Skocz do zawartości

daro5

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O daro5

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia daro5

0

Reputacja

  1. Witam Prośba o analizę logów, samochód to A4 B5 1.9 TDI AJM samochód pali normalnie na ciepłym czy zimnym silniku, tylko niekiedy brakuje mu mocy i ostatnio wzrosło zużycie paliwa. Niedawno wymieniałem rozrząd i po wymianie na wolnych obrotach było odczuwalne na kierownicy większe niż zazwyczaj drżenie ale po logach dynamicznych drżenie zmalało. Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_7759af.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_BT46uO.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_gEG69t2.html Grupy 004, 007, 013: http://vaglogi.pl/log-004_007_013_mUYGM5m.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_qu9sB.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_8ZRZA0.html Grupy 010, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-010_018_023_mv69g.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_e88LZGW.html
  2. daro5

    Jaki warsztat Katowice

    Witam jaki warsztat polecacie w Katowicach lub okolicy, muszę wymienić nagrzewnice bo cieknie i parują szyby a nie mam szczęścia do warsztatów
  3. Dzięki!!! Ale nic mi to nie dało bo angielski to nie jest moja mocna strona. Więc pozostaje mi wierzyć Ci na słowo, tym bardziej że nikt inny się nie wypowiedział. Jeszcze raz dzięki.
  4. Dzięki !!! Pewnie mi nie zdradzisz skąd posiadłeś tą wiedzę?
  5. Tak chcę zrobić tylko nie wiem jakie mam kupić, żeby nie wyszło że będzie się jeszcze gorzej jeździło. Bo z tego co się dowiedziałem czytając na forach rodzai tych sprężyn jest całe mnóstwo. I jak widzę to nikt nie ma pojęcia jakie powinny być w tych autach powkładane, chodzi mi o kolory kropek w zależności od rodzaju zawieszenia i grupy wagowej a bez tych wiadomości to ciężko się na coś zdecydować by nie pokpić sprawy. Myślałem już o salonie audi może tam po numerze vin coś więcej powiedzą.
  6. A czemu nie takie http://allegro.pl/audi-a4-vw-passat-b5-sprezyny-zawieszenia-przod-i2068323263.html[br]Dopisany: 18 Luty 2012, 19:06_________________________________________________Widzę Panowie że macie równie duży problem z tymi sprężynami co ja, skoro nikt nie odpowiada. To może z innej beczki Kto z okolic Katowic chciał by obniżyć o jakieś 30mm autko to chętnie się zamienię, ja mam prześwit teraz pomiędzy błotnikiem, a kołem około 35mm.
  7. Tak czarne. Jeszcze nie wiem jakie mam bo teraz i tak jest wszystko oblepione śniegiem i nie wiem czy coś zobaczę. Ale jest pytanie jakie powinienem mieć? Bo jak będę wiedział jakie to może skuszę się szukać tych kolorów pomimo wszystko. A tak na marginesie skąd kolego będziesz wiedział czy kolory będą odpowiednie, masz jakiś katalog czy co? Bo jeżeli się okaże że z kolorami wszystko porządku to w tedy znów będę potrzebował pomocy żeby dźgnąć autko, bo to że robię za pług to "pryszcz" ale że niszczę samochód to mnie krew zalewa już połamałem osłonę silnika , urwałem zabezpieczenie te na wypadek urwania tłumika (taka blacha aluminiowa) i co chwile haczę o podłogę na tzw. śpiących policjantach. [br]Dopisany: 18 Luty 2012, 16:14_________________________________________________No i dałem się namówić - poszedłem sprawdzić. I okazuje się że sprężyny zostały wymienione na obniżające firmy Eibach KBA 90492. Więc ponawiam moje pytanie jakie kolory sprężyn były włożone oryginalnie.
  8. Witam Pomyślałem że może tutaj na tym forum ktoś ma lub wie jakie kolory na sprężynach zawieszenia odpowiadają grupie wagowej. Szukam w internecie i tutaj już w istniejących wątkach lecz nic nie umiem znaleźć - możliwe że źle szukam. Pytam bo po kodach dowiedziałem się że mam zawieszenie 1BA, a sprężyny tył : OYF - czyli 1245kg - 1299kg , a przód OJG 1329kg - 1428kg, lecz nigdzie nie umiem znaleźć jakie mają mieć kolory. Problem mój bierze się stąd że autko bardzo jest nisko zawieszone i nie wiem czy ktoś kombinował ze sprężynami czy po prostu siadł. A może tak ma być czyli tak go wypuścili oryginalnie z fabryki bo auto na Niemiecki rynek produkowane. Proszę o pomoc
  9. Dzięki. Jutro spróbuje! Myślałem że ta osłona z rozrządu jest w całości i ciężko by ją było z powrotem założyć nie chciałem ruszać. Jeszcze raz dzięki wam za szybką odpowiedź - super Może teraz się uda!?
  10. Witam Trochę minęło od ostatniego wpisu ale spróbuję może ktoś przeczyta. A mianowicie chodzi mi o wyciągnięcie wentylatora bez demontażu przedniego pasa. Jak to zrobiliście? Wiem że dużo osób pisze że nie trzeba, ale czy na pewno w samochodach z silnikiem AJM. Przyznam się że wczoraj próbowałem i niestety porażka za żadne skarby nie chce wyjść dołem nie ma szans, a górą jest trochę za ciasno boję się że coś połamię, a może za mało rzeczy odkręciłem: - górna osłona silnika - dolna osłona silnika - przewód do filtra powietrza Myślę że może trzeba odkręcić reflektor lub ściągnąć zderzak i przynajmniej poluzować przedni pas. Jeśli się mylę lub coś źle robię, dajcie znać chyba że dysponujecie jakimś linkiem do opisu bo ja od dwóch dni szukam i nie mogę znaleźć, ale z silnikiem AJM.
  11. A jaki klucz użyłeś bo ktoś pisał że to imbus z dziurką. Tylko jaki numer gdybyś podał. Może da się przewiercić.
  12. Wolał bym kupić oryginalny w ASO niż castrol bo on jest rozlewany u nas. A jeśli chodzi o specyfikację VW to może nie opłaca się o nią starać bo z tego co widać na forach większość jest zdania że ojeju w skrzyni się nie wymienia i stąd mały popyt, a może mają podpisaną umowę i odpalają im działkę, a my naiwni myślimy że to cudowny olej do naszego autka. Nie wiem czy tak jest tak tylko myślę, bo w gruncie rzeczy mało jest olei posiadającą tę specyfikację jeśli chodzi oczywiście o oleje przekładniowe.
  13. No właśnie, a w aukcjach i sklepach internetowych często i gęsto pojawia się przy tym oleju tylko GL-5 I to myli i wprowadza nutkę niepewności. Ale i tak chciał bym znać opinię kogoś kto jeździ na tym oleju już jakiś czas.
  14. Szukam właśnie karty charakterystyki tego oleju i zauważyłem błąd w jej opisie i prawie wszyscy kopiują ją i wklejają do swoich ofert. A mianowicie w większości piszą: APROBATY: API GL-5, API GL-5, MIL-L-2105D a chyba powinno być: APROBATY: API GL-5, API GL-4, MIL-L-2105D bo poco powtarzać. [br]Dopisany: 31 Maj 2011, 21:12_________________________________________________Nie chodziło mi o ciśnienie tylko o jego właściwości i te dodatki EXTREME PRESSURE jak również: Cytat: "Stosowanie oleju klasy API GL-5 w skrzyniach, w których producent zaleca tylko GL-4 może powodować korozje chemiczna stopów metali kolorowych, np. brązowych synchronizatorów. Wyjątek stanowią oleje spełniające jednocześnie wymagania GL-4 i GL-5. Wyczytałem to szukając info o olejach. I stąd moje obawy Ale faktycznie olej MOTUL GEAR 300 75W-90 jest tym wyjątkiem bo spełnia normę GL - 4 i GL - 5
  15. Witam Też się zastanawiam nad Motulem Gear 300 75W-90 , ale boję się że coś się ze skrzynią stanie (rozcieknie czy coś gorszego). Jak długo na nim już jeździcie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...