shelby
Pasjonat-
Postów
58 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O shelby
Informacje
-
Imię
Krzysiek
-
Miasto
Zduńska Wola
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2014
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CJCD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
shelby odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Również poproszę: WAUZZZ8K5EA131723 Dzięki -
Witam Proszę o analizę logów - mam wrażenie, że kilka-kilkanaście kucyków gdzieś czmychło ; ) Audi A4 B5 1999 1.9 AFN - 330tyś Dynamiczne 001 http://vaglogger.apphb.com/log/5c8df31d8d22d949209b76cd 003 http://vaglogger.apphb.com/log/5c8df39c8d22d949209b76ce 004 http://vaglogger.apphb.com/log/5c8df4308d22d949209b76cf 011 http://vaglogger.apphb.com/log/5c8d34fa8d22d971ac458d4d Statyczne 000 http://vaglogger.apphb.com/log/5c8d4aea8d22d979ecd3f1d4 001 http://vaglogger.apphb.com/log/5c8df1b48d22d949209b76cc 003 http://vaglogger.apphb.com/log/5c8df9fc8d22d949209b76d1 004 http://vaglogger.apphb.com/log/5c8df9478d22d949209b76d0 013 http://vaglogger.apphb.com/log/5c8dfa7c8d22d949209b76d2 P.S. Strona na którą wrzucam logi nie chce przyjąć BS
-
Ustawiana chyba była zbieżność. Czy nie ustawia się kąta pochylenia koła?. Po regeneracji magla przez 2 lata było ok - później nie był ruszany Pisząc o wspomaganiu miałem na myśli wewnętrzne przepuszczanie oleju ( nie wiem jak to opisać) coś jakby wspomaganie "myślało" że kierowca chce skręcić i puszczało wspomaganie na jedną stronę. Zacieranie łożyska koła lub wew. łożyska mechanizmu różnicowego mogłoby powodować lekkie ściąganie Auto 3 tyg. temu przeszło bez problemów przegląd (bez flaszki) - amortyzatory wszystkie cztery są ok. Hamulce z tyłu też ok Zmierzyłem dziś rozstaw osi i wychodzi mi że z prawej strony jest o 1cm dłuższy. Czy to może być wynik zastosowania nieoryginalego wahacza? Czy może powodować ściąganie?
-
Jeśli masz wyjechaną listwę zębatą w maglownicy to największe spustoszenia są przy kołach na wprost a na skręconych luzy powinny zanikać. Zła wiadomość jest taka, że tego się raczej nie naprawia. Regeneracja maglownicy to najczęściej uszczelnienie jej a nie kasacja luzów.
-
Podepnę się pod temat. U mnie ściąga lekko w prawo już od najniższych prędkości ( przy hamowaniu nie ściąga). Co było robione/sprawdzone: - całe zawieszenie sprawdzone/naprawione - geometra zrobiona - hamulce sprawdzone - maglownica regenerowana 3 lata temu - po regeneracji było ok - koła zamieniane miejscami i dodatkowo próby przeprowadzone na innym komplecie kół - opory toczenia sprawdzone na stacji diagnostycznej Mam wrażenie ale pewny nie jestem, że przypadłość pojawiła się w trakcie wymiany z prawej strony dolnego, tylnego wahacza i wymiany pękniętej osłony gumowej przegubu. Pytania i możliwe rozwiązania problemu: 1. Wahacz był raczej z tych budżetowych ale gdyby nie trzymał wymiaru to by to raczej wyszło na geometrii - czy mam rację? 2. Zastanawiam się nad uszkodzeniem wspomagania kierownicy - czy mogą być takie objawy? Jak ewentualnie to sprawdzić? 3. Uszkodzone łożysko koła ale nie słychać żadnych zgrzytów i nie występuje nadmierne grzanie piasty koła. 4. Problemy w skrzyni biegów
-
Witam Zastanawiam się na montażem navi i pojawiają się dwa pytania, na razie dwa : 1. Czy można jakoś zmusić navi DX do komunikacji z fisem licznika z 99 roku po I lifcie(zegarek jeszcze analogowy ale już z cyframi). Chodzi mi tylko o komunikaty z radia pojawiające się w górnej części fisa, te odnośnie nawigowania spokojnie mogę sobie darować. Po przeczytaniu całego wątku nie jestem pewien. Patrząc na rozpiskę wyjść z navi widać piny DATA,CLOCK i ENA (czy te piny są we wszystkich navi czy tylko w konkretnych numerach?), ale z drugiej strony wszyscy piszą że musi być CAN a w moim liczniku tego nie ma. Do tego wszystkiego jeszcze i już całkiem zgłupiałem. Więc jak to jest? 2. Czy nawigację można potraktować jako użyteczne urządzenie do nawigowania czy raczej jako gadżet. Jak wypada funkcjonalność w starciu z AutoMapą. Gdzieś czytałem, że nie można wprowadzać punktów VIA (przez) czy to prawda? Czy może jest jakiś emulator coby pobawić się nawigacją na PC?
-
Nie mam zdjęcia ale jak wejdziesz pod auto to na pewno się zorientujesz o jakie śruby chodzi. Cztery są z przodu (mniej więcej w linii kół) a kolejne dwie w okolicach skrzyni biegów.
-
Objawy podobne do moich. Poczytaj http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?228314-Odr%EAcaj%B1ce-si%EA-sanki-w%F3zek-przedniego-zawieszenia
-
[B5 AJM] Duże spalanie, nie mozna osiągnąć prędkość max, 170-180km/h
shelby odpowiedział(a) na --Arkadia-- temat w 1.9TDI
Nie do końca rozumiem 13.28 na 100km czy 120km? Zakładam że na 100; auto powinno palić po mieście i z automatem około 7-9 litrów. Daje to 4-6 litrów nadwyżki która gdyby dostawała się do skrzyni korbowej to po przejechaniu 200km olej a właściwie już samo paliwo z lekką domieszką oleju zaczęło by się wylewać bagnetem. Takie ilości ON nie są wstanie wyparować w tak krótkim czasie. -
Jeśli chodzi o instalacje do podgrzewania OR to powstało coś takiego na zaprzyjaźnionym forum ale w/g mnie jest to mega - skomplikowane. http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=31&t=48627
-
Ech.. nie chce Ci się przeczytać wątku. Opis pinów był parę razy podawany i bardzo łatwo z takim opisem to połączyć - nie ma za bardzo co rozumieć albo nie rozumieć. Po prostu wpinasz odpowiednie kable w odpowiednio oznaczone miejsca w odpowiedniej kostce. Jeśli chodzi o kontrolkę AIR-BAG to w tym wątku przewinął się ten temat - w pierwszych 100str.- bliżej Ci nie określę bo sam musiałbym przeczytać go jeszcze raz. Czy został rozwiązany - nie wiem. Z tego co pamiętam była mowa o inwersji sygnału z 1 na 0. Niektóre sterowniki AIR-BAG podobno mają oba wyjścia i wystarczyło podpiąć sterowanie kontrolką w inne miejsce, ale to wszystko nie sprawdzone info - poczytaj wątek.
-
U mnie były bardzo podobne objawy. Klapa bagażnika pozostawała zamknięta a pompka pracowała jeszcze jakiś czas. Na nowej/używanej pompce jest ok tzn: układ działa bardzo krótko (około sekundy - może nawet mniej) i bagażnik jak i całe auto zamyka/otwiera się. Poza wymianą pompki nic nie ruszałem w całej instalacji CZ. Myślę, że stara pompka tworzyła zbyt małe ciśnienie z powodu jej zużycia i dlatego były problemy z klapą bagażnika.
-
Kupiłem używana, samą pompkę na Allegro zamontowałem i wszystko działa. Na mojej starej pompce miałem taki efekt, że przy otwieraniu chodziła jeszcze kilka, kilkanaście sekund po otwarciu i często bagażnik pozostawał zamknięty. Myślałem, że problem leży w zamku bagażnika a właśnie przez znacznie dłuższe czasy pracy pompki ona sama się rozleciała. Miałem zamiar po założeniu nowej szukać przyczyny ale działa jak należy bez ingerencji w zamek bagażnika. Myślę, że stara pompka nie potrafiła wytworzyć odpowiedniego ciśnienia i dlatego bagażnik pozostawał zamknięty. Czy dobrze kombinuje?
-
Więc sama mechanika będzie pasować. Oczywiscie ze to troche mija sie z celem przekladanie tylko silnika kiedy ma sie druga sprawna pompke, ale każdy robi jak chce :gwizdanie: Problem w tym, że właśnie pompki różnią się elektroniką i założenie o innym oznaczeniu prawdopodobnie spowoduje błędy w działaniu (pewnie coś nie będzie działać). Dlatego zadałem pytanie czy sama mechanika jest taka sama. Zamówiłem taką ale od innego użytkownika - odezwę się jak przyjdzie i ją założę. Dmuchanie w wężyk żeby otworzyć wlew paliwa jest lekko wkurzające.
-
No nie wiem. Dzisiaj oglądałem kilka pompek (nie pozwolono mi zajrzeć do środka) i fragment obudowy pod którym jest zamocowany silniczek dość znacznie różni się średnicą. W "najszczuplejszą" obudowę mój silniczek by się nie zmieścił