
blejzer
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O blejzer

Informacje
-
Imię
Robert
-
Miasto
Żołynia
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2013
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CJCD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Drogi zdefiniowane są na podstawie wgranych map w nawigacji, ich aktualność zależy od aktualności wgranych na dysk MMI map, natomiast Google earth jest nakładką "wizualną" na mapy w nawigacji i dane do "wizualizacji" terenu są zaciągane on-line (część trzymana jest w cache'u MMI)
-
Dzięki, całość przeczytałem, natomiast dalej nie wiem co jest złego we wcześniejszym i częstszym wypalaniu filtra. I może pytanie do osób które zrobiły downgrade jaki wpływ miało to na dynamikę silnika i spalanie?
-
Ok, ale co złego z tym wcześniejszym wypalaniem? Sorry ale nie znam tematu. I jeszcze jedno pytanie czy ten downgrade softu wpływa również na spalanie i osiągi (chodzi mi głównie o moment obrotowy)?
-
Jak jest cel downgrade'u softu? Pytam ponieważ posiadam ten sam silnik i kupiłem już po aktualizacji softu związanego z disel gate
-
A jak rozróżnić podróbkę od oryginału? Może ktoś kupował świece beru na aukcji http://allegro.pl/swiece-zarowe-vw-audi-seat-skoda-1-9-tdi-beru-97mm-i5067350279.html i może coś więcej powiedzieć, firma ma bardzo dużo pozytywnych komentarzy, jednak cena świecy dwa razy niższa niż na podanej w poście wyżej oryginalnej świecy.
-
Rozpiska pinów w pomarańczowej kostce w słupku A
blejzer odpowiedział(a) na Marynarz____ temat w Audi
Raczej chodziło mi o piny w pomarańczowej kostce T17f -
Rozpiska pinów w pomarańczowej kostce w słupku A
blejzer odpowiedział(a) na Marynarz____ temat w Audi
Na moje oko to piny nr 1 nr 2 "dostarczają" prąd do oświetlenia wnętrza. Na którym jest zasilanie a na którym masa to nie pamiętam, najprawdopodobniej zasilanie jest na pinie nr 2. Nie będzie to miało większego znaczenia w przypadku zwykłych żarówek. -
Błąd kontrolki zużycia klocków hamulcowych na FIS w A4 B6/B7
blejzer odpowiedział(a) na rados90 temat w Audi A4 B6/B7
Ja już dwa lata jeżdżę z tą kontrolką zapaloną, zrobiłem z 30 tyś km i jak dzisiaj zmieniałem koła to oglądałem klocki, spokojnie jeszcze do wiosny dociągnę. Ogólnie to trochę bez sensu tak wczesne świecenie kontrolki, z tym że ja się już do niej przyzwyczaiłem . -
U mnie najprawdopodobniej także nie działa lub nie ma tego wynalazku. Codziennie ostatnio rano jadę do pracy i zaczyna cokowiek grzać na ciepło, gdy klimatronik wlączy wentylator na drugą kreskę (tak po 1,5 - 2 km).
-
Lokalizację czujników możesz podglądnąć tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=45015.0
-
Witam, ja zauważyłem u siebie podobne objawy jak MarAgaEBE, z tym że to pierwsza zima podczas której jeżdzę audi B6. Wczoraj przeprowadziłem mały test: temp na zewnątrz wg wskazań od - 10 do -12 st C. w trakcie całego testu, jazda po drogach mocno ośnieżonych, prędkość max. 80 km/h, zwykle okolice 50-60km/s, obroty do 2k, jazda spokojna i tak: - odpalam i jadę z wyłączonym klimatronikiem, po około 8, może 10 km, mam na zegarach 90 st. C i temperatura płynu sie utrzymuje, czasem delikatnie ale to dosłownie o włos odbiega od "pionu". - zatrzymuje się i powolutku temp spada około 1 - 2 mm od pionu i tak się utrzymuje, jadę dalej i ponownie dobija do 90 lub bardzo blisko - ponownie postój i włączam klimatronik na 22 st C (zmarzłem już wystarczająco) - klimatronik dobiera prawie max obrotów wentylatora, temperatura leci na 70, przez moment nawet troszkę niżej - ponawiam jazdę, obroty niskie, około 1800 - temperatura na zegarach wzrasta do połowy przedziału pomiędzy 70 a 90, obroty wiatraka powolutku spadają, - po dłuższej jeżdzie klimatronik pracuje na 5 lub 6 kreskach wentylatora, na zegarach połowa zakresu pomiedzy 70 a 90, pomimo że autko rozgrzane to nie może dobić do 90. - wyłączam klimatronik - temp wędruje na 90 i się tam utrzymuje, ponowne włączenie klimatronika i ustawienie go na 4 kreski powoduje spadek o około 2mm od pionu na zegarach Tak więc u mnie na pewno klimatronik przy tak dużej różnicy temperatur "odbiera" ciepło z silnika jednak to nie wyklucza uszkodzonego termostatu. Pozdrawiam
-
Wymieniałem mechanizm w dzwiach pasażera i niestety musiałem wyjąć ramę z szybą a następnie wykręcić mechanizm. Mechanizm kupiłem także na allegro z tym że oryginał z jakiegoś rozbitka.
-
[B6 AVJ] Proszę o pomoc przy doborze przełącznika szyb przednich - ETKA potrzebna
blejzer odpowiedział(a) na peya81 temat w Audi A4 B6
Witam, zamierzam kupić przełąnik od B7 o numerze 8E0 959 851 A do mojego modelu B6 z końca 2003 roku, ETKA pokazuje iż ma to być przełącznik 8Z0 959 851 C, czy nowo zakupiony przełącznik będzie pasował do mojego modelu? Pozdrawiam -
Witam wszystkich grupowiczów, od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem A4 B6, mieszkam w powiecie łańcuckim. Pozdrowienia dla wszystkich miłośników marki AUDI.