przód i w tył samochodu. Pytanie moje co się tam mogło poluzować i jeśli ktoś robił, to jakie koszty mnie znowu czekają, dodam że luzu na lewej półosi przy skrzyni brak. Brak jest również wycieków przy wejściu półosi. Edit: Koledzy poradźcie coś bo nie chcę się do tego od zera zabierać...
  14. No a nie jest to czasem normalny objaw zanim płyn nie zostanie napompowany do zaworów? Każdy silnik z hydraulicznymi zaworami na początku głośno klekocze, zawsze tak jest jak dłużej postoi, ja też tak mam i uważam to za normalny objaw.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...