-
Postów
100 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
11O black70
Informacje
-
Imię
Witek
-
Miasto
Przemyśl
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2021
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
DMSB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
black70 obserwuje zawartość Chiptuning w Audi A4 B9 35 TFSI 2021
-
Też zacząłem zgłębiać temat, bo mam taki sam model. Gwarancja się kończy i pora coś dłubnąć. Na dzień dzisiejszy auto nie do ruszenia przez tunerów. Kontaktowałem się dzisiaj w tej sprawie z gregor10. Tunera chyba nie muszę przedstawiać Zauważyłem również, że są już gotowe boxy do tego modelu: PowerChip Digital za 1280 zł PowerChip Premium za 1600 zł DTE od 1399 do 3779 zł No i teraz mam zagwozdkę, czy nie kupić któregoś na przeczekanie. Bo oprócz podniesienia mocy, bardzo ważny jest program dla skrzyni biegów. Box niestety tego nie rozwiązuje. W trybie D zbyt niskie obroty, brak możliwości wyłączenia żeglowania w MMI. Czy można to wyłączyć kompem? Ktoś próbował? Podczas wyprzedzania ciągnie jak głupi do czerwonego pola, zamiast zmienić bieg na wyższy. Auto wtedy jęczy, a już nie jedzie. Zamiast wcześniej wrzucić wyższy bieg i wykorzystać moment obrotowy, to przeciąga biegi. Ekologia? Dlatego od nowości prawie cały czas jeżdżę na S. Tu znów do zwykłej jazdy obroty są odrobinę na wysokie. Ale przynajmniej w tym trybie nie włącza mi się żeglowanie, bo tego nienawidzę.
-
Potwierdzam, od RM 2022
-
Dzisiaj przy gameboy to bez sensu. Małe etui używam wyłącznie podczas mycia auta, aby czujniki nie szalały. Kasetkę mam w domu, gdzie odkładam kluczyk. Tak na wszelki wypadek ; )
-
Mój z listopada. Czyżby dodali to w połowie roku? MY2022? Dziwne trochę. Jesteś pewny, że tego nie masz? edit: A, OK. Pisałeś już kiedyś o tym w innym wątku.
-
Ale od 2021 masz fabryczny AAWireless. Nie musisz kupować żadnego dodatkowego dongla.
-
Delikatne terkotanie, chrobotanie przy hamowaniu. Słyszę to przy minimalnych prędkościach np. podczas manewrów, albo tak przy lekkim hamowaniu z ok 10 km/h. Nie jest to ten słynny strzał w pedał hamulca. Czy to normalne?
-
S-Tronic - osiąga 4700 rpm w trybie D - czy to normalne?
black70 odpowiedział(a) na szuwi3 temat w Audi A4 B9
Farciarz ; ) W polifcie niestety nie ma już takiej możliwości. Przy okazji, potwierdzam przeciąganie biegów. Zupełnie jest to bez sensu, bo skrzynia powinna w takim przypadku pracować w przedziale maksymalnego momentu, który zaczyna się na pewno przy niższych obrotach. A w ogóle to wqrwia mnie ta skrzynia i nie mogę się z nią dogadać. Na D są na niskie obroty, na S za wysokie. Praktycznie jeżdżę na S, bo na D to jest jakieś nieporozumienie. Poza tym to żeglowanie (masakra) i na dodatek wyłączanie silnika podczas żeglowania (jeszcze większa masakra). Nie mogę się doczekać programu i chyba zrobię to jeszcze na gwarancji. -
Więc wymieniasz podczas każdej zmiany oleju. Przecież ori kilkanaście zł kosztuje.
-
Jeśli chodzi o wały napędowe - regeneracja, wyważanie, to CR-Turbo. Nie ma lepszych fachowców na podkarpaciu. CR-TURBO | Serwis wałów napędowych | Wyważanie mulczerów, kosiarek WWW.CRTURBO.PL Naprawa wałów napędowych, serwis wałów napędowych, wymiana krzyżaka, regeneracja mulczerów, wyważanie kosiarek, wyważanie wałów napędowych
-
Producent wielu rzeczy nie przewiduje. Dlatego trzeba kombinować. W mojej poprzedniej B8 miałem do wymiany uszczelniacz od strony skrzyni. Niby nic. Co się okazało? Że akurat w tym modelu producent nie przewidywał wymiany. Do dostępnego uszczelniacza została przetoczona końcówka wału, tak żeby wszystko pasowało. Zrobione w solidnej firmie w Rzeszowie, która specjalizuje się właśnie w wałach napędowych.
-
AAWireless - bezprzewodowe połączenie Android Auto
black70 odpowiedział(a) na sosim temat w Audi A4 B9
A jaki jest sens, jeśli masz oryginalny wireless? -
Tak, masz rację. Tego nie można zmienić. Poza tym, w ustawieniu na max świeci bardzo słabo.
-
W jakim sensie obcięli?
-
Kwestia gustu, ale muszę przyznać, że przód w przedlifcie jest bardziej zadziorny ; ) Natomiast tył, to polift rządzi. No i ten podwójny wydech bez fejków (w benzynie). Zresztą są tu na forum zmiany tyłu na polift.