Skocz do zawartości

krokodyl1

Pasjonat
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krokodyl1

Informacje

  • Imię
    Leszek
  • Miasto
    Jarosław

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2019
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CPSA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia krokodyl1

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie, Mam dziwną sytuację w moim aucie. Kilka dni temu zapaliła mi się kontrolka ESP (błąd 00493 - ESP-Sensor Unit G419, 008 - Implausible Signal). Próbowałem adaptacji sensora wg poniższej instrukcji: [Select] [03 - ABS Brakes] [Security Access - 16] Enter 40168 [Do It!] [Basic Settings - 04] Group 069 [Go!] Field 2 should show OK after a successful Calibration. [Done, Go Back] [Meas. Blocks - 08] Group 010 Field 1/2 (Longitudinal Acceleration Sensor (G251)) Specification: ±1.25 m/s² [Done, Go Back] [Fault Codes - 02] All fault codes should have disappeared. [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Niestety adaptacja nie powiodła się. Wchodząc do grupy 069 w okienku pojawia się komunikat ERROR Wymieniłem 2 kolejne czujniki G419 na inne, używane. Nie pomogło. Co jeszcze można zrobić? Czy jest możliwe, że ten błąd jest powiązany z innymi błędami (01315 - Transmission Control Module - 004 brak komunikacji; 01771 - Control Module for Headlight Range - 004 brak komunikacji; 01303 - Telephone Transceiver - 004 brak komunikacji.) Dziwna sprawa bo nie mam automatycznej skrzyni biegów, lampy zwykłe halogenowe i telefonu brak. Skąd te błędy?
  2. Witam. Proszę o wycenę za: Olej Castrol Edge 5W30, filtr oleju, powietrza i kabinowy do Audi a4 b7, rocznik 2005, silnik 2,0 TDI, BLB. Ile wyniesie wysyłka. Pozdrawiam
  3. A co Wy na to? Regulacja hamulca ręcznego * Dzięki automatycznej regulacji hamulca tylnego koła, nie jest już konieczna dalsza regulacja hamulca ręcznego. Ponowna regulacja jest wymagana tylko w przypadku wymiany cięgien hamulca ręcznego, zacisków hamulcowych, klocków hamulcowych lub tarcz hamulcowych. * Nożny układ hamulcowy musi być odpowietrzony i działać prawidłowo. * Dźwignia hamulca ręcznego, cięgna hamulca ręcznego i uchwyt muszą być całkowicie zamontowane – Ustawić pozycję dźwigni przy zaciskach hamulcowych A = 1,5 mm za pomocą szczelinomierza – Nacisnąć silnie pedał hamulca co najmniej 3 razy. Dla lepszej przejrzystości dźwignia hamulca ręcznego jest przedstawiona w stanie wymontowanym. – Nacisnąć przycisk odblokowujący poz. -2-. (Obydwa haki zatrzaskowe muszą chwycić ucha cięgien hamulca ręcznego) – Puścić przycisk odblokowujący – Przynajmniej 3 razy mocno pociągnąć dźwignię ręcznego hamulca – Dźwignia ręcznego hamulca w położeniu spoczynkowym. – Nacisnąć przycisk odblokowujący. (Obydwa haki zatrzaskowe muszą chwycić ucha cięgien hamulca ręcznego) – Puścić przycisk odblokowujący – Wyjąć szczelinomierz z zacisków hamulcowych – Skontrolować ustawienie dźwigni na zaciskach hamulcowych. – Odstęp A między dźwignią a ogranicznikiem powyżej 0 i poniżej 1,5 mm
  4. Hej Tomek. Proszę o wycenę części do A4, B7, 2,0TDI, kod silnika BLB, rok 2005 1. Kompletny rozrząd z pompą wody (oryginał, Contitech, Ruville). 2. Olej Castrol Edge (4L), filtr oleju, powietrza, kabinowy. Pozdrawiam.
  5. Niestety, trzeba rozbebeszyć całe drzwi, zdjąć ramkę szyby i zdemontować lusterko. Kupa roboty przy tym. Ja u siebie zmieniałem szkła na fotochrom i dodawałem brakujące przewody. Roboty na pół dnia w pojedynkę.
  6. Lusterko z kompasem bez problem podejdzie. Zrobiłem to u siebie i bangla jak ta la la. Lusterko z wyświetlaniem obrazu z kamery cofania też jest montowane fabrycznie w Audi. Firma która produkuje lustra z kompasem i obrazem z kamery to GENTEX z USA. Jeśli chodzi o kompas, to po podłączeniu lustra należy ustawić szerokość geograficzną i skalibrować kompas. Działa bardzo precyzyjnie.
  7. Spróbuj napisać do wrclaguna, on jest z RZ, zna te tematy, Ja u siebie przeszedłem z chorusa na RNS-E własnymi siłami bez problemu, ale nie chciałbym Cię fatygować do RJA i miałoby się okazać, że nie podołam
  8. A jak się popsuje to idzie to jakoś zrobić?? Czy podmianka tylko?? Tylko i wyłącznie wymiana na sprawne, niestety. Nie sądzę, żeby ktoś sprzedawał samo szkło. ---------- Post dopisany at 23:08 ---------- Poprzedni post napisany at 22:43 ---------- Dokładnie, dobrze kombinujesz. W sterowniku z literką B poprostu nie ma pinów 7 i 8. Do wymiany sterownik drzwi. Potrzebny Ci sterownik HIGH czyli nr 8E1 959 801 lub 8E1 959 801E lub 8E1 959 801F lub 8E1 959 801G strona kierowcy i 8E1 959 802 lub 8E1 959 802E lub 8E1 959 802F lub 8E1 959 802G strona pasażera.
  9. krokodyl1

    SPOTY PRZEWORSKIE

    Mylcie coś, chętnie bym zajechał
  10. Szukałem, ale może mało uważnie. Sprawdzę. A z tym drugim przewodem? Myślisz, że to masa przyłączana do punktu masy gdzieś w okolicach słupka A?
  11. Może, sprawdź też czy nie wycieka płyn z lusterka. Czy na powierzchni lusterka u góry nie ma czasem zaznaczonego poziomu płynu. ---------- Post dopisany at 18:22 ---------- Poprzedni post napisany at 18:12 ---------- Lusterka wewnętrzne popodłączane, a co z zewnętrznymi? Wiadomo, że z lusterka wewnętrznego idą dwa przewody po jednym na stronę lewą i prawą. We wkładzie lusterka zewnętrznego, fotochrom jest dwa piny do podłączenia. Jeden na pewno z lusterka wewnętrznego a drugi? Pewnie masa ale gdzie podłączana? Obydwa przewody przechodzą przez sterownik drzwi przednich ale w jakie nr pinów?
  12. Potwierdzam, pasuje bez problemu, nie trzeba dokładać żadnych przewodów dodatkowych. Po podłączeniu należy kompas skalibrować aby wskazywał poprawnie strony świata. Te lustra montowane były bardzo często w Q7 i na "alledrogo" należy szukać pod Q7 a nie pod A4. Pozdro.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...