
gerlinski
Pasjonat-
Postów
154 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O gerlinski

Informacje
-
Imię
Robert
-
Miasto
Rejowiec Fabryczny
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Kup zamiennik firmy Topran do przedlifta bez separatora oleju. Koszt nieduży a sprawuje się dobrze. U mnie już....kilka lat.
-
Bo może zaworek pieprzy się sam z siebie lub pieprzy się, bo dostaje się do niego olej."Masz uszkodzone turbo bo padł Ci n75" to chyba za dalekie stwierdzenie, tak mi się wydaje MT7-TL10 Tapatalk Kolega napisał że wymienił kilka zaworków. A ten olej jest tam przez uszkodzone turbo. Wiem to ze swojego przypadku i takiego samego silnika. Ale może u Niego jest inny powod. Przecież każdy może się mylić. Pozdrawiam Kolegów!
-
To z jakiego powodu wymieniałeś zaworek?.........
-
Masy czyszczone. Czujniki raczej są okej bo pokazują w miarę realne temperatury. I zaworek zwrotny mam założony. Chociaż wężyki są popękane. Może i wymienię. Wymień aku i będzie po problemie.
-
Objawy wskazują na uszkodzoną turbinę niestety.
-
Rób tylko to co jest konieczne. Autko i tak będzie Ci służyć. Po co marnować pieniążki?....Jeżdże na wachaczach febi już jakieś 4 lata i ok.60 tys km i jest wszystko dobrze. oryginały za kosmiczne pieniądze też dłużej nie pojeżdżą. A drogi mamy coraz lepsze ha ha
-
W sklepie z przewodami hydraulicznymi. Poproś niech Ci utną 7cm takiego przewodu o średnicy 50mm. Za parę groszy masz spokój na lata.
-
Są tylko nominalne tłoki.1 i 2 tłok różni się od 3 i 4. Dlatego jeślibyś kupował jeden to trzeba wiedzieć który. jakby coś to mam pniak z trzema tłokami w idealnym stanie od 1Z. Właśnie jeden został założony do silnika kiedy wpadł mi kawałek świecy żarowej i pobił tłok. Niby nie było widać wielkich uszkodzeń a tłok był pękniety także wyjmuj i sprawdzaj. Ja cały pniak bez głowicy oczywiście kupiłem za 300zl ale to było ładnych parę lat temu. Z tego co wiem to golfik po tym remoncie śmiga do dzisiaj.
-
Jeśli jeden jest pobity to jak najbardziej jeden możesz zmienić.....Tylko pamiętaj że dwa tłoki są inne a dwa inne.......żebyś nie kupił nie takiego......A co do reszty.......kupić głowicę......łatwo powiedzieć.......jaka gwarancja że będzie dobra?......Powiem tak........nie radzę samemu tego robić........ale to tylko moje zdanie......
-
Tego nie twierdzę Kolego. U mnie to zjawisko nie występuje,dlatego tylko napisałem.
-
Przykra sprawa Kolego......według mnie.....albo pogodzić się z tym zużyciem...albo.....sprzedać.......masakra......na zbiorniku ma robić minimum tysiąc........
-
Dużo nie napisałeś o objawach......czy tylko na zimnym się tak dzieje....czy na rozgrzanym też.....jak dymi wtedy gdy nierówno pracuje...ile trwa nim wróci do normalnej pracy......w czasie jazdy też tak jest?.....
-
Nie,to nie jest normalne. Masz uszkodzony termostat. Pozdrawiam.
-
Filtr jak filtr.....Wymieniaj na czas i będzie dobrze!!!!!! Probowałem już różnych......filtron,bosch,sędziszów,ostatnio denckermann.....podstawa....wymiana na czas!!!!!
-
Wisko wiskiem.....ale silnik nie powinien się rozgrzewać do tej temperatury. Sprawdz jeszcze na klimatroniku czy też taką temp. pokazuje,może wskażnik Ci przekłamuje. No i ten vernet....lepiej walhera było założyć.