Skocz do zawartości

blejzer

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O blejzer

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Żołynia

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia blejzer

0

Reputacja

  1. Drogi zdefiniowane są na podstawie wgranych map w nawigacji, ich aktualność zależy od aktualności wgranych na dysk MMI map, natomiast Google earth jest nakładką "wizualną" na mapy w nawigacji i dane do "wizualizacji" terenu są zaciągane on-line (część trzymana jest w cache'u MMI)
  2. Dzięki, całość przeczytałem, natomiast dalej nie wiem co jest złego we wcześniejszym i częstszym wypalaniu filtra. I może pytanie do osób które zrobiły downgrade jaki wpływ miało to na dynamikę silnika i spalanie?
  3. Ok, ale co złego z tym wcześniejszym wypalaniem? Sorry ale nie znam tematu. I jeszcze jedno pytanie czy ten downgrade softu wpływa również na spalanie i osiągi (chodzi mi głównie o moment obrotowy)?
  4. Jak jest cel downgrade'u softu? Pytam ponieważ posiadam ten sam silnik i kupiłem już po aktualizacji softu związanego z disel gate
  5. A jak rozróżnić podróbkę od oryginału? Może ktoś kupował świece beru na aukcji http://allegro.pl/swiece-zarowe-vw-audi-seat-skoda-1-9-tdi-beru-97mm-i5067350279.html i może coś więcej powiedzieć, firma ma bardzo dużo pozytywnych komentarzy, jednak cena świecy dwa razy niższa niż na podanej w poście wyżej oryginalnej świecy.
  6. Raczej chodziło mi o piny w pomarańczowej kostce T17f
  7. Na moje oko to piny nr 1 nr 2 "dostarczają" prąd do oświetlenia wnętrza. Na którym jest zasilanie a na którym masa to nie pamiętam, najprawdopodobniej zasilanie jest na pinie nr 2. Nie będzie to miało większego znaczenia w przypadku zwykłych żarówek.
  8. Ja już dwa lata jeżdżę z tą kontrolką zapaloną, zrobiłem z 30 tyś km i jak dzisiaj zmieniałem koła to oglądałem klocki, spokojnie jeszcze do wiosny dociągnę. Ogólnie to trochę bez sensu tak wczesne świecenie kontrolki, z tym że ja się już do niej przyzwyczaiłem .
  9. U mnie najprawdopodobniej także nie działa lub nie ma tego wynalazku. Codziennie ostatnio rano jadę do pracy i zaczyna cokowiek grzać na ciepło, gdy klimatronik wlączy wentylator na drugą kreskę (tak po 1,5 - 2 km).
  10. Lokalizację czujników możesz podglądnąć tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=45015.0
  11. Witam, ja zauważyłem u siebie podobne objawy jak MarAgaEBE, z tym że to pierwsza zima podczas której jeżdzę audi B6. Wczoraj przeprowadziłem mały test: temp na zewnątrz wg wskazań od - 10 do -12 st C. w trakcie całego testu, jazda po drogach mocno ośnieżonych, prędkość max. 80 km/h, zwykle okolice 50-60km/s, obroty do 2k, jazda spokojna i tak: - odpalam i jadę z wyłączonym klimatronikiem, po około 8, może 10 km, mam na zegarach 90 st. C i temperatura płynu sie utrzymuje, czasem delikatnie ale to dosłownie o włos odbiega od "pionu". - zatrzymuje się i powolutku temp spada około 1 - 2 mm od pionu i tak się utrzymuje, jadę dalej i ponownie dobija do 90 lub bardzo blisko - ponownie postój i włączam klimatronik na 22 st C (zmarzłem już wystarczająco) - klimatronik dobiera prawie max obrotów wentylatora, temperatura leci na 70, przez moment nawet troszkę niżej - ponawiam jazdę, obroty niskie, około 1800 - temperatura na zegarach wzrasta do połowy przedziału pomiędzy 70 a 90, obroty wiatraka powolutku spadają, - po dłuższej jeżdzie klimatronik pracuje na 5 lub 6 kreskach wentylatora, na zegarach połowa zakresu pomiedzy 70 a 90, pomimo że autko rozgrzane to nie może dobić do 90. - wyłączam klimatronik - temp wędruje na 90 i się tam utrzymuje, ponowne włączenie klimatronika i ustawienie go na 4 kreski powoduje spadek o około 2mm od pionu na zegarach Tak więc u mnie na pewno klimatronik przy tak dużej różnicy temperatur "odbiera" ciepło z silnika jednak to nie wyklucza uszkodzonego termostatu. Pozdrawiam
  12. Wymieniałem mechanizm w dzwiach pasażera i niestety musiałem wyjąć ramę z szybą a następnie wykręcić mechanizm. Mechanizm kupiłem także na allegro z tym że oryginał z jakiegoś rozbitka.
  13. Witam, zamierzam kupić przełąnik od B7 o numerze 8E0 959 851 A do mojego modelu B6 z końca 2003 roku, ETKA pokazuje iż ma to być przełącznik 8Z0 959 851 C, czy nowo zakupiony przełącznik będzie pasował do mojego modelu? Pozdrawiam
  14. Witam wszystkich grupowiczów, od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem A4 B6, mieszkam w powiecie łańcuckim. Pozdrowienia dla wszystkich miłośników marki AUDI.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...