-
Postów
75 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O zaradny

Informacje
-
Imię
Adrian
-
Miasto
Łęki
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Być może coś u mnie się znajdzie. Masz stary na wzór? Podeślij fotkę na 782 053 382
-
Elektryczne turbo ma Audi SQ7. Mam nawet takie w magazynie nowe. Mogę podesłać fotki w razie zainteresowania. Idą bodajże dwie wtyczki. Strona kompresji wygląda tak samo, "wydech" ma silnik elektryczny.
-
U mnie jest identyczny problem. Trochę rzeczy już sprawdziłem i dalej nic. Co do Twojego pytania to jeśli przed turbiną jest olej to są to opary z odmy. Zawsze są. Przez to na biało nie dymi. Ten dźwięk możesz mieć jeśli rurka od odmy przy deklu nie jest dobrze wpięta(z autopsji wiem). Jeśli auto jest na biegu jałowym to dodając max gazu nie wkręci się wyżej bo ma takie ograniczenie w ECU. Turbina w tych silnikach czasem puszcza na wydech. Jest to spowodowane tym że uszczelnienie strony gorącej jest na 2 pierścienie. W 95% turbin jest na 1 pierścień. Odkręć wydech i sprawdź czy jest mokro za turbiną. Co do rys to sprawdź jak duży jest luz łapiąc za wirnik i ruszają góra, dół. W razie czego pisz na priv do powiem Ci co i jak. W moim BPW też jest takie dymienie np przy dojechaniu do świateł. Po ruszeniu chmura dymu i się uspokaja. -DPF odpada bo jest drożny i nawet po 20km od wypalenia dymi sobie -chip był robiony, potem wgrana seria ale na serii nie ma różnicy -pompki ok, uszczelniacze pompek też -turbinę sobie zrobiłem -olej do 10tys od wymiany prawie w ogole nie ubywa, potem zaczyna trochę brać (0W30) Widzę że to chyba dość częsty problem
-
Co do mojego przypadku to niemożliwe żeby raz wtryski lały a raz nie. Bo to kopcenie jest zawsze. Z tego co sie zorientowałem to jest wtedy wypalanie DPF. Aktualnie sprawdzam zależność paliwa jakie leje od tego jak często dymi. Sprawdzilem jeszcze soft i jest ok. W tych autach do wypalanie DPF wystarczy już 1000 obrotów więc tego wypalania nie czuć w czasie jazdy. Czasem wypala przy 40% a czasem przy 20% zapchania.
-
Witajcie, Mam podobny przypadek co jeden z kolegów ale nie było odpowiedzi na ten post. Problem jest taki że samochód najczęściej na światłach, na krótkim postoju zaczyna dymić na biało (2,0 TDI BPW 140KM). Nie ma problemu z paleniem, na zimnym nic takiego się nie dzieje, po odpaleniu żadnych dymków. Nie jest to zapach spalonego oleju. Płynu chłodniczego nie ubywa, Pompki na grupach 13,18 i 23 są dobre. EGR działa, auto nagrzewa się do 90stopni, ciśnienia w układzie nie ma. DPF jest i dzieje się to nie zależnie od stopnia zapchania. Turbo suche, gniazda pompek sprawdzone. Brakuje mi pomysłów co może być. Przerabiał ktoś taki przypadek?
-
Wie ktoś jak ściągnąć tą dokładkę która jest w pierwszym poście? Poprzedni właściciel już taką zamontował...
-
Możesz nagrać te stuki?
-
Ja kolego regeneruje turbiny i wypowiem się coś w temacie. Nie pchaj się od razu w nową czy regeneracje. Jeździj, sprawdzaj bagnet. Jeśli ubywa oleju wtedy turbo może puszczać. Nawet jeśli są nieznaczne ubytki to nie co na razie ruszać. W rurach zawsze będziesz miał coś oleju, bo przed turbem jest odma i zawsze idą opary olejowe. Jeśli będziesz miał większe ubytki to możesz się do mnie odezwać i powiem Ci co gdzie jak u mnie wygląda.
-
Ja robię turbiny, możesz obczaić www.regeneracja24h.pl W razie pytań priv.
-
Zimny, ciepły jest różnica? Zawsze na tych obrotach? Kuna odpada, wymiana przewodu może być zbiegiem okoliczności.
-
Ja regeneruje turbiny. Jakbyś coś potrzebował to pisz na priv.
-
Wrzuć filmik z tym dźwiękiem.
-
Z czystej ciekawości - masz dpf że kopci Ci? Mam ten sam silnik z dpf więc nie ma szans żeby zakopcił.
-
Nie w tej turbinie. Wybacz ale regeneruje turbiny i nie masz racji. Spróbuj przeregulować na aucie na gruszce. Problem tkwi w złym ustawieniu zmiennej geometrii.
-
Po wpięciu komputerem jakie wartości miałeś na grupie 13, 18 i 23?